Topspelers

DeletedUser

Guest
Ik vind het komischer dat jij de discussie niet durft aan te gaan. Aangezien ik toch 'lager' dan jij ben, zou je deze makkelijk moeten kunnen winnen, toch? :rolleyes:

welke discussie wil ik njet aangaan dan?

Nee, want zij zijn War! en dus erg pro!

een grotere wannaee pro moet nog geboren worden helaas:)

gaat hier niet zo goed he?


Kijk even naar wat ik dik gedrukt had in je post :D

Ik kijk deze keer even toe, ook wel eens vermakelijk :)

dat is je goed recht:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
wtf amokro stand by me:)

of niet dat kan ook i dont give a fuck dat weet je

Kijk even naar wat ik dik gedrukt had in je post :D

Ik kijk deze keer even toe, ook wel eens vermakelijk :)

Nare mensen

Arrogante mensen
Arrogante of neerbuigende mensen plaatsen zichzelf op een voetstuk. Ze voelen zich beter of belangrijker dan anderen. Vaak demonstreren ze hun meerderwaardigheid door de minderwaardigheid van anderen te benadrukken.

Betweter
Een betweter is iemand die alles beter meent te weten dan anderen. Hij heeft over elk onderwerp een eigen opvatting en hij denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft. Het feit dat hij niet open staat voor ideeën en opvattingen van anderen maakt hem tot een lastig persoon.

Grappenmakers
Sommige mensen kunnen met scherpe grappen, insinuaties of sarcastische opmerkingen iemand kleineren of de grond in boren. Als een sluipschutter liggen ze op de loer om bij elke gelegenheid die zich voordoet iemand neer te halen. In feite is dit vijandig gedrag, met een humoristische dekmantel.


Bron: http://www.leren.nl/cursus/sociale-vaardigheden/lastige-mensen/
 

DeletedUser

Guest
Jawel hoor, prima ;)

beter als de echte pro,s? dat lijkt me toch niet, want jij hoort daar zeker niet toe:)


Nare mensen

Arrogante mensen
Arrogante of neerbuigende mensen plaatsen zichzelf op een voetstuk. Ze voelen zich beter of belangrijker dan anderen. Vaak demonstreren ze hun meerderwaardigheid door de minderwaardigheid van anderen te benadrukken.

Betweter
Een betweter is iemand die alles beter meent te weten dan anderen. Hij heeft over elk onderwerp een eigen opvatting en hij denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft. Het feit dat hij niet open staat voor ideeën en opvattingen van anderen maakt hem tot een lastig persoon.

Grappenmakers
Sommige mensen kunnen met scherpe grappen, insinuaties of sarcastische opmerkingen iemand kleineren of de grond in boren. Als een sluipschutter liggen ze op de loer om bij elke gelegenheid die zich voordoet iemand neer te halen. In feite is dit vijandig gedrag, met een humoristische dekmantel.


Bron: http://www.leren.nl/cursus/sociale-vaardigheden/lastige-mensen/

maar jij bent lief:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Vito, mischien ook eindelijk iets anders dan pro of niet pro of wannabe pro? Begint nu wel beetje saai te worden telkens hetzelfde aanhalen.
 

DeletedUser

Guest
Hoe bot het ook overkomt meneer vito heeft gewoon gelijk. Iedereen mag zijn mening geven maar sommige weten hun plaats gewoon niet.
 

DeletedUser

Guest
Hoe bot het ook overkomt meneer vito heeft gewoon gelijk. Iedereen mag zijn mening geven maar sommige weten hun plaats gewoon niet.

Als mensen misplaatste opmerkingen maken, mogen ze met respect op hun plaats gezet worden. Ik vind niet dat als je meer ervaring hebt, je automatisch het recht vergaart om mensen te gaan beledigen. Dat is ronduit zielig.
 

DeletedUser26046

Guest
komt de persoon die wegloopt van w19 ;)

Als je egt dacht beter te zijn nam je het wel op tegen mij i.p.v weg te gaan ;)

Je voelt je wel erg goed hè, vanwege w19 :rolleyes:. Lijkt me niet dat je recht erop hebt te claimen dat Vito voor jou wegloopt.

Ik heb toch een aantal vragen gesteld, geef hier eens een serieus antwoord op, of is dit een ietwat te grote moeite? :)

Als je het goed leest zie je de antwoorden erin.

@vito: Tssss, wat maakt het uit wie er een wannabe, noobs of pro's. Howlin kan een grote mond hebben, maar dat je hem de gehele tijd afkraakt daarmee, doet het je kinderlijk niveau niet stijgen.

Ook al noemt dit topic "topspelers", betekent het niet dat alleen de pro's hier mag reageren (zover ik weet). Ofwel dat je bedoelt dat hij niet in het toprijtje hoort, ben ik mee eens.

Ikzelf ben geen topper, maar ik kan mezelf ook geen noob noemen, geld hetzelfde voor Howlin. Wat ik hiermee bedoel: zoek het woord noob eens op in het woordenboek, pro.

Volgens mij is Vito toch nog net een beetje hoger dan Howlin. Zoals je zelf wel weet, is dit topic voor iedereen. Maar als noob, of semi-pro (Howlin is wel meer dan dat <3), moet je geen pro gaan afkraken. Dan krijg je dit; je wordt finaal afgemaakt :).
 

DeletedUser

Guest
komt de persoon die wegloopt van w19 ;)

Als je egt dacht beter te zijn nam je het wel op tegen mij i.p.v weg te gaan ;)

ik heb daar toch niet serieus gespeeld op 19?


met een mb account wat wil je nu stoer doen dan?

als ik echt serieus speel zoals hier pown ik je waar je wilt gozer:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik heb daar toch niet serieus gespeeld op 19?


met een mb account wat wil je nu stoer doen dan?

als ik echt serieus speel zoals hier pown ik je waar je wilt gozer:)

Toch wel komisch 'wat wil je nu stoer doen dan?', 'pown' (pown is trouwens incorrect het is own of pwn, pwn is weer van own afgeleid, omdat mensen dit uit haast wel eens verkeerd typen)

Ga terug naar de straat 'stoer doen', maar als je geen fatsoenlijke discussie kunt voeren met redelijke argumenten (of te begrijpen argumenten), ga dan gewoon weg, blijf dan maar 'pownen' op het spel, op het forum doe je dit niet. :rolleyes:


Nou, kom maar op met de reacties, kontelikkers :D
 

DeletedUser50576

Guest
ik heb daar toch niet serieus gespeeld op 19?


met een mb account wat wil je nu stoer doen dan?

als ik echt serieus speel zoals hier pown ik je waar je wilt gozer:)

Had dan de vv genomen van teh perfect illusion, was tog je grote vriend.
Volgens tim ( zei hij tegen maick) Had je ook een nacht de vv...

Als je dan zo goed was had je het me toen kunnen laten zien, maar neen hoor ik pakte 25 dorpen op 5 dagen.

Volgens mij weet jij je plaats ook niet helemaal, op w19 had jij en je war vriendjes ook grote mond maar bereikte geen flikker, en rank 15 vond ik ook niet om van de daken te schreeuwen.
 

DeletedUser

Guest
Had dan de vv genomen van teh perfect illusion, was tog je grote vriend.
Volgens tim ( zei hij tegen maick) Had je ook een nacht de vv...

Als je dan zo goed was had je het me toen kunnen laten zien, maar neen hoor ik pakte 25 dorpen op 5 dagen.

Volgens mij weet jij je plaats ook niet helemaal, op w19 had jij en je war vriendjes ook grote mond maar bereikte geen flikker, en rank 15 vond ik ook niet om van de daken te schreeuwen.

noobjes zoals jij zijn geen match voor mij een amroko een ferdy of een detlef;)

dat geeft allemaal niet hoor:)

je hebt een veels te grote dunk van jezelf die gewoon nergens op slaat:)
 
Bovenaan