Viva vs BB

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Milan is een e*kel, die al meer accounts had verneukt op w14, als jullie hem dan binnenpakken is het wel heel dom

Ook, en hij dacht dat hij overal alles goed deed. Zeg maar een kind van 10 die dingen niet begrijpt. Het is 100% onlogisch dat hij door iemand is gestuurd. Ik zal het ook nog navragen, speciaal voor jullie al kan ik jullie nu al 100% zeker zeggen dat hij niet door Patrick is gestuurd.
 

DeletedUser

Guest
beat had geen front met Revo., dus je lult nu een beetje uit je nek.



Intenties zullen ongetwijfeld anders zijn, wil niet zeggen dat spelers dat weten. Je wekt de intentie op dat je hem eert met zijn vuile acties. Denk dat je dat zelf ook wel een beetje had kunnen bedenken dat het verkeerde ideeën zou wekken over die Quote..




Gestuurd door mij? Zou graag wel wat bewijzen willen hebben tegen deze beschuldiging. Sommige spelers hadden hem in hun msn, toen het hele front gecleard was hebben we het account gekregen via msn. Volgens mij kreeg ik via via het ww. Maar gestuurd? Nee, niet bepaald. Wat is overigens dat 2de account?

Sorry heb daar geen harde bewijzen meer voor. Wel heeft diegene op W11 waar ik met Cora speelde div details verteld, zij kan t bevestigen.
Maar hij kwam via de speler op Vatos op vatos. Daarna via via op Smoking gekomen.

Howlin: Vatos hebben we nooit op delete gewerkt. Sterker dat was niet eens de bedoeling. Dat hij werd gebant was alleen maar jammer, konden we hem beter internen. De speler erop werkt nadat zijn hele account gecleard was voor ons. Dus ja, misschien maar beter dat hij BB is geworden. pas toen de massa een week bezig was kregen we het beheer over het account, daarvoor is alles gewoon netjes gepresteerd. En andere account op delete? Welke dan..

En de persoon die op Smoking zat (Job) is toevallig daarna ook overgestapt naar jullie, naar B3 samen met Thomas.
Harde bewijzen heb ik niet meer maar t zegt genoeg dat er 2 accounts op delete gegaan zijn en toevallig daarna overgestapt zijn naar Revo, toch? We hadden een solli procedure, maar tegen ineens nieuwe speler op een account doe je niks, sommige factoren heb je niet in de hand..

Maar ik heb dit achter me gelaten, heb dit verlies geaccepteerd en weet dus wat t is als je 2 accounts naar de klote ziet gaan. Daarna ook nog het account van Sadejongh..

Maar vertel eens Howlin, jullie waren toch zo trots op de behaalde stats toen tegen Smoking/Vatos en Bambie? Ik heb nog dagen lang VV gedraaid op Bambi om te deffen, dit met in het achterhoofd het verlies van vatos aan het front..

Ik weet nog wel dat we uitgelachen werden door deze stats, nu geef je dus toe dat t intern-stats waren.. Moet je nagaan als ik de boel bij elkaar had kunnen houden.. Had graag een eerlijke war tegen jullie uitgevochten ipv deze fight.. Had zeer benieuwd geweest wat de stats dan waren.


sorry voor gebrekkig Nederlands, heb al een paar bier op ^^. Nu naar 1 april feest toe. Fijne avond
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
982
Sorry heb daar geen harde bewijzen meer voor. Wel heeft diegene op W11 waar ik met Cora speelde div details verteld, zij kan t bevestigen.
Maar hij kwam via de speler op Vatos op vatos. Daarna via via op Smoking gekomen.

Yea sure.. En Milan ging overal om accounts vragen, ook bij II., ook bij Conq, ook bij Revo.


En de persoon die op Smoking zat (Job) is toevallig daarna ook overgestapt naar jullie, naar B3 samen met Thomas.
Harde bewijzen heb ik niet meer maar t zegt genoeg dat er 2 accounts op delete gegaan zijn en toevallig daarna overgestapt zijn naar Revo, toch? We hadden een solli procedure, maar tegen ineens nieuwe speler op een account doe je niks, sommige factoren heb je niet in de hand..

Maar ik heb dit achter me gelaten, heb dit verlies geaccepteerd en weet dus wat t is als je 2 accounts naar de klote ziet gaan. Daarna ook nog het account van Sadejongh..

Haha, dus jij zegt nu dat Job een backstabber is? Komische hoor. Zal hem is op skype erover aanspreken hoe zielig je hier aan het doen bent over hem. Job was al gestopt, en kwam later pas naar b3rr3x. Volgens mij heeft er zelfs nog een andere speler op Smoking gezeten daarna (niet Milan). Milan werd verdacht van account fraude, toen is die gekickt. Daarna heeft die vv afgegeven aan ons. Uiteindelijk had BB hem zelf nog aangegeven bij de support, waarna die gebant werd + barbaar voor dubbelaccount Toendra en Smoking dacht ik.

Sadejongh nooit iets mee te maken gehad, kreeg wel is via via info uit BB. Geen idee welk account het toen vandaan kwam (Wou die terecht niet zeggen), achteraf bleek dat Sadejongh toen die gebant werd.

Maar vertel eens Howlin, jullie waren toch zo trots op de behaalde stats toen tegen Smoking/Vatos en Bambie? Ik heb nog dagen lang VV gedraaid op Bambi om te deffen, dit met in het achterhoofd het verlies van vatos aan het front..

Falend hoor. Milan kwam pas toen de clears al waren aangekomen op Vatos. Hele account gecleard, geen troepje meer over. (Dus na een berg verlies al) Waarom denk je uberhoudt dat we zo makkelijk het pas kregen, hij wou geen verneukt acc? En Bambie en satarna waren zeker ook fake?

Eerlijk is het nooit gespeeld, maar zeggen dat jullie niet hebben gefaald doordat wij achteraf het ww kregen van een al helemaal gecleard account vind ik een beetje triest. Tevens is AoA ook nog door jullie gebant, dus ja. Of ga je nu ontkennen dat jullie Thomas niet wouden naaien met massa support sturen?

Ik weet nog wel dat we uitgelachen werden door deze stats, nu geef je dus toe dat t intern-stats waren.. Moet je nagaan als ik de boel bij elkaar had kunnen houden.. Had graag een eerlijke war tegen jullie uitgevochten ipv deze fight.. Had zeer benieuwd geweest wat de stats dan waren.

Whaha, serieus. Te komische. Had dat dan gedaan, verplaats die streken van beat4life die je gewoon hebt toegelaten en ze ook nog verdedigende op het AF. Denk je dat ik het leuk vond dat mijn aanvalsplan op het AF stond, waar ik een paar dagen aan gewerkt had. Alles tot in de puntjes geregeld. En dan op het AF komt en dan BB spelers het nog komen verdedigen ook. Ik had eerst nooit haat tegen Inf gehad, daarvoor heb ik zelfs leuk met ze gediscussieerd. Pas daarna kreeg ik haat tegen ze, vuil spel spelen en leuk AF propaganda er over te voeren dat het allemaal juist was. Daar was me respect voor inf in 1 keer 0, daarna was ik gewoon gevoelloos tegen vuil spel tegen inf spelers.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
En de persoon die op Smoking zat (Job) is toevallig daarna ook overgestapt naar jullie, naar B3 samen met Thomas.
Harde bewijzen heb ik niet meer maar t zegt genoeg dat er 2 accounts op delete gegaan zijn en toevallig daarna overgestapt zijn naar Revo, toch? We hadden een solli procedure, maar tegen ineens nieuwe speler op een account doe je niks, sommige factoren heb je niet in de hand..

Ik ben nooit gestopt op Smoking om daarna in Revo. te gaan spelen. Anders zou ik wel met smoking naar Revo. zijn gegaan lijkt me. Toen ik stopte speelde er overigens gewoon nog een andere speler op het account, wat er verder gebeurd is kun je moeilijk afschuiven op mij. Daarbij was ik mega inactief op B3RR3X, ik heb zo'n drie maal ingelogd. Beetje jammer dat ik hier tussen de regels door als onbetrouwbaar word neergezet.
 

DeletedUser

Guest
Doe je eigen leden niet te weinig eer aan, Tonetje die iemand uit Revo ging vragen om te spy'en. (ZO WAT EEN VERLEDEN!!! Hoelang is dat geleden? maandje ofzo?). Weer info vanuit NotAf die richting BB gaat. Vanuit jullie vuil spel niet mogelijk? Als het jullie niet uitkomt gaan jullie over faire play zeuren, en zodra het wel uitkomt zitten er opeens weer 5 spionnen ergens. :eek:

En waar zie jij een ontkenning op die aanvallen van vatos na? Volgens mij zie ik vooral BB ontkennen met b3rr3x terwijl dat ook achter de schermpjes is afgesproken met BB leden. :eek: 3 dagen voor de ban liepen er toevallig enkele aanvallen 50 uur, waarbij na die 3 dagen tegen hem werd gescholden. Ge gaat me toch niet zeggen dat dat toeval is? Versterking dat het zogenaamde haat was tegen die speler.

Oh wouw, Men stuurt aanvallen in een oorlog. Nu heeft BB opeens alles te maken met de ban mmkay :rolleyes:
En tja, wat ton allemaal uitvreet weet ik niet. Hij weet in ieder geval dat een hoop van ons het hier niet mee eens zijn en is meerdere malen aangesproken.

Het is hetzelfde spelletje als ze Roi2 hebben laten spelen, met zijn 'ik heb zo'n spuughekel aan Feyerem, kan geen dag meer samen met hem in 1 stam zitten'. In de hoop dat wij hem als co op 1 van onze accounts zouden halen. Tis dat zijn dubbelspel doorzien werd en het smerig spelletje van BB niet doorging. Maar nee, BB houdt hoog bij laag vast dat ze niets te doen hebben met de ban van B3rr3x, terwijl met Roi2 precies dezelfde tactiek is gebruikt om een smerig spel proberen uit te halen.

Voordeel van de ban.. Jij bent tenminste verwijderd van W14. Je co had ik alleen wat anders toegewenst..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser55878

Guest
Oh wouw, Men stuurt aanvallen in een oorlog. Nu heeft BB opeens alles te maken met de ban mmkay :rolleyes:
En tja, wat ton allemaal uitvreet weet ik niet. Hij weet in ieder geval dat een hoop van ons het hier niet mee eens zijn en is meerdere malen aangesproken.

Verbanden trekken is niet je sterkste punt zo te zien.. Waarom zou iemand 10 aanvallen sturen op iemand die tientallen uren verder ligt en je dus totaal niks aan hebt en ook de reden nooit heeft vertelt... En dan paar dagen later een scheld PM naar hem..

Volgens mij gewoon fake om het allemaal echter te laten lijken. Niks is zeker, maar aangezien je er zo heftig tegenin gaat met een dom antwoord is voor mij weer een extra teken dat ik gelijk hebt. In ieder geval zou een onschuldig iemand naar mijn zien niet zo antwoorden. Al is acteren nu ook wel een vak ;)


Voordeel van de ban.. Jij bent tenminste verwijderd van W14. Je co had ik alleen wat anders toegewenst..

Moon zit niet op b3rr3x, maar vind dit wat buiten de beugel gaan. In dat geval zal ik voor jouw maar het zelfde hopen Ruben, een backstabber op je account waardoor je helemaal barbaar word.. En dan zeggen alle Viva leden, jammer van de ban maar voordeel is dat Ruben nu verwijderd is van w14 :)

Spijt me dat ik je zwakke antwoord niet op een andere manier duidelijk kan maken.

El Prestigio
 

DeletedUser23694

Guest
Oh wouw, Men stuurt aanvallen in een oorlog. Nu heeft BB opeens alles te maken met de ban mmkay :rolleyes:
En tja, wat ton allemaal uitvreet weet ik niet. Hij weet in ieder geval dat een hoop van ons het hier niet mee eens zijn en is meerdere malen aangesproken.

Er is wel meer dat jij niet weet wat er wordt uitgevreten, dat blijkt maar weer.

Voordeel van de ban.. Jij bent tenminste verwijderd van W14. Je co had ik alleen wat anders toegewenst..

Lolz, jij bent niet de slimste uit BB he;) Ik hoop dat je nog lang mag spelen, zolang dat het moment komt dat ik je langzaam al martelend tot op het punt van pure wanhoop kan drijven en je al huilend de deleteknop gaat opzoeken.
 

DeletedUser2522

Guest
Even iets anders, tussen al het gebits.

Leave van Original.: Komt Viva weer met een vuil spelletje van BB af of is er sprake van een verlies voor Viva? Ik dacht gelezen te hebben dat het account original. nog wel gered kon worden, is er dan anders over besloten? Of wordt het front gewoon mee verschoven door de delete van B3?

Reacties zonder voos gedoe? (Als de mensen tenminste nog weten wat dat betekent)


Aan de stats te zien, zal het normaal niet lang duren voor Viva weer eens met een reactie komt en terug inloopt op BB. Tenzij ze zich echt in de hoek bevinden waar de klappen vallen en idreigen in een neerwaartse spiraal te vallen (en dat kan ik me nu ook niet zo makkelijk voorstellen).


Zijde 1:
Stammen: Viva
Zijde 2:
Stammen: BB

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 210
Kant 2: 455
Verschil: 245

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,855,467
Kant 2: 4,042,458
Verschil: 2,186,991

chart
 

DeletedUser

Guest
kom op bb. niet het stokje er bij neer gooien. wij pakken: de vorlgende, dei wel aan.
 

DeletedUser

Guest
Voordeel van de ban.. Jij bent tenminste verwijderd van W14. Je co had ik alleen wat anders toegewenst..

Enig besef hoe het voelt als je genaaid bent? Bij deze is het niveau van BB naar 0 gezakt en geloof er geen zak van dat dit een impulsieve actie was van alleen Sum, teveel rare gebeurtenissen voor.
 

DeletedUser

Guest
Lolz, jij bent niet de slimste uit BB he;) Ik hoop dat je nog lang mag spelen, zolang dat het moment komt dat ik je langzaam al martelend tot op het punt van pure wanhoop kan drijven en je al huilend de deleteknop gaat opzoeken.

Heb jij voor die tijd al gedaan ;)
Zou niet de eerste keer zijn :p

Enig besef hoe het voelt als je genaaid bent? Bij deze is het niveau van BB naar 0 gezakt en geloof er geen zak van dat dit een impulsieve actie was van alleen Sum, teveel rare gebeurtenissen voor.

Hmmmz blijft dit gezeik hierro over hacken van accounts??
Eerst was 1 in Inf en nu dit weer pfffff
Als de eerste komt met echt bewijs TOP! ZOu mijn beeld van iedereen veranderen...
Tot op heden is dit er niet en BLIJFT dit gebruikt worden tegen elkaar.. :eek:
Grow up men!
 

DeletedUser23694

Guest
Heb jij voor die tijd al gedaan ;)
Zou niet de eerste keer zijn :p

Sow, dat is een ouwe koei zeg, bijna een jaar geleden dat ik Cosmooken op delete heb gezet. En zeker niet uit pure wanhoop, anders had ik en een paar maatjes van w9 er niet 3 weken op gedeft. Ik stap uit inT na een fusie van 7 dagen oud en jullie vallen mij vol met 7 man aan, da's echt iets om trots op te zijn:rolleyes: Internaccountjes gebruiken om proberen te edelen en dan nog niet succesvol zijn. Nee, van pure wanhoop was totaal geen sprake, heb er veel lol aan beleefd om die edels ertussenuit te snipen. Dat ik na 3 weken besloot om op delete te gaan, had puur te maken dat er geen waardige stam in de buurt lag. Kiezen voor Rots of Arr was niet my cup of tea, hoewel ik ze in die 3 weken wel veel dorpen heb kunnen weggeven. En InT, daar wilde ik al helemaal niet mee geassocieerd worden, want die smerige spelletjes werden toen al gespeeld.


Hmmmz blijft dit gezeik hierro over hacken van accounts??
Eerst was 1 in Inf en nu dit weer pfffff
Als de eerste komt met echt bewijs TOP! ZOu mijn beeld van iedereen veranderen...
Tot op heden is dit er niet en BLIJFT dit gebruikt worden tegen elkaar.. :eek:
Grow up men!

Wanneer leer jij eens volwassen te reageren? Zo raar is het niet, dat wij BB verdenken, tis namelijk niet de eerste keer dat wij een soortgelijk spelletje vanuit de BB-hoek tegenkomen. Daarbij heeft vooraf een aantal gebeurtenissen plaatsgevonden op dat account, wat meer dan vreemd is en duidelijk wijzen naar de BB-kant.
 

DeletedUser

Guest
Hmmmz blijft dit gezeik hierro over hacken van accounts??
Eerst was 1 in Inf en nu dit weer pfffff
Als de eerste komt met echt bewijs TOP! ZOu mijn beeld van iedereen veranderen...
Tot op heden is dit er niet en BLIJFT dit gebruikt worden tegen elkaar.. :eek:
Grow up men!

Heb ik het over hacken van accounts? Nee. Het niveau van die post is gewoon zwaar onder de maat, blijkbaar is het iets normaals geworden dat accounts worden gebackstabt. Mja misschien moet =NG= dit tegenwoordig ook wel door de vingers zien, want o wee als de diplomatieke banden met BB in gevaar komen...

En nee de harde bewijzen zijn er niet, maar nadat ik Sum wat info had vertelt over roi2 kwamen er zaken bij BB te liggen. Er is sprake van een dubbelaccount met een intern van BB, die de dag(en) ervoor nog werd geïnternd door BB. De massa was op een aangrenzende frontspeler en vlak voor de aanval werden er plotseling aanvallen gestuurd naar the omen. Ongeveer 2 dagen voor de massa worden er rare PM's verstuurd naar the omen zonder enige aanleiding (verklaring: dronken...), waardoor ik een ban van 3 dagen krijg (onder de massa) en ook nog vlak voordat ik wegging naar Turkije.

Mja ach, het verheerlijken en accepteren van backstabs is tegenwoordig het normale gedrag, mensen die genaaid zijn en hardop zeggen dat dat soort reacties geen enkel niveau hebben moeten maar eens 'opgroeien'. Tis de wereld op zijn kop en ik vraag me werkelijk af waarom =NG= zo de kont van BB loopt schoon te likken.
 

DeletedUser

Guest
Heb ik het over hacken van accounts? Nee. Het niveau van die post is gewoon zwaar onder de maat, blijkbaar is het iets normaals geworden dat accounts worden gebackstabt. Mja misschien moet =NG= dit tegenwoordig ook wel door de vingers zien, want o wee als de diplomatieke banden met BB in gevaar komen...

En nee de harde bewijzen zijn er niet, maar nadat ik Sum wat info had vertelt over roi2 kwamen er zaken bij BB te liggen. Er is sprake van een dubbelaccount met een intern van BB, die de dag(en) ervoor nog werd geïnternd door BB. De massa was op een aangrenzende frontspeler en vlak voor de aanval werden er plotseling aanvallen gestuurd naar the omen. Ongeveer 2 dagen voor de massa worden er rare PM's verstuurd naar the omen zonder enige aanleiding (verklaring: dronken...), waardoor ik een ban van 3 dagen krijg (onder de massa) en ook nog vlak voordat ik wegging naar Turkije.

Mja ach, het verheerlijken en accepteren van backstabs is tegenwoordig het normale gedrag, mensen die genaaid zijn en hardop zeggen dat dat soort reacties geen enkel niveau hebben moeten maar eens 'opgroeien'. Tis de wereld op zijn kop en ik vraag me werkelijk af waarom =NG= zo de kont van BB loopt schoon te likken.

Sorry :( Was niet persoonlijk bedoeld!
Sitiutie is ronduit (sorry voor bewoording) gewoon k.u.t.
Laat daar geen enkel misverstand over bestand! Degene die dit gedaan heeft (en die milan) mogen wat mij betreft een gloal ban krijgen. Simpel!

Deze situatie was destijds ook met een account van inf
Ook "wij" wezen toen met de vinger naar Revo(wat niet helemaal eerlijk was)
Alleen zijn er in BEIDE gevallen geen enkele bewijzen (en dus ook niets aan te doen)
Dat is wat ik bedoelde met grow up

En NEE we likken niemand!
In persoonlijke titel ben ik met geen van beide kanten eens
Sterker nog ik speel amper/niet meer! Dus ik post zeker NIET onder =NG= naam! En dus ook zeker geen "likken"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Enig besef hoe het voelt als je genaaid bent? Bij deze is het niveau van BB naar 0 gezakt en geloof er geen zak van dat dit een impulsieve actie was van alleen Sum, teveel rare gebeurtenissen voor.

Het is mij ook overkomen en ik weet hoe erg je je dan genaaid voelt.. ik kan ook snappen dat dat gevoel bij jou sterker is aangezien jij plezier had op W14 en een (Voor jou) leuke stam. Wat ik oa alleen duidelijk wil maken is dat wij hier echt niks mee te maken hebben gehad..

Enne.. BB nivea naar 0? Zou je zo vriendelijk willen zijn terug te lezen en even te kijken welk niveau Viva heeft? Zijn we toch noch gelijk aan elkaar ;)
 

DeletedUser

Guest
niveau niveau wat boeit het, het gaat om het spel en hoe je het speelt.

De ene houd van punten de ander van ODA en zo verder, waar jij op doelt is iets anders lijkt mij...

Des niet te min, in tijden van oorlog is alles goed, het gaat om het winnen van deze. Hoe je dat bereiken gaat is geheel invulling/kennis van het spel. Natuurlijk wil je een eerlijke oorlog, maar is oorlog ooit eerlijk geweest? Denk het niet:) let wel dat ik er ook niet van hou om spelers waar ik goed mee kan een loer te gaan draaien (andere stam spelers) maar buiten dat is en mag alles in oorlog tijd lijkt mij, anders hoeft het ook geen oorlog te heten lijkt mij.
 

DeletedUser

Guest
Het is mij ook overkomen en ik weet hoe erg je je dan genaaid voelt.. ik kan ook snappen dat dat gevoel bij jou sterker is aangezien jij plezier had op W14 en een (Voor jou) leuke stam. Wat ik oa alleen duidelijk wil maken is dat wij hier echt niks mee te maken hebben gehad..

Enne.. BB nivea naar 0? Zou je zo vriendelijk willen zijn terug te lezen en even te kijken welk niveau Viva heeft? Zijn we toch noch gelijk aan elkaar ;)

Als het jou ook overkomen is, snap ik des te minder waarom je het andere mensen toewenst? Verder ging je post daarvoor over dat BB er niets mee te maken had, ik quotte je post daarna en daarbij zeg inderdaad dat het niveau naar 0 gezakt is aan jullie kant. Ik lees hier ook constant verwijten, weet je hoe wij ons gevoeld hebben dan en dan? Dat lijkt mij des te meer reden om het niemand anders ooit maar te wensen... Daarnaast ben ik ook nog een speler die geen verleden heeft tegen BB en ben ik (ja misschien is dit subjectief) tot mijn ban altijd netjes geweest tegen iedereen op het w14 forum, dus ik vraag me dan echt af wat er lekker is aan een backstab van mij...

Tot slot begin je toch weer te steken, ja maar zij doen het ook! Ik heb het over het niveau van BB nu, niet over ViVa. Hoe zwaar sommige posts van (ex-)stamleden ook onder de maat zijn soms, ik heb ze i.i.g. nog nooit horen typen (en dan boeit het niet eens dat je moon bedoelde):

Voordeel van de ban.. Jij bent tenminste verwijderd van W14.

Volgens mij moet je zelf eens teruglezen en je eigen posts analyseren. Misschien kun je dan tegelijkertijd nadenken over de opvallende gebeurtenissen die omtrent het account zijn plaatsgevonden en of je niet door een of andere Khadaffi in je huidige stam onderdrukt wordt en dom gehouden (ja, zware term maar heb hem zelf uit een BB mond gehoord).
 

DeletedUser55878

Guest
Het is mij ook overkomen en ik weet hoe erg je je dan genaaid voelt.. ik kan ook snappen dat dat gevoel bij jou sterker is aangezien jij plezier had op W14 en een (Voor jou) leuke stam. Wat ik oa alleen duidelijk wil maken is dat wij hier echt niks mee te maken hebben gehad..

Enne.. BB nivea naar 0? Zou je zo vriendelijk willen zijn terug te lezen en even te kijken welk niveau Viva heeft? Zijn we toch noch gelijk aan elkaar ;)

Dus jij wilt duidelijk maken dat jullie er niks mee te maken hebben door te zeggen, "Voordeel van de ban.. Jij bent tenminste verwijderd van W14." Zeer opmerkelijk, ik zou juist meer gaan wijzen naar die persoon als schuldige verplaats te zeggen, "Oh, nu is allemaal duidelijk, BB didn't do it.".

En ook een beetje opmerkelijk dat je nu zegt dat BB en Viva gelijk niveau zijn terwijl je uit Feyerem zijn 1 april post juist een duidelijk vingertje zag komen wie er hier zo zwak is en wie er hier zo geweldig moreel juist is. En dat terwijl alles is begonnen vanuit hun kant. Als ze dan nog is direct hadden gezegd, nee dankje beat. Hieraan doe ik niet mee, gingen ze leuk en enthousiast mee propaganda voeren op het AF.

Ik hou me bij deze ook nog steeds aan zijn leuke uitspraak in het forum van "Is het einde van Revo nabij." Feyerem heeft gekregen wat die wou, er is zeker meer gekomen van beide kanten. En nu gaan huilen erover, tja. Zelf uitlokken met vuil spel heet dat.

Feyerem uit is het einde van Revo nabij zei:
Er komt nog meer..
Uiteraard kan je zeggen dat het oude koeien zijn, maar is het niet zo dat zulke uitspraken op zulke tijden juist noodzakelijk zijn geweest voor wat er in toekomst is gebeurd. Oorzakelijk verband, en in sommige gevallen zullen de oorzaken wat verder terug liggen. Het is juist de bedoeling de oorzaak/gevolg verbanden niet te vergeten voor de toekomst. Anders zal er weer de zelfde fout gemaakt worden. En al helemaal niet smoesjes er bovenop verzinnen en te zeggen dat was een tijd geleden.

Dan kan je natuurlijk net doen alsof je moreel juist bezig bent, door met van alles en nog wat te komen op het AF. Betere wereld begint bij je zelf. Als je zelf schuldig bent aan iets; al is het een tijd geleden. Zou ik juist eerder daar een post over gaan maken, verplaats dan weer een heel verhaal gaan typen over hoe slecht de andere wel niet bezig zijn. Probleem moet je bij de oorzaak aanpakken, en volgens mij heeft die de oorzaak juist verergert met een aantal uitspraken. Onzin van de massa op mijn laten uitlokken verplaats Beat (terwijl beide geen front hadden) is of een zeer, zeer domme gedachte of gewoon een zeer groot smoesje om te hopen dat het verleden word vergeten.


niveau niveau wat boeit het, het gaat om het spel en hoe je het speelt.

De ene houd van punten de ander van ODA en zo verder, waar jij op doelt is iets anders lijkt mij...

Des niet te min, in tijden van oorlog is alles goed, het gaat om het winnen van deze. Hoe je dat bereiken gaat is geheel invulling/kennis van het spel. Natuurlijk wil je een eerlijke oorlog, maar is oorlog ooit eerlijk geweest? Denk het niet:) let wel dat ik er ook niet van hou om spelers waar ik goed mee kan een loer te gaan draaien (andere stam spelers) maar buiten dat is en mag alles in oorlog tijd lijkt mij, anders hoeft het ook geen oorlog te heten lijkt mij.

Het spel spelen heeft ook met niveau te maken, zowel als sociaal (Backstab acties) als in het niveau van hoe goed je bent. Is waar dat in een oorlog alles mag, maar als iedereen zo zou denken... Denk je dat TW dan nog leuk zou zijn? Het vertrouwen in TW algemeen zou zeer flink dalen als iedereen te werk zou gaan zoals Viva/Revo VS BB/inf zo is gegaan. Een oorlog waar amper tot geen vuil spel is bij gekomen, zijn juist de mooiste oorlogen om over terug te denken. Of niet?

Als Lienee gebackstabt zou worden een week terug door bv TEVA doormiddel van een nieuwe co, hoe zou jij dan over TEVA denken? Goeie jongens, goed gespeeld, oorlog hebben ze gewonnen? Volgensm ij zou het je spel plezier met TW totaal verpesten. En is dat waar we naar streven tijdens oorlog? Denk het niet direct.

Is een spel, en een spel is niet levensbedreigend zoals een echte oorlog. Zo naar mijn mening kan vuil spel er wel buiten worden gelaten. Al is de werkelijkheid altijd niet zoals we hoopten.


El Prestigio
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan