Speedronde #457 - Barbaren clusterronde (full start)

DeletedUser58866

Guest
ok je hebt gelijk ik heb om half 12 geklikt ja :( de sm ingestelt sorry :( die oda kreeg ik omdat ik vanmorgen die dinges gebashed had die ene geval ben naam effe kwijt elk geval ronde is ten ijnde voor mij en als ik geluk heb ijndig ik nog 3e en pak ik me 1e bronze beker =)
 

DeletedUser57836

Guest
ik werd er na me sm gelijk uit gegooit en door 3 man masaal aangevallen die tabs klaar hadden staan want binnen 5 min na kick had ik 500+ incoms en alle dorpen van de 3 spelers heete allemaal Bekstepp andere woorden backstab en op profiel van amika staat:


Zubatios AkA The Fail Police

Leer je het dan nooit ? Jij word ALTIJD gestabt ..



ten 1e voor de mensen die nogsteeds denken dat ik de nr3 van endles ben sorry ik zou willen dat ik dat was en voor jorn ook hier weer bewijs dat het en bewuste stab was van 2 GROOTE speed namen wat en klasse :) in 6 uur tijd met ze 3en toewle je tabs klaar hebt van en speelr van 3,6 mil die full offence is toch maar 1 mil eraf haalen :( kon beter jongens



full offence?

ik heb 50 full def dorpen gekillt met 2400 zc en 6000 boog -.-
 

DeletedUser58866

Guest
dan heb je wel en erg laage oda laten we rekenen :D

6000 x 5 punten = 30.000
2400 x 23 punten = 55.200

30.000 + 55.200 = 85.200 punten per def dorp dus

50 x 85.200 = 4.260.000

je hebt 13,18 Mio. oda en leuke is je had al 10 mil voordat je mij ging stabben dus dat klopt al zowiezo niet en de stab was maandag begin van de middag maar je zit er al over heen en vervolgens heb jij sinds maandag 16:00 natuurlijk niks aangevalen ook al groeide je tot nu en je bent ook nog gestabt en neem aan dat je daar dan natuurlijk niet bij terug aangevallen hebt dan zou het nog kunnen ;)

als het zo zou zijn is het knap want ik had precies 50 def dorpen toen ook dat rekenen we uit had toen 283 dorpen waarvan 50 def zijn na 283:100x50=17,66 ofzo effe uit me hoofd was afgerond 82% offence dat is niet full offence maar wel zo goed als en dan nog iets siemen en scitan hebben ook wat def gesloopt jij hebt maar 5 dorpen ofzo gecleard verder was jij enkel aan het edelen toewel jij scitan en siemen het vuile werk liet doen :( jou enige bij dragen aan de stab was edelen
 

DeletedUser

Guest
hoe krijg je een ban zonder aanvalsmmogelijkheid, heb geen zin meer xD
 
Reactiescore
278
Ik denk dat ik zo ook maar ff wat PA inzet en ga meedoen op deze speed :D
 

DeletedUser58866

Guest
voor de mensen die het niet wisten ik heb dyslexie vandaar somige spelfouten hoeft niet verbetert te worden danku
 

DeletedUser58866

Guest
whaha kijk dit dan ik verdien me oda teminste eerlijk in tegenstelling tot siemen die zichzelf gaat bashe om 1e oda te worden haha met normaal vechten kan hij het blijkbaar niet erg jammer siemen dat je ook hier weer zo triest moet doen om te winnen :(

Rang Naam Verslagen
1 iSitDownToPee [Stab.] 52,29 Mio.
2 Zubatios [STABED] 46,06 Mio.
3 scitan [Stab.] 34,01 Mio.


sinds 3 uur vanmidag is scitan 14 mil oda gestegen en is sit 30mil oda gestegen xd 30 mill def score in boogschutter taal = 6 mil boogschutters ja wel :D siemen heeft supper eerlijk 6.000.000 boogschuters of 7.500.000 speervechers gebashed in en paar uurtjes tijd hahaha hoe laag kan je gaan om nog 1e te worden in oda ja ik herhaal mezelf want vind dit melig dat siemen eerst moet stabben en dan nog faalt 1e te worden en vervolgens maar zichzelf gaat bashen om in oda dan nog 1e te worden naja siemen je bent teminste met iets 1e nee w8 met 2 dingen 1e zielig zijn en 2e oda
 

DeletedUser

Guest
whaha kijk dit dan ik verdien me oda teminste eerlijk in tegenstelling tot siemen die zichzelf gaat bashe om 1e oda te worden haha met normaal vechten kan hij het blijkbaar niet erg jammer siemen dat je ook hier weer zo triest moet doen om te winnen :(

Rang Naam Verslagen
1 iSitDownToPee [Stab.] 52,29 Mio.
2 Zubatios [STABED] 46,06 Mio.
3 scitan [Stab.] 34,01 Mio.


sinds 3 uur vanmidag is scitan 14 mil oda gestegen en is sit 30mil oda gestegen xd 30 mill def score in boogschutter taal = 6 mil boogschutters ja wel :D siemen heeft supper eerlijk 6.000.000 boogschuters of 7.500.000 speervechers gebashed in en paar uurtjes tijd hahaha hoe laag kan je gaan om nog 1e te worden in oda ja ik herhaal mezelf want vind dit melig dat siemen eerst moet stabben en dan nog faalt 1e te worden en vervolgens maar zichzelf gaat bashen om in oda dan nog 1e te worden naja siemen je bent teminste met iets 1e nee w8 met 2 dingen 1e zielig zijn en 2e oda

Ja idd, er zijn verschillende spelers voor wie ik gewoon respect heb, o.a. .Luigi, jij, lack, etc... Dat zijn meer de mensen die alles eerlijk verdienen.
 

Deleted User - 487957951

Guest
whaha kijk dit dan ik verdien me oda teminste eerlijk in tegenstelling tot siemen die zichzelf gaat bashe om 1e oda te worden haha met normaal vechten kan hij het blijkbaar niet erg jammer siemen dat je ook hier weer zo triest moet doen om te winnen :(

Rang Naam Verslagen
1 iSitDownToPee [Stab.] 52,29 Mio.
2 Zubatios [STABED] 46,06 Mio.
3 scitan [Stab.] 34,01 Mio.


sinds 3 uur vanmidag is scitan 14 mil oda gestegen en is sit 30mil oda gestegen xd 30 mill def score in boogschutter taal = 6 mil boogschutters ja wel :D siemen heeft supper eerlijk 6.000.000 boogschuters of 7.500.000 speervechers gebashed in en paar uurtjes tijd hahaha hoe laag kan je gaan om nog 1e te worden in oda ja ik herhaal mezelf want vind dit melig dat siemen eerst moet stabben en dan nog faalt 1e te worden en vervolgens maar zichzelf gaat bashen om in oda dan nog 1e te worden naja siemen je bent teminste met iets 1e nee w8 met 2 dingen 1e zielig zijn en 2e oda

Hij is gewoon pro :cool:
 

DeletedUser58866

Guest
ja lol de zielige vriendjes :p agja er zijn maar wijnig waardige tw spelers
 
Bovenaan