Groeiranglijst top20

DeletedUser

Guest
D'r is veel gebeurt daar, lijkt me terecht dat er aandacht naar uitgaat. Of iets over de val van S?, BG relatie tussen nr 1 en 2 stam enzo.
Hoeveel keer moet er nog gezegt worden dat S? in fusie is gegaan met =NG=. Oké het ging minder in S? de laatste tijd maar gevallen? No way. ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoeveel keer moet er nog gezegt worden dat S? in fusie is gegaan met =NG=. Oké het ging minder in S? de laatste tijd maar gevallen? No way. ;)

Hmm, jullie werden gepwnd door Teva, meesten hadden ondermaatse activiteit, geen samenwerking, en jullie zeiden letterlijk "=NG= is enige oplossing".


Is maar hoe je het bekijkt lieverd;)
 

DeletedUser

Guest
dan is het beste intervieuw met S? en ng en dei en viva en bb en teva
 

DeletedUser

Guest
Hou eens je bek .. wat ik beu ben is jou gezeik.
Ouh, is het Owhpusje op zen teentjes getrapt..:D

Hmm, jullie werden gepwnd door Teva, meesten hadden ondermaatse activiteit, geen samenwerking, en jullie zeiden letterlijk "=NG= is enige oplossing".


Is maar hoe je het bekijkt lieverd;)
Dit ga ik je niet tegenspreken want het zijn feiten waar je nu mee komt.
Ik zie het toch liever niet als een val maar gewoon een fusie. Fusie's zijn er juist om problemen zoals deze op te lossen wat tot nu toe toch al aardig gelukt is.

Dat TEVA ons gepwnd heeft.. Ok het account Ohleric hebben ze plat gekregen maar dit was wel door het geklungel van de spelers op Ohleric. Ze hadden massaal veel Defence gekregen van de stam maar toch ging het fout omdat de spelers die erop kwamen gewoon geen ervaring hadden met deffen.
Als je Ohleric van de stats weg zou halen staan we dik voor. Nu ook bewijzen we dat TEVA qua organisatie niks waard is. Kijk naar het account Djotten, denken dat hij safe bij TEVA zou zijn en is nu toch al meer als 1miljoen aan punten kwijt.

Wat betreft Wartrib, zen ligging ja.. Dat was het grote nadeel. Iemand die 100% omsingeld is door een vijandelijke stam zal het niet redden zonder de hoeveelheid Defence + Actieviteit en dan nog.;)
 

DeletedUser51324

Guest
Op men tenen getrapt? Leer eens praten over wat je kennis hebt ;)
 

DeletedUser

Guest
acc ohleric was gew zo wanhopig dat ze os vroegen in de stam teva zelf:D
 

DeletedUser

Guest
acc ohleric was gew zo wanhopig dat ze os vroegen in de stam teva zelf:D

jij bood het zelf aan ;)

laat je geheugen je nou weer in de steek??

en ja brecht:)er is gefaald op ohleric
wat totaal niet s? hun schuld was
er werd verkeer omgesprongen met de os die we kregen
door gebrek aan deff ervaring,verkeerde lijstjes etc etc

maar we hebben het acc wel recht gehouden voor lange tijd
het is pas toen TEVA enkel maar edelclears meer stuurden dat we geen voet meer hadden om op te staan
en dan hebben ze pas winst beginnen maken

maar dit neemt niet af van het feit dat we gefaald hebben:s
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
jij bood het zelf aan ;)

laat je geheugen je nou weer in de steek??

en ja brecht:)er is gefaald op ohleric
wat totaal niet s? hun schuld was
er werd verkeer omgesprongen met de os die we kregen
door gebrek aan deff ervaring,verkeerde lijstjes etc etc

maar we hebben het acc wel recht gehouden voor lange tijd
het is pas toen TEVA enkel maar edelclears meer stuurden dat we geen voet meer hadden om op te staan
en dan hebben ze pas winst beginnen maken

maar dit neemt niet af van het feit dat we gefaald hebben:s

We? We? We? Wat jij nu zegt klopt helemaal niets van. Als het account goed gedefft werd kwam dat door de VV's van mij, Titus, Christa, MrGrizzly. Jij hebt er helemaal niets mee te maken.

Jij bent echter een valsspelende, verraderlijke, account & sfeerverpestende parasiet ;)
 
Bovenaan