We shall fight on the beaches.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser26046

Guest
Beste Geïntereerden,

Dit is een topic puur reagerend op het heersende gevoel op het Af: Select is done. 'Select is going down down down.' Maar wat is de druppel? Wanneer loopt een emmer over?

Ik zal de situatie schetsen voor de twijfelaars. Select kampt al sinds het moment dat de accounts boven de 1mil komen met een probleem: Game. Game ligt midden in het cluster dat bedoelt was als save-zone. Alle 20mil die Game heeft hadden deffdorpen moeten zijn in het cluster van Select, om de oorlog aan te gaan met randstammen als EQUI en SF. Maar Game was een stammetje wat we eventjes weg zouden vagen.

Dat bleek ook tijdens de eerste massa, TribalJosh (bijvoorbeeld) had nog maar 1/10e van zijn troepen over. Hij kon er geen zak van. Maar Morte was onbemand toendertijd, en edelde niks. Game herstelde zich, en mensen als Tribaljosh hebben érg veel geleerd. Respect daarvoor, en ze zijn van een stam bestaande uit noobjes tot een actieve stam met veel spelers geworden. Daarmee ontstond probleem nummertje 1: Het cluster was incompleet. Toen kwam het volgende probleem: Select werd gehaat. Elke omringende stam was groen en geel van jaloezie, of van afgunst, en wou samenwerken. Tegen ons natuurlijk. Dat blijkt wel uit de oorlogstats + de afgelopen oorlogsverklaringen. Probleem 2. Dan de frontaccounts met Game: Morte heeft een zwak weekend (zie stats dit weekend), en Perfect by Nature was na het stoppen van Vannie en Detlef (die geen geschikte opvolger konden vinden en het gewoonweg achterlieten) nooit meer echt top geweest. Probleem 3: het het front met Game was en is niet sterk. Ook hadden we met een Bocca die het ziekenhuis in ging en niet meer terug is gekomen, en met andere stoppers een moeilijke tijd qua activiteit: Probleem 4.

Maar daar tegenover stonden de overwinningen: Het noorden werd een eigen stam, Free kwam over, de groep waar we wel mee werkten was geweldig. Dat is nog steeds zo, sommige Free leden konden zich niet meer vinden op wat voor manier dan ook (er stond geen uitleg op het forum) en gingen weg, maar de groep is nog steeds leuk. Mensen als Krepox kun je altijd om lachen.

We lijden al maanden verliezen, en nu gaan wat (net aangekomen) mensen weg. We vallen niet, en daarom is voor ons de speech van Winston Churchill uit de WO II erg van toepassing, hoewel ik absoluut de vergelijking van onze tegenstanders met de Nazi's niet wil maken. Maar het maakt mijn punt erg goed duidelijk:
Even though large tracts of Europe and many old and famous States have fallen or may fall into the grip of the Gestapo and all the odious apparatus of Nazi rule, we shall not flag or fail. We shall go on to the end. We shall fight in France, we shall fight on the seas and oceans, we shall fight with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our island, whatever the cost may be. We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender, and if, which I do not for a moment believe, this island or a large part of it were subjugated and starving, then our Empire beyond the seas, armed and guarded by the British Fleet, would carry on the struggle, until, in God's good time, the new world, with all its power and might, steps forth to the rescue and the liberation of the old.

Zo mensen, Select heeft klappen gekregen. Maar we staan er nog. En dat zal nog een hele tijd zo blijven.
Zaletio
 

DeletedUser

Guest
Dit is pure onzin.

Wij groen geel van jaloezie ??

Jullie hebben gewoon onze vijand gerecruit denk je dat we dan gaan stoppen ??

De plannen lagen er al voordat jullie ze recruite daar kun je nu over huilen dat wij nu Select aanvallen maar wij vallen gewoon dezelfde spelers aan.

Jullie recrtuitingsbeleid faald gewoon en ga dat niet afschuiven.
 

DeletedUser

Guest
mooie speech
(van churchill hé:D)

we zullen wel zien of het bij jullie hetzelfde zal zijn ;)
de tijd zal het uitwijzen :p
 

DeletedUser26046

Guest
Dit is pure onzin.

Wij groen geel van jaloezie ??

Jullie hebben gewoon onze vijand gerecruit denk je dat we dan gaan stoppen ??

De plannen lagen er al voordat jullie ze recruite daar kun je nu over huilen dat wij nu Select aanvallen maar wij vallen gewoon dezelfde spelers aan.

Jullie recrtuitingsbeleid faald gewoon en ga dat niet afschuiven.

Ok dan, je hebt helemaal gelijk. Sorry, mijn oprechte excuses voor deze complete onzin! :eek: Denk je nou echt dat er niet meer stammen zijn die denken eer tegen ons te behalen? Hoe verleidelijk is het als je het Af leest, iedereen wil tegen Select samenwerken, om mee te doen?

Ik zoek geen excuses, verre van. Ik verklaar, leg uit, en blik vooruit. Neem het ter kennisgeving aan, windt je erover op, en ga slapen.
 

DeletedUser

Guest
alleen hetgeen van equi en sf is onzin ;)
over game e.d. kan ik nix zeggen :D
 

DeletedUser1449

Guest
Hoeveel topics gaan er nog komen over Select? :confused:
Toch wens ik Select alle succes en gun ik hun de winst van de lopende oorlogen.
 

DeletedUser

Guest
Ok dan, je hebt helemaal gelijk. Sorry, mijn oprechte excuses voor deze complete onzin! :eek: Denk je nou echt dat er niet meer stammen zijn die denken eer tegen ons te behalen? Hoe verleidelijk is het als je het Af leest, iedereen wil tegen Select samenwerken, om mee te doen?

Ik zoek geen excuses, verre van. Ik verklaar, leg uit, en blik vooruit. Neem het ter kennisgeving aan, windt je erover op, en ga slapen.

Nee je bent je fouten aan het indekken.

Wat hadden wij moeten doen dan ? Gewoon de plannen in de ijskast zetten en dan tegen elkaar zeggen jongens Select heeft het te druk mischien kunnen we beging 2012 ons plan uitvoeren :rolleyes:

Juliie hebben er zelf 3 vijanden bij gerecruit dit heeft niks te maken met eer proberen te halen tegen jullie dat is het gene wat jullie jezelf steeds wijs maken.

Waarom denk je dat Select zo gehaat is als jij zegt ? Door die misplaatste arogantie die jullie steeds uitstralen op het af.
 

DeletedUser

Guest
Mooie post. Maar vechten op een strand? Daar doe ik liever andere dingen hoor :D
 

DeletedUser

Guest
Dit had ook best gepost kunnen worden in het topic van dat Select down gaat idd.
 

DeletedUser

Guest
Jou bijdrage ook, ik raad je aan je bed op te zoeken.

helaas is een bed om in te slapen en daar hou ik niet van, zal wel in de naam king zitten dat we tw no lifers zijn:D


Ik ben wel de beste ter wereld. Ik denk niet dat er iemand beter is dan ik"
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ja maar bedenk wel dat er nog 123456788 Kings voor mij zijn (A)
 

DeletedUser

Guest
heb je handtekening ff gejat maar wel aangepast


Ik ben wel de beste ter wereld. Ik denk niet dat er iemand beter is dan ik"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan