EQUI vs Select

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Je zei op je eigen account, dus ik ging ervanuit dat je bedoelde het account: Brokensound.
Tot zover mijn logica ^^

En gisteren werd mij verweten te schelden, ik had beloofd het niet meer te doen. Nu begin jij te schelden met 'jij achterlijk dier'. Verlaag je niet tot het niveau waar ik me even toe begaf :)

Ik scheld niet, ik ventileer alleen maar hoe ik over jou denk :eek:

Over jouw 'logica' ga ik verder niet op in, denk in het vervolg 2 keer na voor je wat post, dan was het mss in je opgekomen dat de meeste spelers verschillende accountnamen gebruiken voor verschillende werelden.
 

DeletedUser

Guest
Ik scheld niet, ik ventileer alleen maar hoe ik over jou denk :eek:

Over jouw 'logica' ga ik verder niet op in, denk in het vervolg 2 keer na voor je wat post, dan was het mss in je opgekomen dat de meeste spelers verschillende accountnamen gebruiken voor verschillende werelden.

Dan mag ik jou ook alles noemen, het is slechts mijn mening;) Zo werkt het niet....

Tweede gedeelte eens:)
 

DeletedUser1522

Guest
maar wie gaat nou de oorlog opgeven of hoopt equi dat select dit doet? of gooien ze het op dat de oorlog toch geen zin meer heeft nu??
 

DeletedUser

Guest
maar wie gaat nou de oorlog opgeven of hoopt equi dat select dit doet? of gooien ze het op dat de oorlog toch geen zin meer heeft nu??

Het laatste we hebben momenteel 2 raakvlakken met Select ( & S.)

Dat zijn freyfrey & andelvanripke en ik denk niet dat ik jou hoef te vertellen dat beide spelers totaal geen weerstand bieden dus er eigenlijk ook geen spraken is van een oorlog het lijkt gewoon op internen. Als deze spelers weg zijn grenst Equi totaal niet meer aan Select ( doordat -free- terug gegaan is als -TDR- & Ex.Walk ook weg gegaan is en een eigen stam heeft opgericht )

Equi denkt totaal niet dat Select verslagen is door het gene wat wij hebben gedaan er zijn alleen geen raakvlakken meer dus het nut van een oorlog word niet meer gezien.
 

DeletedUser54837

Guest
het laatste we hebben momenteel 2 raakvlakken met select ( & s.)

dat zijn freyfrey & andelvanripke en ik denk niet dat ik jou hoef te vertellen dat beide spelers totaal geen weerstand bieden dus er eigenlijk ook geen spraken is van een oorlog het lijkt gewoon op internen. Als deze spelers weg zijn grenst equi totaal niet meer aan select ( doordat -free- terug gegaan is als -tdr- & ex.walk ook weg gegaan is en een eigen stam heeft opgericht )

equi denkt totaal niet dat select verslagen is door het gene wat wij hebben gedaan er zijn alleen geen raakvlakken meer dus het nut van een oorlog word niet meer gezien.

+1 :d
 

DeletedUser

Guest
Ik herken de handtekening.

Volgens mij is dit de oude freyfrey.

Je weet wel die speler die keihard faalde en van het hele acount een chaos gemaakt heeft.
 

DeletedUser

Guest
Ja ik ben Special Skills ja maar ik kan er niet meer op weet ook niet meer waarom :eek:

En nee ik was slechts een co Jeffrey was de eigenaar van het account alleen die was een tijdje inactief daardoor liep het wat slecht. En nee ik heb niet gefaald ik was al lang weg voordat jij je 'massa' starten. Maar goed we moeten jou hier niet niemand moet jou hier dus ik snap ook nog niet wat je hier doet..
 

DeletedUser

Guest
ok, wel even letten op spelling, anders word je uitgekotst ;)

ik start helemaal geen mass op jou?
heb ik geen baat bij :D
 

DeletedUser

Guest
ok, wel even letten op spelling, anders word je uitgekotst ;)

ik start helemaal geen mass op jou?
heb ik geen baat bij :D

Dat was niet @jou, maar @King blabla ;)



@King blabla, je hebt fans: kijk eens op het ingame-profiel van -FAGS- ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan