Het recruteerbeleid van Obius

DeletedUser1494

Guest
Typerend dat je bij verlies gelijk aan een heel lid denkt, ik denk altijd meer in de trend van dorpen.:)

Als NLS ff doorzet staan jullie straks niet meer 1e:eek:

En dan gaan jullie zeker Guerre verder inlijven?:p

Amokro met je grote mond toch!
Heeft je moeder je nooit iets beter geleerd. :p

Obius heeft inderdaad in het verleden enkele vreemde dingen gedaan.
Dit is vele spelers in het verkeerde keelgat geschoten.
Deze keuze's zijn vreemd, maar als je de kern van de zaak bekijkt, zeker niet nutteloos.
Mensen beschouwden dit recruteergedrag als een fout, ik zie het eerder als toekomstinzicht.
Real Life heeft in onze keuzes ook vaak een rol gespeeld.
Vriendschap en het vormen van een hechte groep staan dan ook aan de top van onze prioriteiten.

We hebben in het verleden al wat veel gerecruteerd, niet altijd even slim,
maar toch kan je zeggen dat Obius al op een rechter pad zit.
We komen er wel.
Hopelijk zonder recruteren zoals jullie allemaal zo stellig beweren!

Mvg.
 

DeletedUser

Guest
We hebben in het verleden al wat veel gerecruteerd, niet altijd even slim,
maar toch kan je zeggen dat Obius al op een rechter pad zit.
We komen er wel.
Hopelijk zonder recruteren zoals jullie allemaal zo stellig beweren!
Jullie hebben benlambermon kort geleden nog aangenomen. Noem je dat een rechter pad? Ik geloof best dat jullie kunnen veranderen maar veranderingen hebben tijd nodig. Verder hebben jullie nog op geen enkele manier laten zien dat jullie aan het veranderen zijn.

Verder ben ik ook zeer benieuwd wat het diepere plan is achter het rekruteren van puntensletjes. Ik hoop dat het binnenkort allemaal duidelijk wordt :)
 

DeletedUser1494

Guest
Jullie hebben benlambermon kort geleden nog aangenomen. Noem je dat een rechter pad? Ik geloof best dat jullie kunnen veranderen maar veranderingen hebben tijd nodig. Verder hebben jullie nog op geen enkele manier laten zien dat jullie aan het veranderen zijn.

Verder ben ik ook zeer benieuwd wat het diepere plan is achter het rekruteren van puntensletjes. Ik hoop dat het binnenkort allemaal duidelijk wordt :)

BenLambermon was alweer een vriend van vele mensen in onze stam.
We zagen echter wel te laat in dat BenLambermon eerder slecht dan goed was voor Obius. Ik kan begrijpen dat dit een complete blunder was.
En inderdaad, voor de buitenwereld lieten we nog niets zien dat we aan het veranderen zijn. Binnen in de stam gebeurt dat wel.
Misschien merken jullie het binnenkort wel? (Niet enkel tot jou gericht hoor, Daminio ;))
 

DeletedUser

Guest
BenLambermon was alweer een vriend van vele mensen in onze stam.
We zagen echter wel te laat in dat BenLambermon eerder slecht dan goed was voor Obius. Ik kan begrijpen dat dit een complete blunder was.
En inderdaad, voor de buitenwereld lieten we nog niets zien dat we aan het veranderen zijn. Binnen in de stam gebeurt dat wel.
Misschien merken jullie het binnenkort wel? (Niet enkel tot jou gericht hoor, Daminio ;))

ik heb van meerdere mensen gehoord dat de helft van de stam tegen het aannemen van benlambermon was:D
 

DeletedUser

Guest
En is Lambo zo gebant en worden z'n dorpen Barbarendorpen of blijft ie bestaan? Hij schijnt geblokt te zijn, maar verder...
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben benlambermon kort geleden nog aangenomen. Noem je dat een rechter pad? Ik geloof best dat jullie kunnen veranderen maar veranderingen hebben tijd nodig. Verder hebben jullie nog op geen enkele manier laten zien dat jullie aan het veranderen zijn.

Verder ben ik ook zeer benieuwd wat het diepere plan is achter het rekruteren van puntensletjes. Ik hoop dat het binnenkort allemaal duidelijk wordt :)

Hopenlijk mogen we dat dan ook van NLS geloven, ze kunnen hun informatie ook niet echt meer binnenboord houden.

Prettige samenwerking, je snapt em vast wel ;)
 

DeletedUser

Guest
Hopenlijk mogen we dat dan ook van NLS geloven, ze kunnen hun informatie ook niet echt meer binnenboord houden.

Prettige samenwerking, je snapt em vast wel ;)

maakt niet uit.

novus kwam ook aan intel info maar alsnog verloren ze veel dorpen op de eerste paar dagen.

bestaan mooie trucjes voor;)

Dat kan kloppen, daarom dat dit een complete mislukking was!

niet zo rond de pot draaien! obius is 1 en al al een complete mislukking:eek:
 

DeletedUser

Guest
en tohc zijn jullie nog steeds minder als obius ;)

eerst zien en dan geloven.

wij hebben al bewezen dat we kunnen.

jullie hebben alleen bewezen dat jullie goede puntengeilers zijn.
zelf's een miezerige dakpan kunnen jullie nog niet uitschakelen laat staan een hele stam, stammetje of een noobstam.

die noobstammen zouden zelf's nog beter vechten als jullie.

over dakingnl gesproken hij doet het aardig tegen jullie.
(nu komen ze af staat niet op de prioritaire lijst):eek:
 
Bovenaan