Ace: "De grootste Faalstam van w18"

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser51974

Guest
Je zegt '''' daarmee doel je op eiland ?(Common sense)
En jij bent deel van de stam: eiland.

En toch nog 9 dorpen verliezen?:eek:

Het edelende Eiland. VeYzIe heeft daar niet aan deelgenomen.

Het account was 'maar' half gesloopt, en de edels liepen ook 'maar' naar dorpen waar geen def in de buurt was met korte afstand. Loop niet stoer te doen als je geen idee hebt wat er op dat account gebeurt.
 

DeletedUser57414

Guest
Het edelende Eiland. VeYzIe heeft daar niet aan deelgenomen.

Na 3x het eerste gedeelte te lezen snap ik hem nog steeds niet, en wat heeft VeYzIe hiermee te maken:confused:

Het account was 'maar' half gesloopt, en de edels liepen ook 'maar' naar dorpen waar geen def in de buurt was met korte afstand. Loop niet stoer te doen als je geen idee hebt wat er op dat account gebeurt.

Dat laat weer zien hoe goed eiland ''zorgt'' voor accounts die worden aangevallen. Of is er een OS tekort in jullie intern stam:D
 

DeletedUser51974

Guest
Na 3x het eerste gedeelte te lezen snap ik hem nog steeds niet, en wat heeft VeYzIe hiermee te maken:confused:



Dat laat weer zien hoe goed eiland ''zorgt'' voor accounts die worden aangevallen. Of is er een OS tekort in jullie intern stam:D

Ik zat op VeYzIe tijdens de massa.

De eigenaar kon niet actief zijn door het vele werk dat hij moet verrichtten, de nood-vv werd iets te laat opgepakt waardoor jullie beginnend vrij spel hadden. Wat meteen veel schade heeft opgeleverd aan het front. Eiland treft geen blaam, het zijn stuk voor stuk topspelers.
 

DeletedUser57414

Guest
Ik zat op VeYzIe tijdens de massa.

De eigenaar kon niet actief zijn door het vele werk dat hij moet verrichtten, de nood-vv werd iets te laat opgepakt waardoor jullie beginnend vrij spel hadden. Wat meteen veel schade heeft opgeleverd aan het front. Eiland treft geen blaam, het zijn stuk voor stuk topspelers.

Kijk nu snap ik het ;)

En toch blijft de fout bij ex-JLSM/Eiland vanwege de late VV, en dat laatste stukje twijfel ik wel over, er zitten wel goeie spelers tussen, maar allemaal ?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik zat op VeYzIe tijdens de massa.

De eigenaar kon niet actief zijn door het vele werk dat hij moet verrichtten, de nood-vv werd iets te laat opgepakt waardoor jullie beginnend vrij spel hadden. Wat meteen veel schade heeft opgeleverd aan het front. Eiland treft geen blaam, het zijn stuk voor stuk topspelers.

of course, vooralsnog blijven de acties van eiland bij dorpen verliezen en internen. hoe arrogant wil je zijn?
 

DeletedUser

Guest
okee, ik moet het achteraf wel iets relativeren;) maar de opmerking 'het zijn stuk voor stuk topspelers' slaat de plank behoorlijk mis
 

DeletedUser51974

Guest
Kijk nu snap ik het ;)

En toch blijft de fout bij ex-JLSM/Eiland vanwege de late VV, en dat laatste stukje twijfel ik wel over, er zitten wel goeie spelers tussen, maar allemaal ?:rolleyes:

Niets ex, hij speelt nog steeds maar moet gewoon érg veel werken, waardoor TW op een laag pitje komt. Dan kan je niet elke ochtend even inloggen om te kijken of je incomings hebt.

Ben ik met je eens, maar er zitten wel spelers in die wel wat kunnen ;)

okee, ik moet het achteraf wel iets relativeren;) maar de opmerking 'het zijn stuk voor stuk topspelers' slaat de plank behoorlijk mis

Jammer genoeg kennen jullie deze spelers niet goed genoeg om hier een oordeel over te velen.
 

DeletedUser

Guest
Ben ik met je eens, maar er zitten wel spelers in die wel wat kunnen ;)
Die zullen wel in elke stam zitten. maar 27 topspelers in 1 stam? Dat maakt niemand me wijs ;).
En dan reken ik het aantal co's nog niet mee, dan kom je al snel aan 40...
 

DeletedUser57414

Guest
Niets ex, hij speelt nog steeds maar moet gewoon érg veel werken, waardoor TW op een laag pitje komt. Dan kan je niet elke ochtend even inloggen om te kijken of je incomings hebt.





Jammer genoeg kennen jullie deze spelers niet goed genoeg om hier een oordeel over te velen.

Aan de stats te zien zijn ze niet allemaal top spelers, of oordeel jij ergens anders op ?
 

DeletedUser

Guest
Die zullen wel in elke stam zitten. maar 27 topspelers in 1 stam? Dat maakt niemand me wijs ;).
En dan reken ik het aantal co's nog niet mee, dan kom je al snel aan 40...

Het ligt eraan wat je een topspeler noemt. Co's meegerekend zitten er in P mijns inziens in ieder geval zeker 27 topspelers, dus het is zeker niet onmogelijk.
 

DeletedUser

Guest
Wat wil je als je dient als moraalbrekertje?

whahaha, zegt een stamleavertje die nooit wat doet voor anderen maar alleen maar z'n eigen hacje redt.

Wie zegt dat al mijn ODA komt door het aanvallen van spelers voor een groter EQUI-lid? Jij misschien, maar er klopt niks van.
En als ik dan misschien wat hoger heb door MB'en, wilt nog niet zeggen dat hij zo moet falen.
Ik vind alleen dat ie z'n mond moet houden, omdat ie zelf nog amper wat heeft verslagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan