Het recruteerbeleid van Obius

DeletedUser

Guest
eerst zien en dan geloven.

wij hebben al bewezen dat we kunnen.

jullie hebben alleen bewezen dat jullie goede puntengeilers zijn.
zelf's een miezerige dakpan kunnen jullie nog niet uitschakelen laat staan een hele stam, stammetje of een noobstam.

die noobstammen zouden zelf's nog beter vechten als jullie.

over dakingnl gesproken hij doet het aardig tegen jullie.
(nu komen ze af staat niet op de prioritaire lijst):eek:

och och, dakje krijgt zelf ook goed eondersteuning. en hij kan ook ff erbij zeggen. er word niet serieus getimed;). even aan nls een vraag. Jullie zeiken ons steeds af, en ja jullie voelen jullie gepiepeld doordat we te dicht naar jullie toe komen zeker:rolleyes:. Maar om iemand in de rug te steken? zijn jullie zo laag gezakt? mijn respect voor paar leden van jullie is groot. die zijn waardige tw-spelers en gooien niet zo met modder. Dus ik vraag gewoon aardig om op te houden met zeiken richting onze kant.
 

DeletedUser532

Guest
Obius is niet de enige die tegen DaKingNL vecht ;)
NLS vecht volgens mij net zo hard mee en hebben dan misschien net wat dorpen meer overgenomen xD

Dus alsof de attack skils van NLS nou zo veel beter zijn weet ik niet,
Maar dat ze dicht bij elkaar liggen weet ik zeker, dus stop daar maar mee ;)
 

DeletedUser

Guest
@el diablo : weer dat domme gezeik van jouw moet er eens mee ophouden, post iets zinnigs of post gewoon niets, en jouw respect wauw die zou ik echt willen :rolleyes:

@donatello : met NLS wordt er waarschijnlijk bedoelt mr x, en raad eens mr x heeft al veel meer gedaan dan obius bij elkaar *klapt*

@over daking : weer van de PC afgekickt door zijn ouders .... wie mag krijgt VV in handen gedrukt .... :(
nou ja kan het nu niet maken om het iemand anders te laten doen omdat volgens mij niemand er zin in heeft, jullie moeten het met mij doen helaas
maarum zie ik daar nou 0 inkomens cho beste tijd om VV te krijgen als ik het zo zie ;)
 

DeletedUser1494

Guest
Zoals dragons als zei:

DakingNL is niet echt een prioriteit.
1. We werken er niet met de hele stam aan, enkel met een 7-tal leden.
2. We vechten niet alleen tegen DakingNL, maar ook tegen zijn stam.
3. Er volgt niet elke dag een aanval op DakingNL, mss dat dat in de toekomst veranderd

Djensn,
 

DeletedUser

Guest
@el diablo : weer dat domme gezeik van jouw moet er eens mee ophouden, post iets zinnigs of post gewoon niets, en jouw respect wauw die zou ik echt willen :rolleyes:

@donatello : met NLS wordt er waarschijnlijk bedoelt mr x, en raad eens mr x heeft al veel meer gedaan dan obius bij elkaar *klapt*

@over daking : weer van de PC afgekickt door zijn ouders .... wie mag krijgt VV in handen gedrukt .... :(
nou ja kan het nu niet maken om het iemand anders te laten doen omdat volgens mij niemand er zin in heeft, jullie moeten het met mij doen helaas
maarum zie ik daar nou 0 inkomens cho beste tijd om VV te krijgen als ik het zo zie ;)


jij bent zelf ook de persoon waar ik bang voor moet zijn he:eek:. Met je gratisdorpjes bij elkaar rapen van stamleden.
 

DeletedUser

Guest
och och, dakje krijgt zelf ook goed eondersteuning. en hij kan ook ff erbij zeggen. er word niet serieus getimed;). even aan nls een vraag. Jullie zeiken ons steeds af, en ja jullie voelen jullie gepiepeld doordat we te dicht naar jullie toe komen zeker:rolleyes:. Maar om iemand in de rug te steken? zijn jullie zo laag gezakt? mijn respect voor paar leden van jullie is groot. die zijn waardige tw-spelers en gooien niet zo met modder. Dus ik vraag gewoon aardig om op te houden met zeiken richting onze kant.

lollig weeral zo'n noob post.

ik ben het gezeik al beu gehoord van jullie.
waarom moet ik respect tonen tegen een nr 1 stam die zich zoveel permiteert dat ze ons wat messen in de rug duwen.

hoe gaan de aanvallen op hworld?

jullie bakken er niks van. wij hebben invasion ook klein gekregen in ons cluster.
rond de 10dorpen allemaal met serieus wat verdediging in en ze zijn ook geveegd geweest en we hebben ze toch

gemiddelde verdediging daar was rond de 60k.

en jullie zaniken al over dakingnl.

ik heb geen schrik voor de obiusjes.
btw ik weet ook al wat jullie van zin zijn;)
 

DeletedUser

Guest
Zoals dragons als zei:

DakingNL is niet echt een prioriteit.
1. We werken er niet met de hele stam aan, enkel met een 7-tal leden.
2. We vechten niet alleen tegen DakingNL, maar ook tegen zijn stam.
3. Er volgt niet elke dag een aanval op DakingNL, mss dat dat in de toekomst veranderd

Djensn,

mijne was sarcastisch en niet gemeend:eek:
 

DeletedUser

Guest
Met je gratisdorpjes bij elkaar rapen van stamleden.

misschien is dat ook de reden dat ik ook wil gaan stoppen

ik heb nog zon 1 mil te internen ja, vind het beetje saai

ben wat dingen aan het regelen, maar als het het niet lukt stop ik op W1
en heeft ~BL~ nog meer te internen.....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
achja tegenwoordig tellen sommige verbonden niet meer, aangevallen worden doro je eigen nap. Zouden deze mensen judas willen spelen ?
 

DeletedUser

Guest
achja tegenwoordig tellen sommige verbonden niet meer, aangevallen worden doro je eigen nap. Zouden deze mensen judas willen spelen ?

als hworld ons niks gelapt zou hebben dan zouden we niks doen.
de leiding van jullie stam was er al geruime tijd vanop de hoogte van voor dat deze aanvallen gelanceerd zijn.

zodus zijn jullie het die de nap verbreken.
echter laten wij niet met ons sollen zoals andere stammen wel doen die van jullie schrik hebben.

btw heb je weer al de halve wereld nodig om jullie noob fouten op te kuizen.
heb zo een mooi berichtje gezien van the rd van zijn bemiddelingen tussen andere stammen voor hulp.:eek:

een nr1 stam die schrik heeft van ons.

was lachen toen ik het las.

maarja de leiding zit denk ik nog altijd in zijn winterslaap daarom dat niemand van die dingen weet en gwn zonder reden ons begint aan te vallen.
echter hebben jullie geen verassingen meer in petto die wij wel nog hebben;)
 

DeletedUser

Guest
Ik was eerder teleur gesteld dat Obius zoveel stammen nodig heeft. Hebben jullie nu echt geen eer??? 6 stammen aanschrijven om jullie te helpen is echt kansloos. Zo ver ging Novus volgens mij nog niet eens.
 

DeletedUser

Guest
Ik was eerder teleur gesteld dat Obius zoveel stammen nodig heeft. Hebben jullie nu echt geen eer??? 6 stammen aanschrijven om jullie te helpen is echt kansloos. Zo ver ging Novus volgens mij nog niet eens.

dat was als ik me niet vergis +250 spelers, hoeveel zijn dit er ?
 

DeletedUser

Guest
Spelers misschien meer omdat er toen meer massastammen waren. Novus zelf had zelfs rond de 60 leden. Het aantal stammen is volgens mij gelijk. Ze zijn dus gewaagt aan elkaar :)
 

DeletedUser

Guest
Wrm willen ze hulp? We hebben ze toch geen oorlog verklaard :mad:

zij gaan ons de oorlog verklaren ^^

of beter gezegd gingen maar wij zijn veel sneller op de hoogte dan dat zij hadden verwacht.

ahja snap niet waarom je andere stammen er moet bij halen.
maarja noobs kunnen nooit iets alleen.
 

DeletedUser532

Guest
Is toch raar dat we nog niet eens het idee hadden om jullie de oorlog te verklaren,
Maargoed, wie weet waar jij je neus nu weer tussen hebt gestopt,
want tussen de billen van Daking zou je het als het goed is niet kunnen vinden :D
 

DeletedUser

Guest
Is toch raar dat we nog niet eens het idee hadden om jullie de oorlog te verklaren,
Maargoed, wie weet waar jij je neus nu weer tussen hebt gestopt,
want tussen de billen van Daking zou je het als het goed is niet kunnen vinden :D

zoals ik eerder al heb gezegt heb ik zo'n mooie mededeling gelezen van the rd.

voor hulp.
tijdrekken in belangrijke gespreken.
beginnen van aanvallen op leden van ons.

zodus ik weet al genoeg.

maarja donatello is weer zoals gwnlijk blind en ontloopt de feiten die hij niet wilt horen.

donaatje hoe het verder met je rim plan?
of doe je het niet meer na teveel kritiek?
 
Bovenaan