De Dikke van Peevee

DeletedUser

Guest
Jongens iedereen heeft 2 werelden hier...
Die op tw en die in RL.
Het verschil is dat sommige mensen teveel tijd besteden aan hun tw wereld.
Maar wat maakt dat nou uit?
Laat ze lekker:cool:
 

DeletedUser38984

Guest
Welke post?
Een linkje is wel makkelijk, ik kan neit wachten om het bewijs te zien dat ik RL nisk durf.

ow nee?







:eek:




Zoals hierboven blijkt ben jij degene die in een eigen wereldje leeft.
Maar nu komt de aap uit de mouw, je bent jaloers dat je geen fans hebt, en na je seniele posts vind je dat nog vreemd zeker ook?

Nah, je vroeg erom dus je mag lekker moeite doen.

Nee

Ja ik ben zo jaloers dat ik kontenlikkers heb. :rolleyes:
En ik leef ook zo in mijn eigen wereldje. Je voelt je gelijk goed he, kijk ik heb F4L gespeldist dat ie in zijn eigenwereldje leeft, kijk mij nu, ik ben een Coole dude. :cool:


Nah, ik had het over je nerd RL, dus het komt overeen. ;)

Ow als dat geen bewijs is, zal het wel een chaos worden als er een nieuwe discussie word gestart. Al dat gescheld heen en weer. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nah, je vroeg erom dus je mag lekker moeite doen.

Nee

Ja ik ben zo jaloers dat ik kontenlikkers heb. :rolleyes:
En ik leef ook zo in mijn eigen wereldje. Je voelt je gelijk goed he, kijk ik heb F4L gespeldist dat ie in zijn eigenwereldje leeft, kijk mij nu, ik ben een Coole dude. :cool:

Met andere woorden, dat bewijs van je is er niet.
En dan is dit je reactie?

Zielig hoor.
 

DeletedUser

Guest
Ik zei niks over bewijs, ik had het over de post hiervoor. Jij wilt alles op bewijs. ;)

Nee ik wil graag de post zien die BEWIJST dat ik RL niks durf.
Niet zo moeilijk toch?

Jij neemt een stelling in, je zegt dat je dat kan aantonen,(dat is dus een ander woord voor bewijs) maar dat kan je dus niet.
 

DeletedUser

Guest
Hou gewoon even op oke...
Ga morgen maar weer veder.
En stop alsjeblieft met elkaar verwijten...
Jullie spele allebei tw so what?
Jullie zijn allebei veel online so what?
Relax gewoon ff dan kan je nog wat in game doen dat is namelijk belangerijker dan het AF.
Want in game bewijs je jezelf niet op het AF.
Op het AF bewijs je alleen dat je een computer met internet heb:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hou gewoon even op oke...
Ga morgen maar weer veder.
En stop alsjeblieft met elkaar verwijten...
Jullie spele allebei tw so what?
Jullie zijn allebei veel online so what?
Relax gewoon ff dan kan je nog wat in game doen dat is namelijk belangerijker dan het AF.
Want in game bewijs je jezelf niet op het AF.
Op het AF bewijs je alleen dat je een computer met internet heb:rolleyes:

Ga met je knikkers spelen ofzo, ik maak zelf wel uit waneer hoeveel en wat ik post.
 

DeletedUser38984

Guest
Nee ik wil graag de post zien die BEWIJST dat ik RL niks durf.
Niet zo moeilijk toch?

Jij neemt een stelling in, je zegt dat je dat kan aantonen,(dat is dus een ander woord voor bewijs) maar dat kan je dus niet.

Ik heb niks gezegt dat ik iets kan aantonen, dat vermoede heb ik.
En als ik dat zei was het een grapje, dat jij daar het verschil dan niet tussen ziet. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb niks gezegt dat ik iets kan aantonen, dat vermoede heb ik.
En als ik dat zei was het een grapje, dat jij daar het verschil dan niet tussen ziet. :rolleyes:

Als je dat allemaal niet gezegd heb wat staan er in de posts van de afgelopen dagen dan?:rolleyes:
Jij praate met ZIJN en niet met ik vind dat
 

DeletedUser38984

Guest
Het was geen grap, hij weet alleen niks meer te zeggen.
Daarbij laat ik me niet opstoken, ik ga met plezier tegen zijn calimero posts in.

Gelukkig mag ik nog iets zeggen en heb jij de weddeschap verloren, dus mag je ophoepelen. Thnk you! :)
 

DeletedUser

Guest
Moest je in het begin van de wereld bij zijn. ;)

Dat hoef ik niet ik kan ook weten dat opslot iemand het niet met me eens is en dat dat ook nooit zo zal woorden.;)
Genoeg is ook een keer genoeg en als jullie het hel AF vol spammen met jullie ruzie zal je daar geen vrienden mee maken.
 

DeletedUser38984

Guest
Dat hoef ik niet ik kan ook weten dat opslot iemand het niet met me eens is en dat dat ook nooit zo zal woorden.;)
Genoeg is ook een keer genoeg en als jullie het hel AF vol spammen met jullie ruzie zal je daar geen vrienden mee maken.

Amokro en ik worden nooit vrienden. Onze ego's botsen.

Maar ben slapen, laatz(y)
 
Bovenaan