De geschiedenis van W20.

DeletedUser50540

Guest
Lieve rukurt heb ik je mening kunnen veranderen met mijn post van gister.
Ben er toch wel benieuwd naar, vind het altijd jammer als iemand teleurgesteld is.
al gaat het niet over mij in opzichte de stam is ook een gedeelte van mij, waar ik veel energie in heb gestoken.
 

DeletedUser24056

Guest
Lieve rukurt heb ik je mening kunnen veranderen met mijn post van gister.
Ben er toch wel benieuwd naar, vind het altijd jammer als iemand teleurgesteld is.
al gaat het niet over mij in opzichte de stam is ook een gedeelte van mij, waar ik veel energie in heb gestoken.

Hmm... Gedeeltelijk. Vooral het Dis-gedeelte is helder, maar ik ben het nog niet met je eens op een aantal plekken, dat zullen jullie ingame moeten bewijzen en die bewijzen heb ik nog niet.

Wel lief dat je me met lief aanspreekt:p
 

DeletedUser40402

Guest
Asjeblieft. Lok me niet meer uit ;).

Haha, zo'n reactie zouden ervoor zorgen dat ik je nog meer zou uitlokken. Je moet je hierboven zetten als een volwassene en er niet op in gaan. Kan je dit niet, dan kom je beter niet meer op het AF
 

DeletedUser24056

Guest
Ik dacht eigenlijk dat strik op mij doelde omdat Godly me lief noemde en ik het lief vond dat hij me lief noemde?
 

DeletedUser

Guest
Haha, zo'n reactie zouden ervoor zorgen dat ik je nog meer zou uitlokken. Je moet je hierboven zetten als een volwassene en er niet op in gaan. Kan je dit niet, dan kom je beter niet meer op het AF

Heb je weer eens helemaal gelijk in. Ik zou maar eens naar jouw moeten gaan luisteren ;). Maar je weet dat ik het heel moeilijk vind maar mijn best doe. ;)
 

DeletedUser24056

Guest
Glenn waarom is je account geschiedenis?

(ik vond deze vraag wel in dit topic passen, als ik hem op deze manier stelde. Geschiedenis, snap je wel?)
 

DeletedUser40402

Guest
Glenn waarom is je account geschiedenis?

(ik vond deze vraag wel in dit topic passen, als ik hem op deze manier stelde. Geschiedenis, snap je wel?)

Heb voor een account gekozen waar ik nog altijd niet veel moet online zijn, maar mijn tegenstanders niet 10x groter zijn dan mijzelf :p
 

DeletedUser

Guest
Beste wederhelft van ons account..

Ik kan me zo voorstellen dat iedereen op de historiek van Sick. zit te wachten. Doe die eens op het forum plempen!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb in notities al een stuk staan, maar mis simpelweg veel info ;).
 
Bovenaan