W15 TWw artikels

DeletedUser14725

Guest
hmmm accountje hacken :rolleyes::D

Veel succes met paswoordje raden, eerlijk ;).
Daarbij is het nogal makkelijk & snel te merken door de mods wanneer een account "gehackt" zou zijn a.d.h.v ip ;).
Dus is het voor de 'gehackte' speler echt niet zo moeilijk om naar de mods te stappen met het nodige bewijs ;).

Daarbij is de kans dat je op de server van Ingo games geraakt, louter klein.
In een wireless netwerk zou je inderdaad van de mede-mensen die online zijn makkelijk kunnen zien waar/hoe ze inloggen.
Of als je bij de desbetreffende persoon aan zijn PC kan(met behulp van usb + programma'tjes heb je in een min alle opgeslagen wachtwoorden).

Maar remote? Blijf dromen.;)
 

DeletedUser51595

Guest
Veel succes met paswoordje raden, eerlijk ;).
Daarbij is het nogal makkelijk & snel te merken door de mods wanneer een account "gehackt" zou zijn a.d.h.v ip ;).
Dus is het voor de 'gehackte' speler echt niet zo moeilijk om naar de mods te stappen met het nodige bewijs ;).

Daarbij is de kans dat je op de server van Ingo games geraakt, louter klein.
In een wireless netwerk zou je inderdaad van de mede-mensen die online zijn makkelijk kunnen zien waar/hoe ze inloggen.
Of als je bij de desbetreffende persoon aan zijn PC kan(met behulp van usb + programma'tjes heb je in een min alle opgeslagen wachtwoorden).

Maar remote? Blijf dromen.;)

ik slaap graag dus zal ik doen :D
 

DeletedUser27722

Guest
Veel succes met paswoordje raden, eerlijk ;).
Daarbij is het nogal makkelijk & snel te merken door de mods wanneer een account "gehackt" zou zijn a.d.h.v ip ;).
Dus is het voor de 'gehackte' speler echt niet zo moeilijk om naar de mods te stappen met het nodige bewijs ;).

Daarbij is de kans dat je op de server van Ingo games geraakt, louter klein.
In een wireless netwerk zou je inderdaad van de mede-mensen die online zijn makkelijk kunnen zien waar/hoe ze inloggen.
Of als je bij de desbetreffende persoon aan zijn PC kan(met behulp van usb + programma'tjes heb je in een min alle opgeslagen wachtwoorden).

Maar remote? Blijf dromen.;)

+ Je krijgt als hacker natuurlijk een IP-ban en indien je Inno-games hackt is er een redelijke kans dat je door dat bedrijf nog eens voor de rechtbank gesleept wordt. ;)
Maar waar praten wij over.. Ik vind het al opvallend dat die kerel de weg naar het forum vind, laat staan dat hij iemand kan hacken.
(PS: hack anders mij, want ik ben eigenlijk al maanden men pass vergeten... :p -Automatisch inloggen ftw -_- , hopelijk crasht opera nooit...)
 
Reactiescore
973
(PS: hack anders mij, want ik ben eigenlijk al maanden men pass vergeten... :p -Automatisch inloggen ftw -_- , hopelijk crasht opera nooit...)

Heb ik ook altijd last van. :D
 

DeletedUser14725

Guest
+ Je krijgt als hacker natuurlijk een IP-ban en indien je Inno-games hackt is er een redelijke kans dat je door dat bedrijf nog eens voor de rechtbank gesleept wordt. ;)
Maar waar praten wij over.. Ik vind het al opvallend dat die kerel de weg naar het forum vind, laat staan dat hij iemand kan hacken.
(PS: hack anders mij, want ik ben eigenlijk al maanden men pass vergeten... :p -Automatisch inloggen ftw -_- , hopelijk crasht opera nooit...)

Zijn nogal handige programma'tjes voor om die bolletjes terug omzetten naar tekst zodat je je paswoord kan zien :-D.
Of je kan gewoon gaan kijken tussen je opgeslagen paswoorden van je browser:D.

Werkt in ff & Opera voor Tw;
(gewoon in adresbalk kopiëren nadat je passw er staat & je krijgt een je passwoord in tekst :D

javascript:(function(){var s,F,j,f,i; s = ""; F = document.forms; for(j=0; j<F.length; ++j) { f = F[j]; for (i=0; i<f.length; ++i) { if (f.type.toLowerCase() == "password") s += f.value + "\n"; } } if (s) alert("Passwords in forms on this page:\n\n" + s); else alert("There are no passwords in forms on this page.");})();


Note; dat emoticontje moet je uiteraard vervangen door :*( (zdr sterretje :D)

ik slaap graag dus zal ik doen
Dat moet echt de lamste comeback van de eeuw zijn :-/ Eerst stoer komen beweren dat je kan hacken & als we je ermee uitlachen kan je je eigen niet eens een klein beetje verdedigen... Zucht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
973
Zo is die mooier :)

Code:
javascriptfunction(){var s,F,j,f,i; s = ""; F = document.forms; for(j=0; j<F.length; ++j) { f = F[j]; for (i=0; i<f.length; ++i) { if (f[i].type.toLowerCase() == "password") s += f[i].value + "\n"; } } if (s) alert("Passwords in forms on this page:\n\n" + s); else alert("There are no passwords in forms on this page.");})();
 

DeletedUser51595

Guest
Zijn nogal handige programma'tjes voor om die bolletjes terug omzetten naar tekst zodat je je paswoord kan zien :-D.
Of je kan gewoon gaan kijken tussen je opgeslagen paswoorden van je browser:D.

Werkt in ff & Opera voor Tw;
(gewoon in adresbalk kopiëren nadat je passw er staat & je krijgt een je passwoord in tekst :D



Note; dat emoticontje moet je uiteraard vervangen door :*( (zdr sterretje :D)


Dat moet echt de lamste comeback van de eeuw zijn :-/ Eerst stoer komen beweren dat je kan hacken & als we je ermee uitlachen kan je je eigen niet eens een klein beetje verdedigen... Zucht.


stoer doen meestal noem ik zulke dingen humor... maar ja dat bewijst dus dat jij dat gevoel niet hebt..
of je hebt totaal andere humor dat boeit me geen fuck...
maar waarom zou ik verdedigen en een nutteloze discussie aangaan :confused:
 

DeletedUser

Guest
stoer doen meestal noem ik zulke dingen humor... maar ja dat bewijst dus dat jij dat gevoel niet hebt..
of je hebt totaal andere humor dat boeit me geen fuck...
maar waarom zou ik verdedigen en een nutteloze discussie aangaan :confused:

waarom zou je hier überhaupt blijven posten? je hebt 0 meerwaarde ... zoals velen al zeiden ...
kruip terug onder je steen en kom niet meer terug ;)
 

DeletedUser

Guest
Vandaag, 12:20
stekelvarken
Dit bericht is verborgen omdat stekelvarken op jouw negeerlijst staat.


:D
 

DeletedUser40402

Guest
Wow, volledig W15 is het unaniem eens over iets. Een unicum!
 

DeletedUser14725

Guest
stoer doen meestal noem ik zulke dingen humor... maar ja dat bewijst dus dat jij dat gevoel niet hebt..
of je hebt totaal andere humor dat boeit me geen fuck...
maar waarom zou ik verdedigen en een nutteloze discussie aangaan :confused:

hmmm accountje hacken

whaha mijn ict is ook iets beter als mijn nederlands dus kan prima

Het feit dat jij daar 2 posts over door gaat tov promo lijkt me voldoende bewijs dat jij echt overtuigd was dat je kon/kan 'hacken'.
Humor of niet, je maakt een bewering die je compleet belachelijk maakt ;).
Daarbij vrees ik dat niet alleen je Nederlands en je ICT ondermaats is...

heeft dit dan wel meerwaarde?
T'och, hij gaf je een mooie aanwijzing en ja, dat is een meerwaarde voor dit forum als jij die zou opvolgen ;).
 

DeletedUser51595

Guest
Het feit dat jij daar 2 posts over door gaat tov promo lijkt me voldoende bewijs dat jij echt overtuigd was dat je kon/kan 'hacken'.
Humor of niet, je maakt een bewering die je compleet belachelijk maakt ;).
Daarbij vrees ik dat niet alleen je Nederlands en je ICT ondermaats is...


T'och, hij gaf je een mooie aanwijzing en ja, dat is een meerwaarde voor dit forum als jij die zou opvolgen ;).

tja ik heb het recht om hier te zijn :D als het nutteloos was zou ik al wel gebanned zijn denk ik:rolleyes:
tja jij zegt zelf ook altijd tegen promo dat je geen zin hebt om op nutteloze discussies te reageren behalve de mijne? dus eigenlijk loop jij ook een beetje nutteloze reacties op het af te gooien
 

DeletedUser14725

Guest
tja ik heb het recht om hier te zijn :D als het nutteloos was zou ik al wel gebanned zijn denk ik:rolleyes:
tja jij zegt zelf ook altijd tegen promo dat je geen zin hebt om op nutteloze discussies te reageren behalve de mijne? dus eigenlijk loop jij ook een beetje nutteloze reacties op het af te gooien

Bwa, mijn reacties hebben nog net iets meer inhoudt als die van jou ;).
Daarbij ga ik niet beweren dat ik veel van ICT ken om daarna volledig voor aap te staan met een duidelijke gebrekkige kennis over ICT ;).

En uh... heb jij hier als mods gezien die nog maar de moeite doen om bans te geven?
Neen. Dus, ik zal het je nogmaals zeggen; je reacties zijn niet enkel nutteloos & weinig toevoegend. Ze tonen ook zeer duidelijk aan hoe oud & "slim" je wel niet bent ;)
 

DeletedUser

Guest
Euhmmm, gelieve geen posts meer van stekelvarken quoten graag... Heb hem juist op ingorelijst gezet zodat ik ze niet meer hoef te lezen :p

Bij voorbaat dank :cool:
 
Bovenaan