PX <-> Corps

DeletedUser

Guest
De oorlog duurt lang? Ik denk dat jullie ons voor het eerst zwaar aangevallen hebben donderdagavond. Dat is 5 avonden geleden. Ik weet niet wat jij bedoelt met lang.

Ik zie alleen dat na 5 dagen PX2 zwaar aan het wankelen is en dat de stamleiding binnen PX macht aan het verliezen is. Het vertrek van leden en het ontslag van leden zou dit moeten staven.

Waar PX de laatste 5 dagen constant op dezelfde score blijft hangen gaat CORPS rustig verder in de groei. PX2 zakt gewoon weg op alle rankings.

Wij verliezen inderdaad ook eenheden in de strijd, een feit is echter dat wij meer legers hebben dan PX. Obliksem de leider van PX2 is al zijn veeglegers kwijt (zie een paar posten vroeger).

Het feit dat er spelers bij ons 10 edelmannen verliezen op één avond betekend eerder dat zij al 10 edelmannen op overschot hebben. de grootste kost aan een edelman zijn de goudmunten, niet de kost om de edelman zelf te maken.

Ik geef deze oorlog nog één week en dan is er van PX geen sprake meer. En ik wil hieraan toevoegen dat een oorlog winnen in 2 weken tijd gelijk staat aan een walkover in TW-termen.
 

DeletedUser

Guest
nou, dat hangt een beetje van de oorlog af, maar hier is een walkover wel te verdedigen.
 

DeletedUser

Guest
(ik zou me wat liever proberen op te gaan stellen want misschien dat ik daar meer van ga leren)

Hoe bedoel je dat precies? wel te verdedigen?

nou, om precies te zijn dat als corps wint in een week en er komt een discussie of die oorlog wel of geen walk-over zou zijn geweest dan is de term walkover als omschrijving/classificering van de oorlog in zo'n discussie dan te verdediging.
 

DeletedUser

Guest
sword of fire zei:
@dcman: even een uitleg waarom mensen jou haten:

1. we willen niet weten wat jij grappig vind
2. je laat nooit je lieve kant hier zien, hooguit eentje die nogal nep is en snel omslaat (niet dat jij dat merkt schijnbaar), dus die uitspraak is nogal arogant.
3.die mannetjes die zo uit de hoogte doen zijn de leiders van de nummer 1 stam die een oorlog aan het winnen zijn die hier besproken wordt, zelfs als ze dan uit de hoogte doen, laat ze en verover hun dorpen en doe dan zelf uit de hoogte.
4. hij staat mij ook niet aan....
5.dat het nogal eritant is en dat ze willen dat je anders gaat praten, alle leiders van top-stammen komen hier (en wat anderen zoals jij) en als die jou eritant vinden bereik je nooit iets, anders zou je wss nog met corps kunnen praten over een wapenstilstand, nu ga je vernietigd worden en je leden ook, die worden van je gedrag de dupe.
6. jij denkt zelf dat je de oorlog aan het winnen bent en gedraag je als een (nogal arogante) overwinnaar, jij bent degene die niet realistisch is, en mensen uitlachen is niet iets positiefs.
7. duidelijk

kortom: jij behoort tot het zieligste type noobs dat er op deze server te vinden is.

Jij spreekt over "haat"? Maak jezelf niet belachelijk, dit is een spelletje nota bene :rolleyes: En lees je argumenten nog eens door, kan je het op bepaalde punten nog kinderachtiger maken?

Het lijkt me duidelijk dat CORPS inderdaad de sterkere partij is in dit conflict, maar dat wisten we aan het begin al. Ik vind het een beetje onzin om zo af te geven op DCMan, hij doet zijn best en hij probeert zijn stam zo goed mogelijk te leiden tegen een tegenstander die toch echt wel wat beter is. Dat er dan wat dingen fout gaan vind ik heel normaal. Daarbij heb ik niet de indruk dat DCMan zich arrogant gedraagt of constant beweert dat -[Px]- aan de winnende hand is, hij laat alleen zien dat ook CORPS het af en toe wat minder doet. Respecteer dat gewoon een beetje.

Tot nu toe was dit conflict vrij eentonig, ik hoop voor -[Px]- dat het beter gaat zonder opleidingsstam ;) Succes!
 

DeletedUser

Guest
Jij spreekt over "haat"? Maak jezelf niet belachelijk, dit is een spelletje nota bene :rolleyes: En lees je argumenten nog eens door, kan je het op bepaalde punten nog kinderachtiger maken?

haten is op dit punt in de meest letterlijke zin van het woord inderdaad overdreven, eritant vinden of niet aardig vinden kan ook en als dcman zelfs beledigd is wil ik het best aanpassen. Ook zijn bepaalde punten misschien kinderachtig, maar ik probeerde hem in een post duidelijk te maken waarom sommige mensen hem eritant vinden. Sommige dingen zijn ook van, van een vriend en een ervaren speler zou ik het gemakkelijk accepteren, maar van iemand die mij sowieso al eriteert niet.

Het lijkt me duidelijk dat CORPS inderdaad de sterkere partij is in dit conflict, maar dat wisten we aan het begin al. Ik vind het een beetje onzin om zo af te geven op DCMan, hij doet zijn best en hij probeert zijn stam zo goed mogelijk te leiden tegen een tegenstander die toch echt wel wat beter is. Dat er dan wat dingen fout gaan vind ik heel normaal. Daarbij heb ik niet de indruk dat DCMan zich arrogant gedraagt of constant beweert dat -[Px]- aan de winnende hand is, hij laat alleen zien dat ook CORPS het af en toe wat minder doet. Respecteer dat gewoon een beetje.

Tot nu toe was dit conflict vrij eentonig, ik hoop voor -[Px]- dat het beter gaat zonder opleidingsstam ;) Succes!

Het probleem van mij met dcman is dat hij zich nogal arogant gedraagde (misschien heeft hij het licht gezien nu) en dat hij bijv. zei dat het helemaal niet zeker was dat corps zou winnen, dat px een redelijke kans maakt en ''overwinningen'' meldde en daarbij insinueerde alsof ze bewijs leverde dat px zou gaan winnen of aan het winnen was. Dat deed hij ongeveer in elke post naar mijn gevoel, mss niet naar jouw gevoel maar dat uitvechten heeft geen zin. Dingen als alle vv's van de stam opeisen, mensen kicken die werden verovert en alleen/voornamelijk zichzelf beschermen levert bij mij niet het beeld op van een leider die zijn stam probeert te redden en waar wij medelijden mee zouden moeten hebben.
 

DeletedUser

Guest
Dingen als alle vv's van de stam opeisen, mensen kicken die werden verovert en alleen/voornamelijk zichzelf beschermen levert bij mij niet het beeld op van een leider die zijn stam probeert te redden en waar wij medelijden mee zouden moeten hebben.

Beste Sword,

Ik zou je proberen een kleine uitleg te geven ik de hoop dat je bepaalde bewegingen beter zou kunnen begijpen van mijn kant gezien.

Ik eis geen VV's op... We hebben clusters en elk cluster heeft zijn eigen vaste VV die ten alle tijden mag worden ingesteld voor het max van 12 uur.
Tenzij op voorhand een echte vakantie/weekend weg word besproken. Ook is hierbij afgesproken dat daar geen gezamelijke aanvallen mee gedaan mogen worden.

Dat gedoe van dat kicken ben ik niet geweest. Als je goed kijkt zie je dat dit Obliksem is. De reden hiervoor is een goede reden geweest.
Bijv. dorpen verliezen en niet melden op forum. Meerdere malen geel zijn. nah ja maakt ook niet uit. Maar bij -[Px]- zelf zou je dit niet zien...

Ik hoop dat het je iets duidelijker is. Mochten er vragen en/of opmerkingen zijn hoor ik die graag en zou ik die met plezier behandelen.

DCMan
 

DeletedUser

Guest
kijk, daar kan ik wat mee. Ik heb deze negatieve dingen gehoord van de corps kant en als ik wel reacties van jou hoor maar geen weerlegging is een snelle conclusie gauw gemaakt. Hierbij heb je in 2-3 posts mijn beeld van je drastisch in de positieve richting bijgesteld. Gewoon door je houding op het forum. Hierbij bied ik dan ook mijn excuses aan dat ik zo slecht over je gedacht heb en mijn acties die daaruit voortvloeide, vergeef me.
 

DeletedUser

Guest
kijk, daar kan ik wat mee. Ik heb deze negatieve dingen gehoord van de corps kant en als ik wel reacties van jou hoor maar geen weerlegging is een snelle conclusie gauw gemaakt. Hierbij heb je in 2-3 posts mijn beeld van je drastisch in de positieve richting bijgesteld. Gewoon door je houding op het forum. Hierbij bied ik dan ook mijn excuses aan dat ik zo slecht over je gedacht heb en mijn acties die daaruit voortvloeide, vergeef me.

Erg sympathiek! Dank je wel hiervoor!
 

DeletedUser

Guest
Ik wil alleen even zeggen dat ik mij zeer heb vermaakt bij het lezen van dit topic, duurde een uur maar ik heb het allemaal gelezen :D

Suc6 nog krijgers

K54 => Tough Neighbourhood :p
 

DeletedUser

Guest
12 mei (12:22)
Puntentotaal: 6.397.329 <-> 2.514.368
Puntendoorsnede speler: 152.317 <-> 52.383
Dorpen: 751 <-> 359
Aantal Spelers: 42 <-> 48
Puntendoorsnede dorp: 8.518 <-> 7.004
Verslagen tegenstanders (aanval): 8,83 Mio. <-> 3,98 Mio.
Verslagen tegenstanders (verdediging): 2,96 Mio. <-> 2,42 Mio.

14 mei (07:56)
Puntentotaal: 6.791.562 <-> 3.064.600
Puntendoorsnede speler: 164.360 <-> 55.720
Dorpen: 807 <-> 440
Aantal Spelers: 42 <-> 55
Puntendoorsnede dorp: 8.554 <-> 6.965
Verslagen tegenstanders (aanval): 5,74 Mio. <-> 2,49 Mio.
Verslagen tegenstanders (verdediging): 3,34 Mio. <-> 3,02 Mio.

Paar opmerkelijke verschuivingen:
de ophef van PX2 (eerste kleine zege voor Corps)
Het recruteren van PX (waarschijnlijk ex-PX2 leden)
PX begint meer op een massastam te lijken
een rare verschuiving op het vlak van verslagen tegenstanders (een andere berekeningswijze?)
 

DeletedUser

Guest
12 mei (12:22)
Paar opmerkelijke verschuivingen:
de ophef van PX2 (eerste kleine zege voor Corps)
Het recruteren van PX (waarschijnlijk ex-PX2 leden)
PX begint meer op een massastam te lijken
een rare verschuiving op het vlak van verslagen tegenstanders (een andere berekeningswijze?)


Beste Pilydor,

²[Px]² is inderdaad opgeheven. De uitleg hiervan staat op de vorge pagina.
Hier is natuurlijk nog een reden voor bijgekomen... Vraag maar eens aan je stamleiding.

De Officiele oorlog is voorbij

Daarom ben ik mooi momenteel mijn dingen weer op een rijtje aan het zetten.
Mooi moment. Tevens hadden we gisteren nog 59 leden dus maak je maar niet druk om ons leden aantal.

Tevens is het de bedoeling dat ik als leider het idee heb dat ik mijn stam goed kan laten functioneren. Dit kan zijn met 10 leden met 40 leden maar ook met meer.

Wat is de definitie van een "Massa-stam" ? als je 100+ leden hebt is dat een MASSA stam... <100-75> = een stam met veeeeeel te veel leden :p

En een stam met tussen de 50-60 is een stam die net aan het reorganiseren is zoals -[Px]- haha... Nee massa stam zijn we nooit geweest en worden we ook nooit.

Ik hoop je voldoende antwoorden te hebben gegeven op je vragen. Mochten er nog dingen onduidelijk zijn hoor ik dit graag en zou ik ze zo snel mogelijk beantwoorden.

Mvg,

DCMan (oprichter -[Px]-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik vind gewoon boven de 50 = massa:)

Maarja wat maakt het eigenlijk uit?
Als je echt een topstam wil zijn zul je wel zoveel leden moeten hebben om overeind te blijven, kijk nog maar eens over 4 jaar wat er van een 30leden stam overblijft :(
Niet veel, bij 50 heb je nog een kans dat er een redelijke stam overblijft, natuurlijk moet je steeds nieuwe leden blijven aanemen, maarja zoveel ''goede'' spelers zijn er dan niet meer over....
 

DeletedUser

Guest
Kan CORPS even bevestigen dat de oorlog voorbij is? :confused:
En wat is dan de uitslag, zijn er spelers gekilled b.v.
 

DeletedUser

Guest
hier

Kan CORPS even bevestigen dat de oorlog voorbij is? :confused:
En wat is dan de uitslag, zijn er spelers gekilled b.v.

Beste zei:
peerke01 op 13.05. om 21:00 uur
Beste DC Man,

De officiele oorlog beeindigen, is best bespreekbaar.Daarmee zal CORPS de reeds geplande georganiseerde aanvallen intrekken.
Verdere verplichtingen, wil CORPS niet aangaan, op dit moment.
Lokale initiatieven tot samenwerken, zijn natuurlijk weer mogelijk zonder oorlog, echter zullen er persoonlijke initiatieven blijven, waarbij ook mogelijk lokale conflicten zullen blijven, tussen PX en CORPS.
Wij willen dus graag onze goodwil tonen, door de oorlog te beeindigen, maar zullen onze leden verder niet beperken in hun uitbreidingsmogelijkheden.
Wij vragen ook daarvoor jullie begrip.


Mvg
[player]Peerke01[/player]
[ally]CORPS[/ally]


Goed genoeg?
 

DeletedUser

Guest
Beetje jammer, maar eigenlijk een oorlog zal altijd blijven omdat julliem in de weg liggen, waarom begin je er anders aan.....
 

DeletedUser

Guest
Side 1: CORPS

Side 2: -[Px]-

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 186
Kant 2: 109
Verschil: 77

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18
Kant 2: 3
Verschil: 15

image.php


Punten totaal van totale overnames:

Kant 1: 1,167,810
Kant 2: 517,005
Verschil: 650,805

image.php


Punten totaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 138,406
Kant 2: 26,535
Verschil: 111,871

image.php
 

DeletedUser

Guest
Slim, zeker vanuit CORPS gezien. Een oorlog zo vroeg werkt alleen maar in je nadeel. 2 stammen strijden en andere stammen halen ze alleen maar in, omdat ze continu met elkaar bezig zijn.
 
Bovenaan