Clash of the titans!

DeletedUser35742

Guest
Astra* die die van ons afpakt bedoel je;) ben benieuwd waar die verdediger van de dag award van Lance inmiddels opstaat.
 

DeletedUser

Guest
Joehoeee het is officieel :D

Wel jammer dat het weer 2 VS 1 moet zijn, maar nu kunnen we onze echte powers eens tonen :rolleyes:

Het begin (nu dus) zal waarschijnlijk wel wat moeilijk verlopen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat Meneer Khan wel genoeg propaganda erin gaat gooien en zoals iedereen weet ben ik daar ook niet vies van ;)

Ik zal niet voorkomen op dit topic, tenzij ikzelf leuke rapportjes bemachtigt zou kunnen krijgen.
Voorderest heb ik geen zin in bekvechten hierzo, dus daar ga ik niet aan beginnen.

Succes aan "beide" partijen, al weet iedereen dat dit 2 versus 1 is ;)

Hierover wil ik wel 1 ding zeggen, omdat ik gemerkt heb dat niemand anders vanuit Astra* hierover reageert.
Dit is de oorlogsverklaring van Astra*, als Nilva en H5 samen een topic willen gun ik ze die kans en zou ik dat enkel een impuls voor het AF vinden.
Maar dit is het topic over H5 en Astra* punt uit heel simpel.
 

DeletedUser

Guest
Joehoeee het is officieel :D

Wel jammer dat het weer 2 VS 1 moet zijn, maar nu kunnen we onze echte powers eens tonen :rolleyes:

Het begin (nu dus) zal waarschijnlijk wel wat moeilijk verlopen :rolleyes:

Komop Jonas, jullie zijn gefuseerd. Dit is eigenlijk gewoon 2 tegen 2, hoewel jullie onder hetzelfde dak vertoeven terwijl wij en nilva dat niet doen.

@ Robbie: daar had ik al een repliek op gegeven, zij het dan zijn volgende post :)
 

DeletedUser52519

Guest
Joehoeee het is officieel :D

Wel jammer dat het weer 2 VS 1 moet zijn, maar nu kunnen we onze echte powers eens tonen :rolleyes:

Het begin (nu dus) zal waarschijnlijk wel wat moeilijk verlopen :rolleyes:

Als jullie allemaal hertjes waren gingen jullie vast 0wnen!
Maar, succes aan beide kanten. W16 begint nu pas echt!
 

DeletedUser56622

Guest
Komop Jonas, jullie zijn gefuseerd. Dit is eigenlijk gewoon 2 tegen 2, hoewel jullie onder hetzelfde dak vertoeven terwijl wij en nilva dat niet doen.

@ Robbie: daar had ik al een repliek op gegeven, zij het dan zijn volgende post :)

Idd en astra word door 40+ en goh aangevallen dus ik denk dat het meer dan eerlijk is ;)
 

DeletedUser22635

Guest
Idd en astra word door 40+ en goh aangevallen dus ik denk dat het meer dan eerlijk is ;)

Verschil is dat jullie afspraken maken enzo terwijl er voor zover ik weet, geen regelingen zijn over gelijktijdige aanvallen tussen 40+, GOH en High5²
 

DeletedUser56622

Guest
Verschil is dat jullie afspraken maken enzo terwijl er voor zover ik weet, geen regelingen zijn over gelijktijdige aanvallen tussen 40+, GOH en High5²

questi van tijd. Ik denk dat de mail van high 5 naar 40+ al ver onderweg is...
 

DeletedUser

Guest
Verschil is dat jullie afspraken maken enzo terwijl er voor zover ik weet, geen regelingen zijn over gelijktijdige aanvallen tussen 40+, GOH en High5²

Maken wij afspraken ? Ik ontken alles edelachtbare...
 

DeletedUser

Guest
Verschil is dat jullie afspraken maken enzo terwijl er voor zover ik weet, geen regelingen zijn over gelijktijdige aanvallen tussen 40+, GOH en High5²

Met andere woorden: een tactisch slimme zet van ons, en wat laattijdigheid van jullie. Daarnaast valt 40+ constant aan, maakt dus niet uit wanneer jullie aanvallen, die van hun komen sowieso wel. Hetzelfde geldt voor GOH.

Maar goed, denk dat de discussie over het diplomatieke aspect van deze oorlog hier niet gevoerd dient te worden, laten we het maar houden bij rapportjes en wat eventuele propaganda.
 

DeletedUser

Guest
Allereerst even zeggen dat de openingsmededeling er 1 was die door een ringetje te halen is. Chapeau! :p:p
Aan de kaart te zien is er een mooi breed front tussen beide stammen wat volgens mij voor voldoende actie kan zorgen. Ik wens jullie een vrolijke en respectvolle strijd toe!

Daarnaast valt 40+ constant aan, maakt dus niet uit wanneer jullie aanvallen, die van hun komen sowieso wel. Hetzelfde geldt voor GOH.

Maar goed, denk dat de discussie over het diplomatieke aspect van deze oorlog hier niet gevoerd dient te worden, laten we het maar houden bij rapportjes en wat eventuele propaganda.

Altijd fijn om te lezen dat we een constante factor zijn :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Komop Jonas, jullie zijn gefuseerd. Dit is eigenlijk gewoon 2 tegen 2, hoewel jullie onder hetzelfde dak vertoeven terwijl wij en nilva dat niet doen.

@ Robbie: daar had ik al een repliek op gegeven, zij het dan zijn volgende post :)

Iedereen weet toch gewoon dat het begin een 1 VS 2 oorlog is?

1- Nilva was bezig met aanvallen.
2- Astra* helpt aanvallen.
3- De oorlogsverklaring.

En dan begint het gevecht nog heviger. Je kunt begrijpen dat het nu ff een impact is als ze dan toch meteen een slag gaan slaan met zijn beiden.

@Robbie O² nam 1 continent in beslag. Daarbij zijn er maar een paar spelers die effectief gejoint zijn, de rest werd overgenomen en overnames kosten edels en tijd dus daar verliezen we dan weer aan ;)

1 High5² 129.994.689 129.994.689 34 3.823.373 13485 9.640
2 Astra* 119.571.496 119.571.496 26 4.598.904 12039 9.932
3 Nilva 79.348.494 79.348.494 24 3.306.187 8201 9.675

Het is dus 13485 dorpjes VS 20240 dorpjes :) VERSCHIL: 6755 dorpjes meer aan astra* en nilva's kant.

Dit toont toch wel duidelijk aan dat er zeker een verschil is! Maar ik ben ook niet diegene die hier eindeloos gaat over doorzagen ofzo, ik wijs er enkel ff op ^^
 
Bovenaan