W15 TWw artikels

DeletedUser

Guest
Dames en heren van het tribalwars weekblad iemand die toevallig een inside job kan schrijven over waarom NOT zoveel spelers verliest?
ik denk dat er veel mensen zijn die daar wel iets over willen weten cq kwijt willen
 

DeletedUser27722

Guest
Dames en heren van het tribalwars weekblad iemand die toevallig een inside job kan schrijven over waarom NOT zoveel spelers verliest?
ik denk dat er veel mensen zijn die daar wel iets over willen weten cq kwijt willen

Wil je echt een artikel zien over hoe laf MERC is om van de vijand te recruiteren?
Raar, ik dacht dat slechte reclame niet iets was om trots op te zijn? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik wil geen artikel over MERC ik wil een artikel over NOT dat staat er... maarja
 

DeletedUser14725

Guest
Wil je echt een artikel zien over hoe laf MERC is om van de vijand te recruiteren?
Raar, ik dacht dat slechte reclame niet iets was om trots op te zijn? :rolleyes:

Ach promo, het is evengoed de fout van de vijand die LAAT recruiteren ;-).
Als alles echt snor zit, gaat een speler niet stamhoppen naar de vijand.
Ik denk dat het weinig zegt over de 'lafheid' van de stam merc, eerder over hij slechte stamgevoel, schrik,... van de speler zelf die naar een uitweg zoekt & daarom maar eens naar de vijand hopt. ;)
 

DeletedUser27722

Guest
Ach promo, het is evengoed de fout van de vijand die LAAT recruiteren ;-).
Als alles echt snor zit, gaat een speler niet stamhoppen naar de vijand.
Ik denk dat het weinig zegt over de 'lafheid' van de stam merc, eerder over hij slechte stamgevoel, schrik,... van de speler zelf die naar een uitweg zoekt & daarom maar eens naar de vijand hopt. ;)

Zo zie jij het dan, maar jij hebt dan ook zelf geen stamgevoel of eer. ;)
Tja, wat wil je, als je nog nooit tot een deftige stam hebt behoort. :(
 
Bovenaan