W15 TWw artikels

DeletedUser

Guest
Beste naabjes, noobjes, Pro's en onder geschikte,

Dit is een topic over het TWw.

Geef hier je meningen wat je van het artikel vond(als er een artikel is gekomen). Maar niet alleen:eek:
Je kan ook ideeën posten, waarmee het misschien in het TWw kan komen. Ook doe ik hier aankondigingen
wat over W15 artikel gaat. Soms kan ik wel is dingen aan jullie vragen wat over het onderwerp gaat.
Neem dit gelieve dan ook serieus en zo min mogelijk spam (Wees gewaarschuwd Hypo:p)

Zie dit ook als een extra promotie-boost voor het TWw zodat het ook weer lekker vaak word gelezen.
Hoe meer reacties, hoe meer zin ik heb in het schrijven van een artikel, hoe leuker het artikel word:D

Dus post je ideeën voor een onderwerp, plaats je meningen en wees eerlijk tegen mij, daar leer ik van;)



Ideeën kan je ook via pm IG (The void) of hier op het AF sturen


Op een leuke tijd:D
 

DeletedUser

Guest
egt he, dit topic is er al:).

gewoon als grapje bedoelt he:
1293025293372.jpg
 

DeletedUser

Guest
hehe naja ik zal het je vergeven,nu maar hopen dat MegaCyber dat ook doet:p;).

en ik zal mijn suggestie hier dan ook meteen neer zetten, een inside look op de laatste semi-pro stam "TPW". (zoals ik al eerder had gepost).
 

DeletedUser

Guest
ik zal een leuk stuk voor de TW.w maken
300! bestaat eerdaags 1 jaar

president:SMILE IT S 300! BENICARLO
(_¸.·*´'`°¤¸¸.·'´B.R`'·.¸¸¤°´'`*·. ¸_)
 

DeletedUser32664

Guest
hehe proficiat oude reus!! (Nog eens mijn excuses dat ik plots weg was... ww veranderde enz...)
 

DeletedUser

Guest
ik zal een leuk stuk voor de TW.w maken
300! bestaat eerdaags 1 jaar

president:SMILE IT S 300! BENICARLO
(_¸.·*´'`°¤¸¸.·'´B.R`'·.¸¸¤°´'`*·. ¸_)

Iemand van 300! op het AF :eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek: waar gaat het hee met deze wereld?!
 

DeletedUser43042

Guest
Beste,

Ik zou eens gaan uitpluizen en dan met goede cijfers e.d komen.. Dus geen half gebakken topic over de oorlog 300! vs -Eit-
Ik denk dat dat een leuk topic kan worden voor deze wereld. Daarin dan de overwinningen, de verliezen, de gesprekken/vragen
aan de aanval coördinator en defence coördinator van beiden stammen etc. etc.

wat is de rol van GDB..?

mvg

Wizard84
 

DeletedUser

Guest
Beste,

Ik zou eens gaan uitpluizen en dan met goede cijfers e.d komen.. Dus geen half gebakken topic over de oorlog 300! vs -Eit-
Ik denk dat dat een leuk topic kan worden voor deze wereld. Daarin dan de overwinningen, de verliezen, de gesprekken/vragen
aan de aanval coördinator en defence coördinator van beiden stammen etc. etc.

wat is de rol van GDB..?

mvg

Wizard84

gaan een hele hoop gesprekken worden dan :D
 

DeletedUser

Guest
anders kan je ook een artiekel schrijven over de mentaliteit op w15 :D
en vergelijk deze met andere werelden ^^
 

DeletedUser

Guest
Thx voor de inzendingen van jullie ideeën. Ben is gaan puzzelen en hoop vandaag mijn artikel af te hebben:D
 

DeletedUser

Guest
beter idee, doe over mijn super geile cluster :)
maar ik denk dat 300! en GDB wel een artikel verdiend hebben,
en natuurlijk met uitleg van -EiT- erbij,
maar 300! en GDB als hoofdpersonen
 
Bovenaan