Golden Awards W13

DeletedUser

Guest
ghehe, ja, op nr 1, daar is ook alles mee gezegd.. Jammer dat jullie dat niet op eigen kracht konden en kunnen

+3, als iedereen gewoon had doorgespeeld was RF nu niet meer.. Laat ze maar blij zijn met een dooie mus gekregen nr 1 plaats..Ieder zijn ding, kunnen ze weer een meeting in elkaar knutselen en met elkaar gaan knuffelen om deze "mijlpaal" te vieren :D
 

DeletedUser

Guest
ghehe, ja, op nr 1, daar is ook alles mee gezegd.. Jammer dat jullie dat niet op eigen kracht konden en kunnen

jeuj spuit elf komt ook weer om aandacht vragen , krijgt je dan ook gelijk door je holmaat septimius
 

DeletedUser

Guest
ja had ook van niemand anders een reactie verwacht dan van jouw , je bent zijn reserve holmaat als septimius er niet is , dus ja je moet wel heh

wat een zielige opmerkingen maak jij. Je "scheldwoorden" maken meteen duidelijk dat je je toch aangesproken voelt.. Doet me goed... :D
Feit is toch gewoon dat jullie de nr 1 positie gekregen hebben ? Waarom dan meteen holmaat e.d ? Lange tenen FTW !!!
 

DeletedUser

Guest
We hebben helemaal niks gekregen, we hebben op eigen kracht al die uitnodigingen verstuurd.
 

DeletedUser

Guest
wat een zielige opmerkingen maak jij. Je "scheldwoorden" maken meteen duidelijk dat je je toch aangesproken voelt.. Doet me goed... :D
Feit is toch gewoon dat jullie de nr 1 positie gekregen hebben ? Waarom dan meteen holmaat e.d ? Lange tenen FTW !!!

welke feiten gebruik jij dan ??? die in die sprookjes boeken van je staan ??? in deze kont text is het geen scheld woord maar dus ook een feit .... ja heb lange tenen is lastig schoenen kiezen , maar voor jouw kies ik wel naaldhakken :D
 

DeletedUser

Guest
welke feiten gebruik jij dan ??? die in die sprookjes boeken van je staan ??? in deze kont text is het geen scheld woord maar dus ook een feit .... ja heb lange tenen is lastig schoenen kiezen , maar voor jouw kies ik wel naaldhakken :D

Zoek je een date met septimius of zo?
 

DeletedUser

Guest
welke feiten gebruik jij dan ??? die in die sprookjes boeken van je staan ??? in deze kont text is het geen scheld woord maar dus ook een feit .... ja heb lange tenen is lastig schoenen kiezen , maar voor jouw kies ik wel naaldhakken :D

je hoeft je voor mij niet uit te sloven hoor, ik wil zo min mogelijk met je te maken hebben :D Dus loop lekker verder op die Uggs van je... Rete interessant wat je allemaal verteld over je zweetvoeten, maar t is compleet irrelevant op deze site.
Het feit dat ik gebruik, en als je goed gelezen had had je dat al begrepen, is dat je de nr 1 positie gekregen hebt omdat alle toppers van BB vele topspelers hier op delete zijn gegaan en of gestopt zijn op het account. Feit, feit, feit.. Gekregen dus.. niks veroverd met aanvallen e.d. Feit, feit, feit...

Laf stammetje, daar zit je in, niet meer, niet minder..
 

DeletedUser49393

Guest
welke feiten gebruik jij dan ??? die in die sprookjes boeken van je staan ??? in deze kont text is het geen scheld woord maar dus ook een feit .... ja heb lange tenen is lastig schoenen kiezen , maar voor jouw kies ik wel naaldhakken :D

geef maar gewoon op =3 spelers zijn nou eenmaal zo met hun ego bezig dat ze niks meer normaal kunnen :D
 

DeletedUser49393

Guest
Spreek ik voor de rest van het AF? Nee toch? Ik spreek voor mezelf, dus zeg maar gerust: wat jij wil.

Bij voorbaat dank.

Nee maar dat is alvast voor de volgende die weer een domme opmerking moet geven.

Ik zeg liever wat jij wilt ;) maar wat jij wil kan natuurlijk ook:D
 

DeletedUser

Guest
Nee maar dat is alvast voor de volgende die weer een domme opmerking moet geven.

Ik zeg liever wat jij wilt ;) maar wat jij wil kan natuurlijk ook:D

Wat met de post boven degene die ik nu plaats (daarmee bedoel ik dus jouw post die ik nu quote, voor als je het niet begrijpt) gebeurd is.
 

DeletedUser

Guest
je hoeft je voor mij niet uit te sloven hoor, ik wil zo min mogelijk met je te maken hebben :D Dus loop lekker verder op die Uggs van je... Rete interessant wat je allemaal verteld over je zweetvoeten, maar t is compleet irrelevant op deze site.
Het feit dat ik gebruik, en als je goed gelezen had had je dat al begrepen, is dat je de nr 1 positie gekregen hebt omdat alle toppers van BB vele topspelers hier op delete zijn gegaan en of gestopt zijn op het account. Feit, feit, feit.. Gekregen dus.. niks veroverd met aanvallen e.d. Feit, feit, feit...

Laf stammetje, daar zit je in, niet meer, niet minder..

Welke toppers? :confused:
 

DeletedUser3866

Guest
je hoeft je voor mij niet uit te sloven hoor, ik wil zo min mogelijk met je te maken hebben :D Dus loop lekker verder op die Uggs van je... Rete interessant wat je allemaal verteld over je zweetvoeten, maar t is compleet irrelevant op deze site.
Het feit dat ik gebruik, en als je goed gelezen had had je dat al begrepen, is dat je de nr 1 positie gekregen hebt omdat alle toppers van BB vele topspelers hier op delete zijn gegaan en of gestopt zijn op het account. Feit, feit, feit.. Gekregen dus.. niks veroverd met aanvallen e.d. Feit, feit, feit...

Laf stammetje, daar zit je in, niet meer, niet minder..

ook toen BB nog helemaal intact was toen waren wij nummer 1 en 2. alle spelers dat BB heeft gehad zou hen nog geen 1ste plaats geven.
 
Bovenaan