Speedronde #457 - Barbaren clusterronde (full start)

DeletedUser30507

Guest
stabben blijft jammer, maarja er zat ook geen schot in de zaak. speed was zo dood als een pier, en dan ben je gewoon de sjaak als je onbekend op een account nr 1 staat en niemand je verder kent en arrogant doet...
 

DeletedUser58866

Guest
dus die tabs zijn meerdere keren weg gegaan dus je kon ze opnieuw doen :x

nee ik heb ze 1x klaar gezet en nieuw venster geopent zodat ik daar kan spelen en als ik gekikt werd naar dat andere venster kon gaan om ze daar te sturen;)

stabben blijft jammer, maarja er zat ook geen schot in de zaak. speed was zo dood als een pier, en dan ben je gewoon de sjaak als je onbekend op een account nr 1 staat en niemand je verder kent en arrogant doet...

tsja, daar heb je gelijk jorn maar stabben is laag pas nadat je 7u uit de stam bent
kun je hem aanvallen zonder dat dit stabben word genoemt(in mijn ogen)...
 

DeletedUser58866

Guest
daar ben ik het mee eens wij werden meteen toen we uit sm kwamen meteen aangevallen we konden niks tegen 3 man en kevin is ook en onbekende speler dankzij mij zat hij in amika -.- leuke dank ervoor en ja wij konden dus vrij wijnig moesten dodgen en counteren en deffen tegen 3 spelers het was 283 dorpen Vs 700 nogwat dorpen en 3 accs dus 3 mensen die tegelijk dingen kunnen doen en ja ben in sm gevlucht ja na 6 uur te vechten en 1 mil kwijt te zijn dan ben ik maar laf nou en sta dankzij de stab wel 1e in oda en odd dat bewijs wel dat ik dapper gevochten heb


lars en siemen tog 2 bekende namen in de speed wereld en ook goede spelers maar warom zielig laf stabben met ze 3en ? bang dat ze anders de stab niet winnen als het 1 vs 1 is jammer had graag 1 vs 1 gedaan tot 0 punten :) miss voor de volgende keer

als jullie echt zo leuk vinden om samen aan te vallen ik kom om 0:00 uit de sm dus dan kunnen jullie verder met de stab jullie zijn met 3 dus vind ik wel zo eerlijk dat ik ook die 3x bonus verdien :) is kijken of jullie dan nog zo makelijk dorpjes kunnen pakken was toen 90% offence nu ben ik 70% off dus kom maar op :)
 

DeletedUser30507

Guest
7 uur? xD was dat dan voor random iets, slaat nergens op.

maar het is stabben zodra dit expres word gedaan, kortom afgesproken jou eruit te flikkeren en aan te vallen. kan ook zijn dat je gewoon niet meer bij de stam past en eruit gegooid word. dan is het geen stab in mijn ogen.
 

DeletedUser58866

Guest
7 uur? xD was dat dan voor random iets, slaat nergens op.

maar het is stabben zodra dit expres word gedaan, kortom afgesproken jou eruit te flikkeren en aan te vallen. kan ook zijn dat je gewoon niet meer bij de stam past en eruit gegooid word. dan is het geen stab in mijn ogen.

ik werd er na me sm gelijk uit gegooit en door 3 man masaal aangevallen die tabs klaar hadden staan want binnen 5 min na kick had ik 500+ incoms en alle dorpen van de 3 spelers heete allemaal Bekstepp andere woorden backstab en op profiel van amika staat:


Zubatios AkA The Fail Police

Leer je het dan nooit ? Jij word ALTIJD gestabt ..



ten 1e voor de mensen die nogsteeds denken dat ik de nr3 van endles ben sorry ik zou willen dat ik dat was en voor jorn ook hier weer bewijs dat het en bewuste stab was van 2 GROOTE speed namen wat en klasse :) in 6 uur tijd met ze 3en toewle je tabs klaar hebt van en speelr van 3,6 mil die full offence is toch maar 1 mil eraf haalen :( kon beter jongens
 

DeletedUser30507

Guest
ik werd er na me sm gelijk uit gegooit en door 3 man masaal aangevallen die tabs klaar hadden staan want binnen 5 min na kick had ik 500+ incoms en alle dorpen van de 3 spelers heete allemaal Bekstepp andere woorden backstab en op profiel van amika staat:


Zubatios AkA The Fail Police

Leer je het dan nooit ? Jij word ALTIJD gestabt ..



ten 1e voor de mensen die nogsteeds denken dat ik de nr3 van endles ben sorry ik zou willen dat ik dat was en voor jorn ook hier weer bewijs dat het en bewuste stab was van 2 GROOTE speed namen wat en klasse :) in 6 uur tijd met ze 3en toewle je tabs klaar hebt van en speelr van 3,6 mil die full offence is toch maar 1 mil eraf haalen :( kon beter jongens

joh, ik was ook wel zover dat ik begreep dat het wel een echte stab was hoor :p
 

DeletedUser58866

Guest
ok dan is het goed :p owja effe voor idereen zubatios word bemand door 2 man darom ook lekker veel posts :D maar hadden jullie wel door denk ik :) btw jorn schrijf je nog wel is wat in tww ? miss is dit wel en leuk onderwerp voor speed onderdeel erin de stab op zubatios en uwe hoogheid en dan het verhaal van 2 kanten en wat we op mekaars verhaal te zeggen hebben want het is wel de gebeurtenis van deze speed en owja ook en stukje over lack die toch met veel respect het geprobeerd heeft alleen
 

DeletedUser

Guest
zuba, jij zat de hele tidj te janken van: ik heb mn tabs op siemen want bla bla
jij staat een keer eerste... je bent om je aan het heen te kijken alsof je alle goud van de wereld in de handen hebt..

dan zeg je vervolgens dat we allemaal ons eigen C krijgen en bla bla en dat we dan hoogheid en kevin gaan stabben.
Als je dan vervogens ruim voor staat... weet je ineens niet meer waar het over ging "was mijn co op mijn msn" yeah right :rolleyes:

als jij dan uit de stam gaat om de dorpen die ik heb in een continent van jou te edelen [deze had ik nodig om de 5 vakjes regel te kunnen ontglippen...] en dan vervolgens een heel jank verhaal over continenten [2 dorpen om te sprinegn voor de 5 vakjes regel WTF] op het forum zet over mijn asociale gedrag [een vieze bak vol met leugens], is dat voor mij wel een reden om je gewoon te nakken.

tgpfail.jpg


(kijk naar die enquete.. .. .)

kijk... ieder zn eigen continent was de regel, kijk dit kaartje, weet je nog wast je zei? "Nu edel ik niets meer in jouw C"
Ik zou de dorpen van jou in mn C zelfs krijgen, deed je ook niet meer...

KIJK ZELF je ging uit de stam om dorpje te pakken als er ook maar 1 in JOUW CONTINENT [jouw continent??? je krijgt geen extra troepen zoals bij RISK ofzo!! !! !] een dorpje nam.

Afspraken ontkennen als je 1 staat, co's opdrachten meegeven, pms sturen om andere te b-stabben, yeah right

Houd je fking muil over die bstab, jij kan de druk gewoon niet aan :rolleyes:
2 keer heb je mn 1 vs 1 aangeboden... NEE DOE IK NIET, "ben je bang Hahaa bang bang"

Nee, ik heb een keer willen dammen tegen de Wereldkampioen, "wil ik niet, tijdverspilling"
precies... jij bent geen partij voor mij vind ik :cool: vooral niet als ik dan uiteindelijk na een gejank van 3 mensen op msn ja zeg en je op de afgesproken tijd in SM gaat


Dank u
 

DeletedUser58866

Guest
koek ik heb nooit tabs open gehad was me co en heb hem opgedragen ja om silversaint ofzo dood ter edelen en die had 10 dorpen in jou c ja en ik had gezegt dat ik dinsdag al me dorpen in jou c zou geven en ja je gedrag was onbeschoft je ging stam uit en mij aanvallen en dorp van mij jatten zomaar zonder overleg en daarna zeg je was om die 5 vakjes te ontlopen ja is prima zolang je het maar overlegt daar ging het me om

en dan zeg jij dat ik naast me schoenen ga lopen enzo volgens mij doe jij dat toch echt want jij zegt dit ( Houd je fking muil over die bstab, jij kan de druk gewoon niet aan , jij bent geen partij voor mij vind ik ) ten 1e leer is je niet te gedragen als klein kind met je gescheld en ten 2e als ik geen partij voor je ben warom doe je dan geen 1 vs 1 dan laat je het me toch zien dat ik geen partij ben maar nee je moest met 3 man komen anders was de kans te groot dat stab zou failen en heb het wel 6 uur volgehouden tegen zoon overmacht dat jullie vormde met ze 3en kan ik alleen niet tegen op klikken onmogelijk any ways het is en mooie ronde geweest en laat idereen zien wat ik waard ben en laat ook zien dat ik vecht tot het ijnde heb dankzij die stab wel rank 1 in oda en rank 1 in odd gekregen :) blijkbaar kon ik die druk WEL aan 1 tegen 3


edit: over ijgen continent gesproken kijk hoe jij ligt -.-' en de dorpen die ik in jou c had had ik al VOOR dar we ider ijge c zouden doen en me targets voor en deel daar lagen en ja ik heb geleerd als je imand dood doe het dan goed
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
en ja ik heb geleerd als je imand dood doe het dan goed

kan moeilijk in een uurtje of anderhalf ;)

de clusterregel maakte het moeilijk om in nieuwe dorpen snel een trein weer te maken met die grote dorpen van jou
bijna 700 eenheden fakelimiet
 

DeletedUser55405

Guest
Gaap :p Ongelofelijk dat jullie zo moeite gaan doen en ga stabben op zo'n speed. Lekkere stam :eek: Naja ik zou als ik jullie was voor een speed ook doen alsof het als een seizoen telt. Als Damn met een aantal spelers aan de start staat zijn jullie immers kansloos. Daarvoor hoef je alleen maar naar jullie samenwerking te kijken.

Gun iemand uit je stam een 1e plek en die investering wordt later vanzelf terugbetaald. Natuurlijk jullie kunnen een stam samenstellen met Mike,Kenneth, Mario maargoed dan ownen jullie een speed en hebben jullie ruzie. Een goede stam betekent niet per se alleen goede spelers. Samenwerking en wederzijds respect is 100x zo belangrijk maargoed dat snappen jullie niet.

TGP krijgt mijn dorpen puur omdat ik vind dat hij ze meer verdient dan Siemen. Al snap ik niet dat jullie tribalwars vet vinden. Mijn grootste doelstelling was een goede groep samenstellen omdat ik samen winnen en ownen veel vetter vind dan alleen met mijn account. Ook de gesprekken rondom de speeds zijn gewoon epic. Als dat stamgedoe wegvalt, stop ik binnen een paar weken met TW al zou dat nu sowieso kunnen gebeuren nu ik ga studeren.

Nu hoop ik dat Scitan iig wint want Siemen is een voorbeeld van zo'n egoïst en Lars is op zich wel een aardige gast. Hopelijk wordt Siemen nog kneiterhard gestabt want dat verdien je. Later :cool:
 

DeletedUser58866

Guest
goede morgen ben beetje in slaap gevallen :S sorry lack je zult toch 10e ofzo moeten worden :p en lars is ook geen toffe gozer puur omdat hij de 1e was die aanviel en de stab was zijn idee volgens mij -.-'
 

DeletedUser

Guest
je bent wel de hele nacht aan het klikken geweest om je eigen te bashen en de oda ta pakken ;)
 
Bovenaan