/Dome vs Empire.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik ben dus priknok :p sorry, zal het niet meer doen en zal vanaf nu enkel nog serieus posten. Vond het gewoon eens leuk om er iedereen zien in te vallen :p

/dome pesten met je alter ego, nu nog compleet schizofreen worden en je bent er :)

Of een 2de persoonlijkheid ontwikkelen, dat zou lachen zijn ;)
 

DeletedUser52173

Guest
Ik ben dus priknok :p sorry, zal het niet meer doen en zal vanaf nu enkel nog serieus posten. Vond het gewoon eens leuk om er iedereen zien in te vallen :p

Aaargh ik wist het gewoon! Ik wist dat jij priknok heette op w21 maar dacht er niet aan dat jij dit was! :mad::mad::mad:
Weet je hoe geirriteerd ik was!
 

DeletedUser54321

Guest
@ schizo priknok

dank voor de info, account op W 21 zal wel niet lang meer bestaan! :)

maar ff serieus

Come on...... Het niveau is al niet al te hoog hier op t AF, maar sympathy voor /Dome proberen te kweken, door "alsof je van EMPIRE bent" een beetje triest te gaan zitten doen.....

@ leiding /Dome; doe dr alsjeblieft wat aan, laten we t niveautje niet nog verder laten zakken, is echt beneden ALLE peil! Daar moeten jullie t toch wel iig een klein beetje mee eens zijn! :(
 

DeletedUser24056

Guest
Ik ben dus priknok :p sorry, zal het niet meer doen en zal vanaf nu enkel nog serieus posten. Vond het gewoon eens leuk om er iedereen zien in te vallen :p

Ik kon je echt wel even uitkotsen;)
Goed om te zien dat er niemand ZO irritant is. Ik dacht dat reinoudt een soulmate gevonden zou hebben, maar jij was het:D
 

DeletedUser52173

Guest
@ schizo priknok

dank voor de info, account op W 21 zal wel niet lang meer bestaan! :)

maar ff serieus

Come on...... Het niveau is al niet al te hoog hier op t AF, maar sympathy voor /Dome proberen te kweken, door "alsof je van EMPIRE bent" een beetje triest te gaan zitten doen.....

@ leiding /Dome; doe dr alsjeblieft wat aan, laten we t niveautje niet nog verder laten zakken, is echt beneden ALLE peil! Daar moeten jullie t toch wel iig een klein beetje mee eens zijn! :(

Sorry voor alle beledigingen richting EMPIRE die op priknok bedoeld waren. Maar alsnog vind ik de kwaliteit van jullie posts niet erg hoog.
 

DeletedUser40402

Guest
@ schizo priknok

dank voor de info, account op W 21 zal wel niet lang meer bestaan! :)

Lol, en daar ga jij voor zorgen zeker :D

Ik kon je echt wel even uitkotsen;)
Goed om te zien dat er niemand ZO irritant is. Ik dacht dat reinoudt een soulmate gevonden zou hebben, maar jij was het:D

jupz, ik ging er op bepaalde momenten ook echt over heb ik zelf gemerkt :p
 

DeletedUser24056

Guest
Geeft niet, ik kan er nu wel om lachen:cool:

Maar serieus, gebruik niet meer van die irritante speer-tekentjes:D
 

DeletedUser52173

Guest
Geeft niet, ik kan er nu wel om lachen:cool:

Maar serieus, gebruik niet meer van die irritante speer-tekentjes:D

:speer: :zwaard: :bijl: :boog: :bboog: :zwaar: :licht: :verkenner: :ridder: :ram: :catapult: :edelman::buit: :ijzer: :leem: :hout: :boer: Zo goed?
OT: /Dome gaat volgens mij winnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24056

Guest
Ik lig op 20u met treintjes, zo ver ga ik ze niet sturen hoor. :boer:

:speer: :zwaard: :bijl: :boog: :bboog: :zwaar: :licht: :verkenner: :ridder: :ram: :catapult: :edelman::buit: :ijzer: :leem: :hout: Zo goed?
OT: /Dome gaat volgens mij winnen.

Ik had nog niet gezien dat priknok het :boer:-tekentje had gebruikt, die had ik namelijk niet in mijn opsomming staan=D

Ook ik ga ontopic: Ik blijf bij alles wat ik gezegd heb. Ik schat de kwaliteiten van /Dome veel hoger in dan die van Empire, ik denk dat het een eitje is voor /Dome, eens ze de eerste slag gewonnen hebben, maar het wordt wel eens tijd voor die eerste slag....:rolleyes:
 

DeletedUser53396

Guest
Misschien zitten er een paar mindere spelers in empire, iedereen is een keer begonnen. Mocht het nodig zijn kunnen de ervaren leden altijd vv doen en timen snipen etc.
 

DeletedUser52173

Guest
Misschien zitten er een paar mindere spelers in empire, iedereen is een keer begonnen. Mocht het nodig zijn kunnen de ervaren leden altijd vv doen en timen snipen etc.

Dat is waar, maar op die manier leert niemand het. En timen is niet echt een skill, je moet gewoon de goede browser hebben.
 

DeletedUser53396

Guest
Dat is waar, maar op die manier leert niemand het. En timen is niet echt een skill, je moet gewoon de goede browser hebben.

Ze kunnen het altijd oefenen, gewoon 4 aanvallen op jezelf timen en os er tussen zetten. Timen is inderdaad geen echte skill (T-timen), clear ervoor zetten is al een stukje lastiger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan