Ace: "De grootste Faalstam van w18"

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
(1): gepost door zombiedoder.

krepox,
als je nou eens EQUI verandert in Jaspeeeer, krijg je dan niet precies hetzelfde?

Door deze stats probeer je iedereen te misleiden, door ze voor te schotelen hoe "heel" EQUI faalt tegen het machtige Kredict-account. Maak het nou wat neutraler, en maak er Jaspeeeer van, want dat is, vind ik, heel wat anders.

Hiertussen heel wat posts -> zie eerder gevoerde discussie.

(2): gepost door zombierdoder.

Krepox, ik probeer je duidelijk te maken dat die stats die je telkens laat zien, maar duiden op 1 persoon, jaspeeeer. Je kan dan zeggen dat gelijk heel EQUI faalt tegen jou, maar dat is (nog) niet zo...

En ja, ik houd mijn moraalheerstam goed in het oog, dus waar die laatste zin op slaat?! :confused:

(3): Reactie van TBS.

Nee, want als hij dorpen verliest is er geen goede stam ;)
Had ie <- ie slaat op jasperr uit jouw post maar vv moeten vragen aan mensen die het spel wel kunnen, als dat niet kan in EQUI dan is het wel een faal.

(4):

Als je een VV krijgt, en dat account is een rommeltje, en er is amper DEF, wat kan je daar dan nog tegen doen?
Dat ligt dan heus niet altijd aan de stam, want de speler gaat de mist in.
Maar goed, ik ga er niet meer op in, op jouw posts, want je hebt wel al bewezen dat het toch weer een eindeloze discussie wordt.

Geen DEF? Kijk eens op de ranglijst van verslagen tegenstanders als verdedigers.:rolleyes:
Maak jezelf zo niks wijs, was gewoon een dikke fail.
Onkunnen, onmacht, noem het hoe je het wilt noemen.

sorry, maar zeg ik hier dat ik het over het account Jaspeeeer heb?
nee, dus leer begrijpend lezen.

wie denk je dat er beter weet waar die het over heeft.
De poster zelf, of eenofandere bedankjesgeilende |P|'er, die straks waarschijnlijk toch weer 5 andere |P|'ers als ruggesteun krijgt, waardoor de hele discussie toch al nutteloos is, want die win je toch niet.

Okee, ik zal het even helemaal voor je voorkauwen. De cijfertjes in de tekst hieronder verwijzen naar de cijfertjes bij de quotes.

De discussie begon toen Krepox (nogmaals) de stats tegen Equi plaatste. Over welke stam gaat het hiet dus? Equi inderdaad. Daarna reageer jij met (1). Over welk account gaat het nu dus? Inderdaad, jasperr.

In (2) bevestig je nogmaals dat het wel degelijk over jasperr, uit de stam Equi gaat.

In (3) gaat TBS verder in op Equi (nog steeds de stam waar jasperr in zit dus. De inhoud van de post slaat ook op jasperr, die had immers een goede VV moeten vragen.

In (4): reageer je op (3) -terwijl het in (3) nog steeds over Equi en Jasperr ging-. Iemand die begrijpend leest, verwacht dat het verder over het onderwerp gaat (Equi en jasperrr dus). Je mag het dan wel als 'in het algemeen' voorstellen, het doet niets af aan het feit dat de hele discussie rond jasperrr en Equi draaide. Dan hebben we nu dus twee mogelijkheden:

1): Jij kan niet begrijpend lezen, aangezien TBS het over Equi en Jasperrr had en jij -naar eigen zeggen- het daar niet meer over had. Waardoor het dus heel hypocriet zou zijn om tegen krepox te zeggen dat hij niet begrijpend kan lezen, aangezien hij on-discussion bleef.

2): Je zit hier gewoon uit je nek te kletsen dat het niet over Equi ging om toch je gelijk te halen.

In beide gevallen is het dikke faal en maak je jezelf nu wel erg belachelijk. En btw: die bedankjes boeien me echt niet hoor.
 

DeletedUser51652

Guest
En toen was Swasi geen lid meer van Ace.. :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En toen was Swasi gene lid meer van Ace.. :eek:

Gewoon mee rekenen in de stats :).

Maar ok volgens mij is Ace niet zo van het kicken van verliezende spelers want er zijn genoeg spelers die ze dan hadden kunnen kicken maar niet gedaan hadden
 

DeletedUser51652

Guest
Idd anders hadden ze Marisjeh, Mr Y en die andere verliezende leden daaro ook wel gekickt :p
 

DeletedUser26046

Guest
En toen was Swasi geen lid meer van Ace.. :eek:

Geen speler die erop door is gespeeld, vv niet afgeven. Een account waar niks op gebeurd in je stam houden werkt alleen maar demotiverend. Stats maken niks uit, tel hem er lekker bijop ;)!
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk kan ik daar nog steeds niet bij. Hoe kon het team swasi zo hard falen? Want werkelijk, dat was een mooi account. Je kon er alle kanten mee op. Om daarop te falen moet je daadwerkelijk je best doen :eek:.
 

DeletedUser26046

Guest
Eigenlijk kan ik daar nog steeds niet bij. Hoe kon het team swasi zo hard falen? Want werkelijk, dat was een mooi account. Je kon er alle kanten mee op. Om daarop te falen moet je daadwerkelijk je best doen :eek:.

Het bleek best simpel, de helft van je frontdorpen leegzetten, wachten tot je vijand er gebruik van maakt, dan alle OS terughalen en uitloggen.

Dan wacht je enkele weken en dit is het resultaat :D.
 

DeletedUser

Guest
Het bleek best simpel, de helft van je frontdorpen leegzetten, wachten tot je vijand er gebruik van maakt, dan alle OS terughalen en uitloggen.

Dan wacht je enkele weken en dit is het resultaat :D.

Damn... Dan kan je net zo goed alles gewoon laten staan en afwachten. Dan gaat het nog beter, dan dat het nu ging.
 

DeletedUser

Guest
Ace de Faal Stam van w18.


Na maanden van bespioneren en observeren dacht ace het toch voor elkaar te krijgen om Masterkill73 op zijn “zwakke plek” te pakken Want dom dat hij was stond er op eens in zijn msn naam Spanje 08-08-2011 – 21-08-2011 deze uitgelezen kans moest natuurlijk gepakt worden want als R. online is maakt Ace natuurlijk geen schijn van kans.

7-8-2011 14:20:03 J. ( Vitalise ) Rieks van Hemmen Morgen lekker op vakantie jongen ;)
7-8-2011 15:01:06 R.) Ik weet eerlijk gezegt niet waar al die trots van Ace vandaan komt een beetje misbruik maken van mijn vertrouwen chapeau (Y)
7-8-2011 15:02:18 R.) Beetje me lopen bespioneren op msn en dan het juiste moment afwachten ik hoop dat je trots bent ik vind het maar een sneue actie maar ok je kan het Taktiek noemen
7-8-2011 15:03:01 J.(Vitalise) Haha
7-8-2011 15:03:06 J.( Vitalise) Je zou precies hetzelfde doen :D
7-8-2011 15:03:26 R.) Noppe
7-8-2011 15:03:40 R.) en je weet het want ik zou ** veelvoudig al kunnen vern**ken en heb nooit iets gedaan
7-8-2011 15:03:47 J. ( Vitalise ) En wat maakt het uit?
7-8-2011 15:28:54 J. ( Vitalise ) Ik blijf erbij dat dit slim is :)
7-8-2011 15:29:11 J. ( Vitalise ) Want wees eens reëel kunnen de leden in het Oosten van Ace iets tegen jou doen als je er wel bent?

Zoals gezien ontbreekt elk spoortje van respect ook maar bij Ace met als stok paardje “ Jij zou precies hetzelfde doen” wat totaal onterecht is want ik heb die kans ook gekregen en heb er niks mee gedaan en dan gaat men maar over dat het “slim” is. Niet wetende dat ze gewoon met hun eigen domheid te koop liepen. Waarbij ik vol trots steeds Ace leden sprak van wie doet je vv en have fun in Spanje. Niet wetende dat onder getekende allang geïnformeerd is dat Ace via mijn msn , mijn zwakke plekken aan het zoeken was en zo recht in mijn val zijn gelopen. Net zoals de fake aanval op Chriske was dit de 2ex op rij Ace keihard in de val liep. Vol trots lopen ze te parasiteren op de info die ze toe gespeeld krijgen en niet eens de moeite nemen de info te verifiëren maar gewoon alles voor waar aan te nemen.









Ik hoop niet dat ik je teleur gesteld hebben. Zoals jullie mij wel teleur gesteld hebben. Vol trots mij aanvallen op een dag waarvan jullie zeker wisten dat ik er niet zou zijn en dan zo keihard falen..

De teller is nog niet eens boven de 1.000 gekomen het is gewoon in en in triest wat jullie bij elkaar geschraapt hebben.

Nog geen eens 6 Mio. Als verdediger gekregen de eerste dag:

1x Verdediger van de dag
op 09.08.2011 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (5.795.706 eenheden)!

acefail.png

Natuurlijk zijn er ook de gebruikelijke clears aan gekomen in nachtbonus:

Tribaljosh (Tribaljosh FTW!) valt Full HouseBoat ? (517|716) C75 aan 09.08.11 06:38
Tribaljosh (Tribaljosh FTW!) valt Full HouseBoat ? (524|716) C75 aan 09.08.11 02:53
Tribaljosh (Tribaljosh FTW!) valt Full HouseBoat ? (518|718) C75 aan 09.08.11 02:51
shepard132 (055 shepard132s dorp) valt Full HouseBoat ? (590|707) C75 aan 10.08.11 05:19
shepard132 (010 shepard132s dorp) valt Full HouseBoat ? (581|710) C75 aan 10.08.11 05:17
shepard132 (062 shepard132s dorp) valt Full HouseBoat ? (593|706) C75 aan 10.08.11 03:50
shepard132 (060 shepard132s dorp) valt Full HouseBoat ? (588|708) C75 aan 10.08.11 02:23
Tribaljosh (Tribaljosh FTW!) valt Full HouseBoat ? (527|713) C75 aan 10.08.11 01:56
Vitalise (The Empire) valt Full HouseBoat ? (539|711) C75 aan 10.08.11 01:30
Tribaljosh (Tribaljosh FTW!) valt Full HouseBoat ? (526|714) C75 aan 10.08.11 01:15

En dachte sommige mensen dat aanvallen zonder rammen nog beter zouden werken:

Aanvaller: Vitalise
Herkomst: The Empire (464|702) C74

Aantal: 0 0 7056 0 51 2851 421 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 7056 0 51 2851 421 0 0 0 0 0

------------------

Aanvaller: Tribaljosh
Herkomst: Tribaljosh FTW! (432|606) C64

Aantal: 0 0 6000 0 50 2600 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 6000 0 50 2600 0 0 0 0 0 0





Hierbij wil ik zekers D. ( Swasi ) niet vergeten. Waar in het begin het falen van deze speler goed verstopt werd door War-Dog ( |P| ). Maar toen War-Dog op vakantie ging zakte hij fataal door het ijs en kwamen de tranen. 1 van de bedenkers van het geniale plan. Een mietje , een lafaard een bovenal zielig hypocriet ventje.


7-8-2011 17:13:38 R.) maar je stopt met w18 ?
7-8-2011 17:13:54 D. ( Swasi ) Ach ja, het is niet leuk als je account wordt verneukt tijdens je vakantie.
7-8-2011 17:16:17 D. ( Swasi ) Er lopen inderdaad aanvallen op jouw, maar ik heb daar niks mee te maken ;)
7-8-2011 17:36:04 D. ( Swasi ) Hmm ik weet nergens vanaf en dat zweer ik ;P

Tegen mij hypocriet lopen janken “het is niet leuk dat je acount word verneukt tijdens je vakantie” en het wel bij mij proberen en dan nog durfen te zeggen dat hij overal buiten staat.

swasi op 19.07.2011 om 11:07 uur Citeren
Eiland komt wel, ik hou ze af en toe wel bezig. laten we eerst afrekenen met die klote Masterkill want hij komt mijn strot uit. Verder wil ik de aanval laten plaats vinden midden in de week (dinsdag-woensdag-donderdag) en dan mogen ze vanaf 9:00 's ochtends tot 's middags 17:00 aankomen. Deze tijden is hij het zwakste en zal hij ook werken.

De bedenker van dit alles had een mooi utopisch plan bedacht:

swasi op 19.07.2011 om 10:59 uur Citeren
Jongens jongens jongens,
Mijn plan is om masterkill gewoon VOL te gooien, alles zal worden geregeld en hij zal weinig / geen OS krijgen. (hoop ik dan)

Ik stel voor om iedereen 100+200 clears te kunnen sturen, en elke clear kan je nogmaals gebruiken voor een fake dus dat betekent dat je 100/200 clears + 100/200 fakes stuurt MINIMAAL. Dan krijgt hij dus per persoon 200 tot 400 aanvallen binnen! Als je dit x20 doet (aantal leden) zit je al op 4000 - 8000 aanvallen. Hierdoor zal hij volledig plat gaan!

Hoop dat jullie achter me staan, ik weet wat ik doe en de bron is al meerdere malen bevestigd door een andere bron.
Graag snel een reactie hierop, want "het grote evenement" gaat snel beginnen.
___________________________
D.


Ook hierin heeft Ace zoals eerder genoemd keihard gefaald , de teller heeft de 1.000 nooit gepasseerd. Of dit nou licht aan de gebrekkige leiderskills van D. ( Swasi ) of het gebrek aan skills in ace dat is onbekend maar als je het mij vraagt zal het een combinatie van beide geweest zijn.

Gelukkig waren zijn stamgenoten reëler

emielineter01 op 19.07.2011 om 11:15 uur Citeren
Ja maar wie gaat het plannen en kan het succes op zijn naam schrijven ?

Waarna de aanvalslust van 4 tot 8 duizend clears toch maar een "beetje" werd vermindert:

emielineter01 op 19.07.2011 om 12:02 uur Citeren
Kijk Mr Y zorgt ervoor dat er minstens 1300 clears op Masterkill aankomen,
fakes time je zelf zolang ze in het tijdframe passen ?

Had je beter verwacht van Ace? Dat dit hun mentaliteit is, wisten we toch al van te voren?
 

DeletedUser57414

Guest
Tsja. Teveel Royal flushes om ze heen.

Ja, jij bent een echte Royal Flush :rolleyes:

Zijde 1:
Stammen: Break
Zijde 2:
Spelers: JLSM

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 113
Kant 2: 1
Verschil: 112
 

DeletedUser51974

Guest
Ja, jij bent een echte Royal Flush :rolleyes:

Zijde 1:
Stammen: Break
Zijde 2:
Spelers: JLSM

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 113
Kant 2: 1
Verschil: 112

Zei ik dat ik een royal flush in het bijzonder was? Trouwens, ik kwam pas de 13de op het account.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan