/Dome vs Empire.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Het zijn toch noobs? Zie je hoeveel dorpen ze hebben, die kun je gemakkelijk overnemen toch? Heb je een lekker groot cluster helemaal voor jezelf?

Kijk waartoe dit leid, het dieptepunt van dit topic is bijna bereikt. Zeg dus geen onzinnige dingen waarvan je weet dat ze niet waar zijn. Blijf zelf lekker dromen dat je te maken hebt met noobs, die droom komt waarschijnlijk voort uit het feit dat /Dome nog niets heeft uitgevoerd. Wacht jij nog maar lekker af priknok, want ik ben ervan overtuigd dat deze 'noobs' jou van de kaart vegen, op zijn tijd...

Hmmm, ik ga echt geen 12 jaar wachten vooraleer ze door de deffmuur zijn hoor, tegen dan ben ik al lang gestopt. :cool:
 

DeletedUser52173

Guest
Je zou ook niet in EMPIRE mogen :boer:

Daar ben ik ook veels te goed voor. En het kan ook niet want ik speel op deze wereld. Maar geef beter antwoord op de kern van mijn antwoord ipv dat je dit soort semi-nutteloze posts gaat plaatsen. Serieus, ik heb nog geen 1 goede post van jullie kant gezien, alleen maar :
/Dome is noob!
Dus kom dan met wat goede argumenten of post gewoon niet.
 

DeletedUser

Guest
Daar ben ik ook veels te goed voor. En het kan ook niet want ik speel op deze wereld. Maar geef beter antwoord op de kern van mijn antwoord ipv dat je dit soort semi-nutteloze posts gaat plaatsen. Serieus, ik heb nog geen 1 goede post van jullie kant gezien, alleen maar :
/Dome is noob!
Dus kom dan met wat goede argumenten of post gewoon niet.

Waarom 10 zinnen schrijven als je het in 3 woorden kunt samenvatten?
 

DeletedUser52173

Guest
Waarom 10 zinnen schrijven als je het in 3 woorden kunt samenvatten?

Omdat je dan aan de rest kunt zeggen waarom het zo is en dan begrijpen ze het ook. Zoals ik al zei, post iets beters of post gewoon niet.
 

DeletedUser

Guest
Het zijn toch noobs? Zie je hoeveel dorpen ze hebben, die kun je gemakkelijk overnemen toch? Heb je een lekker groot cluster helemaal voor jezelf?

Kijk waartoe dit leid, het dieptepunt van dit topic is bijna bereikt. Zeg dus geen onzinnige dingen waarvan je weet dat ze niet waar zijn. Blijf zelf lekker dromen dat je te maken hebt met noobs, die droom komt waarschijnlijk voort uit het feit dat /Dome nog niets heeft uitgevoerd. Wacht jij nog maar lekker af priknok, want ik ben ervan overtuigd dat deze 'noobs' jou van de kaart vegen, op zijn tijd...

Zit Priknok niet in EMPIRE :S?
 

DeletedUser

Guest
tja, je zou zo kunnen zeggen als prik nok in empire zat: onze greute priknok het een rare woknok! , ff ontopic, zijn er nog rapportjes, stats, etc
 

DeletedUser52173

Guest
tja, je zou zo kunnen zeggen als prik nok in empire zat: onze greute priknok het een rare woknok! , ff ontopic, zijn er nog rapportjes, stats, etc

Weg hier jij! Ga ergens anders irritant doen!
OT: Ik denk dat /Dome gaat winnen.
 

DeletedUser

Guest
Weg hier jij! Ga ergens anders irritant doen!
OT: Ik denk dat /Dome gaat winnen.

haha, zeker door die priknok. Die speler is de discussie niet waard, gewoon een lage speler die zich als ervaren voor wilt doen. Al lukt hem dat niet bepaald.

~Paul

------------------------------------------------------------

Virtue is harmony
 

DeletedUser52173

Guest
Laat het denken maar aan iemand anders dan.

Waarom ik denk dat /Dome de oorlog gaat winnen:
/Dome heeft meer dorpen waar een clear uitgestuurd kan worden.
Volgens mij heeben de spelers van /Dome meer ervaring dan de spelers van EMPIRE.
EMPIRE is van plan niet aan te vallen dus kunnen zij onmogelijk winnen.

En ik ben waarschijnlijk slimmer dan jij dus ga niet zeiken over mijn gedachtes.
 

DeletedUser

Guest
haha, zeker door die priknok. Die speler is de discussie niet waard, gewoon een lage speler die zich als ervaren voor wilt doen. Al lukt hem dat niet bepaald.

~Paul

------------------------------------------------------------

Virtue is harmony

Je weet niet eens hoe je een handtekening instelt :eek:.
 

DeletedUser

Guest
haha, zeker door die priknok. Die speler is de discussie niet waard, gewoon een lage speler die zich als ervaren voor wilt doen. Al lukt hem dat niet bepaald.

~Paul

------------------------------------------------------------

Virtue is harmony

Volgende keer wat vriendelijker tegen mij he! Of ik intern je
 

DeletedUser24056

Guest
Hmmm, ik ga echt geen 12 jaar wachten vooraleer ze door de deffmuur zijn hoor, tegen dan ben ik al lang gestopt. :cool:

Deze oorlog duurt geen twaalf jaar. Ik hoef je het effect van clears niet uit te leggen (hoop ik). Daarnaast denk ik dat na de eerste paar overnames Empire uit elkaar ligt:p

Waarom 10 zinnen schrijven als je het in 3 woorden kunt samenvatten?

Omdat dit nog steeds een forum is waarop gediscussieerd wordt, ik hoop van harte dat je weet wat dat inhoud. Het betekent overigens dat je je meningen met feiten (of zonder) probeert zo goed mogelijk te onderbouwen om alvast antwoord te geven om je volgende vraag.

Zit Priknok niet in EMPIRE :S?
Ik geloof van wel, daarom dat ik gezegd heb wat ik gezegd heb;)
 

DeletedUser52173

Guest
Omdat dit nog steeds een forum is waarop gediscussieerd wordt, ik hoop van harte dat je weet wat dat inhoud. Het betekent overigens dat je je meningen met feiten (of zonder) probeert zo goed mogelijk te onderbouwen om alvast antwoord te geven om je volgende vraag.

Dat prbeerde ik hem ook al uit te leggen maar nu snapt hij het niet meer...
 

DeletedUser

Guest
Waarom ik denk dat /Dome de oorlog gaat winnen:
/Dome heeft meer dorpen waar een clear uitgestuurd kan worden.
Volgens mij heeben de spelers van /Dome meer ervaring dan de spelers van EMPIRE.
EMPIRE is van plan niet aan te vallen dus kunnen zij onmogelijk winnen.

En ik ben waarschijnlijk slimmer dan jij dus ga niet zeiken over mijn gedachtes.

Het was geen 'aanval' op je post, ik wilde alleen duidelijk maken dat priknok niet in Empire zit. ;)

Daarnaast ben ik, aangezien ik tweetalig ben, net overgestapt van de engelse versie op de nederlandse versie en moet ik inderdaad nog even aan de verschillen wennen.
 

DeletedUser

Guest
Innogames bracht ons premium.

Innogames bracht het halveren.

Waar blijft de premium functie om "noobs" IG te waarschuwen zeker niet op het AF te posten, of ze simpelweg te blocken... :D
 

DeletedUser52173

Guest
Het was geen 'aanval' op je post, ik wilde alleen duidelijk maken dat priknok niet in Empire zit. ;)

Daarnaast ben ik, aangezien ik tweetalig ben, net overgestapt van de engelse versie op de nederlandse versie en moet ik inderdaad nog even aan de verschillen wennen.

Ik had het niet tegen jou, kijk naar de quote.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan