/Dome vs Empire.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik vind de post van pink twister nu een heel goed voorbeeld van hoe het wel moet. Propaganda op basis van feiten.
 

DeletedUser

Guest
Dat vind je wel :p.

Dit is een propaganda forum en je bent er veel te vinden :p.
 

DeletedUser7629

Guest
Is het dan misschien verstandig om deze "oorlog" (voorlopig) als beëindigd te beschouwen, met gelijkspel als resultaat en op het moment dat er echt serieus een oorlog gaande is een nieuw topic gestart wordt ?

Resultaat:

EMPIRE houdt voorlopig stand door voorbarige oorlogsverklaring.

Stand ingame: 0 : 0

Stand @ forum : 0 : -10 (sorry maar deze post levert echt 10 strafpunten op)

conclusie:
/Dome laat ingame op zich wachten (de afwas moest nog gedaan worden ?), EMPIRE denkt met enkel stacken een oorlog te winnen.
/Dome slaat @ forum nog geen deuk in een pakje boter, EMPIRE; read it and weep !

oeps, bijna vergeten, /Dome wint deze eerste fase door mega geblunder @ forum door EMPIRE

Daar heb je een punt!: .
 

DeletedUser

Guest
Ik heb me kostelijk vermaakt door dit artikel! :D

Ik wacht nog steeds op edels en clears!
 

DeletedUser

Guest
Ook al, goed opgemerkt, wij moeten niet :edelman::edelman::edelman::edelman:!

Als je niet edelt kun je ook nooit winnen :eek:, ik neem dus aan dat dit een eenzijdige oorlog is/gaat worden.

EDIT: /Dome is noob vergeleken met EMPIRE zegt priknok, waarom val je dan niet aan?
 

DeletedUser

Guest
Als je niet edelt kun je ook nooit winnen :eek:, ik neem dus aan dat dit een eenzijdige oorlog is/gaat worden.

EDIT: /Dome is noob vergeleken met EMPIRE zegt priknok, waarom val je dan niet aan?

Ik heb het al gezegd, wij hebben de oorlog niet verklaard, dus wij vallen niet aan. :zwaard:

Ik word een beetje moe van jou...:p
Spelers van /Dome zijn dé topspelers van deze wereld en tegelijkertijd noobs. De combinatie gaat niet samen vriend...

Ik zeg ook nergens dat ze de topspelers zijn toch, dat zeggen jullie. :speer:
 

DeletedUser24056

Guest
Ik zeg ook nergens dat ze de topspelers zijn toch, dat zeggen jullie. :speer:

Dat zeggen wij, en dat zegt iedere ranglijst die er is, en jij bent de enige die beweert dat zij geen topspelers zijn...:rolleyes:

En hou alsjeblieft op met die stomme speertjes en zwaardjes achter iedere post;)
 

DeletedUser

Guest
Dat zeggen wij, en dat zegt iedere ranglijst die er is, en jij bent de enige die beweert dat zij geen topspelers zijn...:rolleyes:

En hou alsjeblieft op met die stomme speertjes en zwaardjes achter iedere post;)

Oke, ik stop er wel mee :ridder:
 

DeletedUser24056

Guest
Moet ik nu echt zeggen: Hou op met die speer, zwaard, bijl, boog, verkenner, LC, ZC, bereden boog, ridder, ram, katta, edel, hout, leem, ijzer, alle grondstoffentekens bij elkaar achter iedere post zetten.. Gebruik de gewone smiles alsjeblieft als je een bepaald gevoel wil uitdrukken en niet die stomme tekens, dankuuuu!:cool:

En daarnaast. Je bent de laatste (na mij zelfs) die recht heeft om te zeggen dat mensen noob zijn. Noobs zijn mooi edelvoer niet? Zeg dan niet hier dat in /Dome noobs zitten, maar ga als een gek treintjes versturen, want noobs houden die toch niet tegen. Wat doe je hier dus nog:D
 

DeletedUser

Guest
Moet ik nu echt zeggen: Hou op met die speer, zwaard, bijl, boog, verkenner, LC, ZC, bereden boog, ridder, ram, katta, edel, hout, leem, ijzer, alle grondstoffentekens bij elkaar achter iedere post zetten.. Gebruik de gewone smiles alsjeblieft als je een bepaald gevoel wil uitdrukken en niet die stomme tekens, dankuuuu!:cool:

En daarnaast. Je bent de laatste (na mij zelfs) die recht heeft om te zeggen dat mensen noob zijn. Noobs zijn mooi edelvoer niet? Zeg dan niet hier dat in /Dome noobs zitten, maar ga als een gek treintjes versturen, want noobs houden die toch niet tegen. Wat doe je hier dus nog:D

Ik lig op 20u met treintjes, zo ver ga ik ze niet sturen hoor. :boer:
 

DeletedUser52173

Guest
Ik lig op 20u met treintjes, zo ver ga ik ze niet sturen hoor. :boer:

Waarom niet? Zet er gewoon een goed geplaatst clear voor en je hebt evenveel kans als op kleinere afstand. Ik ben 1 van de grootste noob ooit en ik weet het beter dan jij. Ben blij dat ik niet in EMPIRE zit.
 

DeletedUser

Guest
priknok, wat heeft mijn reactie met de oorlogsverklaring te maken?

Als EMPIRE beter is dan /Dome gaan ze zelf toch ook wat dorpjes pakken? Als iemand jouw de oorlog verklaard ga je maar lekker verdedigen en doe je niets? Dus als je omver gelopen wordt dan val je niet terug aan?

Inderdaad, EMPIRE is echt een top stam!
 

DeletedUser

Guest
Ja. Allereerst bestaat er een quote-knop. Je weet wel: die knop rechtsboven elke post. Dat je die niet weet te vinden geeft al aan hoe noob je bent. Maar ach, om jullie niet allemaal over een kam te scheren:

Side 1:
Tribes: EMPIRE
Side 2:
Tribes: EMPIRE

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 677
Kant 2: 677
Verschil: 0

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 130
Kant 2: 130
Verschil: 0

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 3,462,621
Kant 2: 3,462,621
Verschil: 0

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 905,670
Kant 2: 905,670
Verschil: 0

chart

Bijna twintig (!) procent van jullie dorpen bestaan uit interns. En dan reken ik de dorpen tijdens tijdperk .Moon - waar naar schatting toch de helft van de leden van EMPIRE vandaan komen. Verder nog even iets interessants. EMPIRE heeft bijna 200 (!!!) dorpen geëdeld die onder de 3500 punten waren. Dus al minimaal 330 (er zullen er vast meer zijn, maar die zijn dan buiten de stam om) dorpjes die zonder enige moeite zijn geëdeld. De helft!

Om nog eens de noobheid van EMPIRE aan te tonen:







Posts van zeer hoog niveau! Petje af! :')

Vooral uit de middelste post blijkt veel spelkennis.

Dus... wie is er nou noob?

De ex-leden kan je er ook bijrekenen, ik weet niet of dat veel verschil maakt maar alsnog ;D!
 

DeletedUser

Guest
Waarom niet? Zet er gewoon een goed geplaatst clear voor en je hebt evenveel kans als op kleinere afstand. Ik ben 1 van de grootste noob ooit en ik weet het beter dan jij. Ben blij dat ik niet in EMPIRE zit.

Je zou ook niet in EMPIRE mogen :boer:
 

DeletedUser24056

Guest
Het zijn toch noobs? Zie je hoeveel dorpen ze hebben, die kun je gemakkelijk overnemen toch? Heb je een lekker groot cluster helemaal voor jezelf?

Kijk waartoe dit leid, het dieptepunt van dit topic is bijna bereikt. Zeg dus geen onzinnige dingen waarvan je weet dat ze niet waar zijn. Blijf zelf lekker dromen dat je te maken hebt met noobs, die droom komt waarschijnlijk voort uit het feit dat /Dome nog niets heeft uitgevoerd. Wacht jij nog maar lekker af priknok, want ik ben ervan overtuigd dat deze 'noobs' jou van de kaart vegen, op zijn tijd...
 

DeletedUser52174

Guest
Het zijn toch noobs? Zie je hoeveel dorpen ze hebben, die kun je gemakkelijk overnemen toch? Heb je een lekker groot cluster helemaal voor jezelf?

Kijk waartoe dit leid, het dieptepunt van dit topic is bijna bereikt. Zeg dus geen onzinnige dingen waarvan je weet dat ze niet waar zijn. Blijf zelf lekker dromen dat je te maken hebt met noobs, die droom komt waarschijnlijk voort uit het feit dat /Dome nog niets heeft uitgevoerd. Wacht jij nog maar lekker af priknok, want ik ben ervan overtuigd dat deze 'noobs' jou van de kaart vegen, op zijn tijd...

Rukurt is op dreef:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan