Topspelers

DeletedUser

Guest
Dat is niet lief:(
Geef hem een goed beargumenteerde post waardoor hij compleet dicht slaat:D

Het leuke is dat de argumentatie in deze discussie ontbreekt bij Vito, of elkander noob noemen (en jezelf pro) is een argument? :rolleyes:

Juist...

Volgens mij had Vito daar een goed woord voor: Noob :).

Dan heb jij een heel andere interpretatie voor 'Noob' dan ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Door wie is CCCP afgemaakt?

CCCP was op het randje van de afgrond maar door fusie met een mass stam waren de rollen omgedraait. Ik kan wel oude koeie uit de sloot gaan halen maar apo was ook meer bedoelt als groepje stamloze bij elkaar te krijgen door een gebrek aan topspelers daar.
 

DeletedUser

Guest
Waarom vergelijk je jezelf altijd met amokro of ferdy? In mijn ogen staan zij nog steeds een rang hoger dan jou hoor.

We weten dat je qua skills, inzicht en tactiek vrijwel 1 van de betere bent, maar ik schat jouw plaats toch liever bij Science Religion dan bij hun.

w16 ben ik door 2 spelers geowend oke maar sorry op 17 speelde ik met bart the surgeon die zeer zeker niet onder doet voor die twee en die mij op mijn waarde schat dus wat loop jij te lullen dan?
ik denk niet dat amroko loopt te beweren 2 of 3 x zo goed als mij te zijn.

Als mb zijnde kan je tog vv doen?
En me bewijzen op de wereld? Wss lig je ergens buiten de kern, voordat wij elkaar tegen komen met speed 1 zijn we allebij grijs.
Farmen kan iedereen, wss met 2 co's erbij. We zullen elkaar wel bij oorlogen zien als die komen ;) ( of mss zijn jullie dan ook al weer gestopt, wie weet XD )


jij kan nooit van ons winnen gozer:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het leuke is dat de argumentatie in deze discussie ontbreekt bij Vito, of elkander noob noemen (en jezelf pro) is een argument? :rolleyes:



Dan heb jij een heel andere interpretatie voor 'Noob' dan ik.

Ja, Vito stelt me atm een beetje teleur met zijn reacties:(

Ik ken Detlef zijn niveau niet, maar peter is een uitstekende speler. Misschien wel de beste.

Ik bedoelde gewoon Peter hoort bij de absolute top:D
 

DeletedUser50576

Guest
CCCP was op het randje van de afgrond maar door fusie met een mass stam waren de rollen omgedraait. Ik kan wel oude koeie uit de sloot gaan halen maar apo was ook meer bedoelt als groepje stamloze bij elkaar te krijgen door een gebrek aan topspelers daar.

CCCP randje van afgrond?

CCCP had 0 dorpen verloren, enkel was stamleider gestopt, en besloot ik met 2 leden naar fittum te gaan.. niks fusie? Geloof dat meer als de helft niet naar fittum ging.

CCCP is niet gevallen door iemand zijn schuld, ik besloot gewoon weg te gaan samen met de andere leider ( ik was geen leider ;) )

w16 ben ik door 2 spelers geowend oke maar sorry op 17 speelde ik met bart the surgeon die zeer zeker niet onder doet voor die twee en die mij op mijn waarde schat dus wat loop jij te lullen dan?
ik denk niet dat amroko loopt te beweren 2 of 3 x zo goed als mij te zijn.




jij kan nooit van ons winnen gozer:)

Tog heb ik op w19 van jullie gewonnen, hoe je het wend of keert ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lol Science hoort ook bij het rijtje Detlef hoor:)

We hebben er veel van geleerd, maar om hem bij ferdy ofzo te steken, betwijfel ik nog. Ook hebben ze beiden een volledig ander tactiek. Hij was ook 1 van de beste, maar nog lang niet als ferdy.

Ik doelde er gewoon op dat vito volledig verkeerd is om zichzelf met ferdy te gaan vergelijken, maar eerder met science (en ja, dat betekent ook heel wat)
 

DeletedUser54114

Guest
w16 ben ik door 2 spelers geowend oke maar sorry op 17 speelde ik met bart the surgeon die zeer zeker niet onder doet voor die twee en die mij op mijn waarde schat dus wat loop jij te lullen dan?
ik denk niet dat amroko loopt te beweren 2 of 3 x zo goed als mij te zijn.

W17 was niet een wereld van heel erg hoog niveau als ik het me goed herinner?
 
Reactiescore
372
Ehm, ik geloof niet dat hij een nacht de VV heeft gehad. En ik weet wel haast zeker dat ik zoiets niet tegen Maick verteld heb. Daar komt bij dat ik een aantal dingen tegen Maick zei waar niets van waar was, aangezien ik vermoedde dat hij informatie doorspeelde naar FTE, zoals hij ook info vanuit FTE doorspeelde. Maar dat weet Maick zelf ook, dat heb ik hem later verteld.

Ik meen toch echt dat je zei dat vito een nacht vv had en dat gehaktbal8 nog een paar dagen was komen spelen. En inderdaad k heb dingen doorgespeeld, dat hoor je mij niet ontkennen, maar om nu te zeggen dat van die dingen niks waar was, dat lijkt me eig onzin gezien het soms door meerdere bronnen bevestigd werd. (ik neem aan dat je doelt op die aanval van die 4 stammen etc?)

Nouja, goeienacht, ik duik eens mn nest in zometeen!
 

DeletedUser

Guest
CCCP randje van afgrond?

CCCP had 0 dorpen verloren, enkel was stamleider gestopt, en besloot ik met 2 leden naar fittum te gaan.. niks fusie? Geloof dat meer als de helft niet naar fittum ging.

CCCP is niet gevallen door iemand zijn schuld, ik besloot gewoon weg te gaan samen met de andere leider ( ik was geen leider ;) )

Volgens mij beken je nu dan dat heel die stam op één lid hing, als dat ene lid wegvalt, valt de stam. Daarnaast CCCP had 0 dorpen verloren, CCCP werd als ik me niet vergis opgeheven voordat de 200/250K gem. goed en wel was bereikt. Daarbij de ligging van CCCP zonder echte grote vijanden (die ook tot aanvallen over gingen) opgeteld lijkt het me niet meer dan normaal dat CCCP 0 dorpen verloren heeft :eek:

@Maick, ik heb je informatie van ons gegeven waar je niets aan had, jij hebt me ook maar weinig van jullie gegeven. Ofja, je gaf me veel, maar veel voorspellingen kwamen niet uit. Sommige dingen inderdaad wel, dat ontken ik ook niet. En zo was het dus ook visa versa :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50576

Guest
Volgens mij beken je nu dan dat heel die stam op één lid hing, als dat ene lid wegvalt, valt de stam. Daarnaast CCCP had 0 dorpen verloren, CCCP werd als ik me niet vergis opgeheven voordat de 200/250K gem. goed en wel was bereikt. Daarbij de ligging van CCCP zonder echte grote vijanden (die ook tot aanvallen over gingen) opgeteld lijkt het me niet meer dan normaal dat CCCP 0 dorpen verloren heeft :eek:

Waarom spreekt purple dan van een " Randje van afgang" En feit dat cccp niet doorging was omdat de andere leider ook vertrok. Dus stam werd opgeheven.
 

DeletedUser50576

Guest
Volgens mij beken je nu dan dat heel die stam op één lid hing, als dat ene lid wegvalt, valt de stam. Daarnaast CCCP had 0 dorpen verloren, CCCP werd als ik me niet vergis opgeheven voordat de 200/250K gem. goed en wel was bereikt. Daarbij de ligging van CCCP zonder echte grote vijanden (die ook tot aanvallen over gingen) opgeteld lijkt het me niet meer dan normaal dat CCCP 0 dorpen verloren heeft :eek:

@Sander, ik heb je informatie van ons gegeven waar je niets aan had, jij hebt me ook maar weinig van jullie gegeven. Ofja, je gaf me veel, maar veel voorspellingen kwamen niet uit. Sommige dingen inderdaad wel, dat ontken ik ook niet. En zo was het dus ook visa versa :)

Voorspellingen? Ik gaf aan dat ik jou zou ownen, is tog gebeurd?
 

DeletedUser5071

Guest
WELKOM op w21.

Voor de instellingen van deze wereld:
Klik!

Laten we er gaan spelen!
En laten we erover praten!
Laten we erover lachen!
Laten we er met lekkere... leuke dingen doen!
Laten we alles doen wat er niet mag!

Ik blijf er wel geen skills en alleen luck hebben hoor...
 
Bovenaan