De geschiedenis van W20.

DeletedUser

Guest
Het zal komen, Wu-Tang Clan zal ook w20 in elkaar schudden en een grootse legende neerzetten.

Zet ze alvast maar in de boeken van de geschiedenis van w20.
 

DeletedUser

Guest
Het zal komen, Wu-Tang Clan zal ook w20 in elkaar schudden en een grootse legende neerzetten.

Zet ze alvast maar in de boeken van de geschiedenis van w20.

Weer een stel opgeschoten pubers die een stam hebben, en zichzelf pro vinden omdat ze skills hebben.

Plus dat we die arrogantie nou net nodig zijn op wereld 20, ga lekker buiten 'chillen met je matties, homeboy' ;)
 

DeletedUser50540

Guest
Weer een stel opgeschoten pubers die een stam hebben, en zichzelf pro vinden omdat ze skills hebben.

Plus dat we die arrogantie nou net nodig zijn op wereld 20, ga lekker buiten 'chillen met je matties, homeboy' ;)

hehe +1 :D
 

DeletedUser

Guest
Weer een stel opgeschoten pubers die een stam hebben, en zichzelf pro vinden omdat ze skills hebben.

Plus dat we die arrogantie nou net nodig zijn op wereld 20, ga lekker buiten 'chillen met je matties, homeboy' ;)

Ja goed he, en ik speel geen w20 lol.
 

DeletedUser

Guest
Het zal komen, Wu-Tang Clan zal ook w20 in elkaar schudden en een grootse legende neerzetten.

Zet ze alvast maar in de boeken van de geschiedenis van w20.

Ja goed he, en ik speel geen w20 lol.

Hier begint het dus, je bent hier nét en spreekt jezelf nu al tegen.
Facepalm-1.jpeg
 

DeletedUser

Guest
Danku dat u verdenkt dat ik binnen de clan zit maar daar is dus niets van waar.

Hmmm.. Blijf ook maar weg.

Het zal komen, Wu-Tang Clan zal ook w20 in elkaar schudden en een grootse legende neerzetten.

Zet ze alvast maar in de boeken van de geschiedenis van w20.

Geschiedenis is dan ook het enige wat jullie zullen worden ;).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan