Top Spelers

DeletedUser

Guest
Re: Golden Awards

In dat geval vraag ik me af van wie al die posts dan kwamen die ik hier al heb gelezen van iemand die speelde onder de naam Pukkulpop???

Heb toch wel degelijk heel wat mogen lezen van deze speler, al moet ik bekennen: de laatste tijd wat minder...

Lolz. Klets anders nog meer uit je nek.

Datum van jouw eerste post hier:

1 januari 2011, 18:26

Enige bericht Pukkul voor vandaag in die tijd:

ik heb zeker respect voor stammen die oorlog willen en kunnen voeren.
sommige stammen durven niet eens oorlog voeren en gaan overal voor een BG gaan zagen.

Failzor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52519

Guest
Re: Golden Awards

Laat me niet lachen. Pukkul heeft heir niet gepost in de tijd dat jij hier post. Het enige wat je al van Pukkul hebt gezien is bovenstaande zin. Waarna Teun hem de minst favoriete forumposter noemt. '+1'. Inderdaad, niet meelopen met je stamgenoot :rolleyes:

En je kan moeilijk fatsoenlijke posts hebben gezien aangezien je amper posts van hem hebt gezien. Een nogal vage stelling dus.






Oh politiek en propaganda? Wat jij deed was iig geen politiek en propaganda hoor. Verder speelt Pukkul hier niet meer, dus dat wordt al helemaal onmogelijk. En ik reageer maar al te graag tegen zielige figuren als jij die denken stoer te doen met zo'n post.





Zoals ik al zei doet ie moeite om zijn spelling te verbeteren. Makkelijk oordeel? Door hyperbolen te gebruiken over zoiets ben jij iig wel een makkelijk oordeel.

Ach wat jij allemaal denkt. I don't care, en waar je op reageerd moet jij dan ook zelf maar weten. Neh ik houd er niet zo van om stoer te doen... Jij wel, ik vind je nu namelijk wel heel stoer dat je het opneemt voor Pukkul.
 

DeletedUser37432

Guest
Re: Golden Awards

Pukkulpop in Astra* :cool:

Astra* is beter van structuur dan H5.
En daarbij ik wil de W5 spelers terug hebben.
Ik heb maar een missie Destroy The Enemys.

Ik zit niet in Astra*.

GR Pukkul.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16768

Guest
Re: Golden Awards

Astra* is beter van structuur dan H5.
En daarbij ik wil de W5 spelers terug hebben.
Ik heb maar een missie Destroy The Enemys.

Ik zit niet in Astra*.

GR Pukkul.

:eek:
Je impliceert nu dat je zowel de structuur van Astra* als die van High 5 kent.
 

DeletedUser37432

Guest
Re: Golden Awards

Nee, maar de enigste serieuze spelers in H5 zijn die van .Kiwi en MIB op w5.

Gr pukkul.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser37432

Guest
Re: Golden Awards

Nee, ik bedoel die gefofust blijven.
Iedereen weet dat W5 spelers één van de beste strijders zijn.

Gr pukkul.
 

DeletedUser16768

Guest
Re: Golden Awards

Nee, ik bedoel die gefofust blijven.
Iedereen weet dat W5 spelers één van de beste strijders zijn.

Gr pukkul.

Dan moet ik je melden dat High 5 voor meer dan 50% uit W5 spelers bestaat.
Waarom is de structuur van High 5 dan minder van Astra*?
 

DeletedUser37432

Guest
Re: Golden Awards

Ik ken Astra* en het feit dat er een w10 speler in zat bewijst al genoeg.
En er zitten nog steedsh eel ervaren spelers in.

Gr pukkulpop.
 

DeletedUser

Guest
Re: Golden Awards

pffff pukel waarom doe je dit nu weer, waarom ben je toch altijd zo masochistisch bezig man :confused:
 

DeletedUser

Guest
Re: Golden Awards

Ach wat jij allemaal denkt. I don't care, en waar je op reageerd moet jij dan ook zelf maar weten. Neh ik houd er niet zo van om stoer te doen... Jij wel, ik vind je nu namelijk wel heel stoer dat je het opneemt voor Pukkul.

Waw 3 zinnen die weer totaal naast de kwestie zijn.
Wat er trouwens stoer is aan het opnemen voor iemand snap ik ook niet :confused:
Maar ik ben iig geen Fallen spelertje die je zomaar even de mond gaat snoeren hoor :rolleyes:
 

DeletedUser37432

Guest
Re: Golden Awards

Groot Khan ,sorry voor mijn misplaatste post.

Gr Pukkul.
 

DeletedUser51690

Guest
Re: Golden Awards

Hilarisch hoor. :rolleyes:



Njah je doet tenminste moeite om deftig te typen & wat zinnigs te zeggen. Dus dan hoeven ze je helemaal niet af te kraken.

Zoals ik al zei doet ie moeite om zijn spelling te verbeteren. Makkelijk oordeel? Door hyperbolen te gebruiken over zoiets ben jij iig wel een makkelijk oordeel.

Dus ik hoop dat jullie ( Astra* ) voortaan wat mee begrip voor me hebben.
De geene over wie ik het heb, weet het zelf wel. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52519

Guest
Re: Golden Awards

Waw 3 zinnen die weer totaal naast de kwestie zijn.
Wat er trouwens stoer is aan het opnemen voor iemand snap ik ook niet :confused:
Maar ik ben iig geen Fallen spelertje die je zomaar even de mond gaat snoeren hoor :rolleyes:

Voor de 2e maal, ik zie de hele kwestie niet. Waarschijnlijk kijk ik weer met mn oren, want het enige wat ik nu hoor is gelach om jou.
Nee gelukkig niet, Fallen is druk bezig.
 

DeletedUser40402

Guest
Re: Golden Awards

Pukkulpop, mag ik je de tip geven niet al de aandacht op jezelf proberen te vestigen? Je was niet echt geliefd hier wegens dwaze posts. Ze zijn nu misschien verbeterd maar aandacht op jezelf vestigen zorgt ervoor dat je weer in hetzelfde terechtkomt zoals vroeger. Gewoon nu en dan posten en geen post zoals ik ben terug.
 
Bovenaan