Topspelers

DeletedUser5071

Guest

Oe, noem jij mij noob!

Wacht maar!
Ik zal je eens mores leren!

Jij bent gewoon niets anders dan een no-lifer!
Geef maar toe dat je aan het spelen bent vanuit de hel!
Want daar hoor je thuis hoor.
Altijd met je praatjes.
En mensen ownen via backstabbe, ik weet wel dat je het niet anders kan...

Wie is hier de noob?
jij ja!

Verdorie nog aan toe!
 

DeletedUser

Guest
Voor je niet wist, ik was count deagon ;) ( via vv )

25 dorpen op 5 dagen, en daarna werd je geinternt 50% van je dorpen beter kan niet lijkt me ( edel afstand vaak minstens 6 uur )

Dat is dan ook het enigste wat er via dat acc is gebeurd, ik zou nog eerder credits geven aan de backstab actie via msn (nee niet afkomstig van jou dat weten we nu wel) dan aan de edels versturen naar iemand die geen def meer heeft :eek:

Tribalwarsleaks: Hier moet nog beginnen qua echt pownen, dus daar is inderdaad nog niets over te zeggen. Maar toch denk ik dan de kansen van Vito Corleone om jou te 'pownen' beter zijn dan andersom..
 
Reactiescore
372
Poll: Wie ownt wie?

[*]Emperor ownt Vito

[*]Vito ownt Emperor

Tussenstand:
results.cgi


Gaan jullie je hier maar mee vermaken.
 

DeletedUser

Guest
Dat is dan ook het enigste wat er via dat acc is gebeurd, ik zou nog eerder credits geven aan de backstab actie via msn (nee niet afkomstig van jou dat weten we nu wel) dan aan de edels versturen naar iemand die geen def meer heeft :eek:

Tribalwarsleaks: Hier moet nog beginnen qua echt pownen, dus daar is inderdaad nog niets over te zeggen. Maar toch denk ik dan de kansen van Vito Corleone om jou te 'pownen' beter zijn dan andersom..

Blijf maar lekker denken ;)!
Desnoods vraag ik Sander om VV, die klaart hem :).
 

DeletedUser26046

Guest
Als hij en z'n maatjes support tegen me doen en ik krijg ban kan ik de strijd moeilijk aangaan he :).

Natuurlijk, stuurt Vito weer eventjes 200 pa naar Duckje, en hoppa, jij hebt een bann :rolleyes:. Lijkt me dat zo'n bann niet helemaal zonder reden zal zijn :rolleyes:.

Ik zet me geld dan in op Tribalwarsleaks, ondaks zijn bann XD

Zelfs al zou die bann opgeheven worden en Vito's account op verwijderen staan, maar TWL erg weinig kans... Zo'n bb met wat LC erin is wel erg gevaarlijk voor zoiemand.
 

DeletedUser

Guest
Als hij en z'n maatjes support tegen me doen en ik krijg ban kan ik de strijd moeilijk aangaan he :).

Nu pas heb ik door wie je bent:D
En ik maar denken dat je alleen goed was in gangster verhaaltjes te vertellen en fake gangster foto's laten zien. Oh man beter ga je in je mand liggen voor je verder nog wat tegen vito durft te zeggen.
 

DeletedUser

Guest
oe, noem jij mij noob!

Wacht maar!
Ik zal je eens mores leren!

Jij bent gewoon niets anders dan een no-lifer!
Geef maar toe dat je aan het spelen bent vanuit de hel!
Want daar hoor je thuis hoor.
Altijd met je praatjes.
En mensen ownen via backstabbe, ik weet wel dat je het niet anders kan...

Wie is hier de noob?
Jij ja!

Verdorie nog aan toe!

+1 :)
 

DeletedUser50576

Guest
Dat is dan ook het enigste wat er via dat acc is gebeurd, ik zou nog eerder credits geven aan de backstab actie via msn (nee niet afkomstig van jou dat weten we nu wel) dan aan de edels versturen naar iemand die geen def meer heeft :eek:

Tribalwarsleaks: Hier moet nog beginnen qua echt pownen, dus daar is inderdaad nog niets over te zeggen. Maar toch denk ik dan de kansen van Vito Corleone om jou te 'pownen' beter zijn dan andersom..

Als jij deff aant front zet, idd dan heb je ergens anders weinig deff... waarom denk je dat ik je front massaal liet fake ;)
 

DeletedUser

Guest
Of genoeg zelfkennis hebben om te realiseren dat je inderdaad beter bent dan zo iemand...

Tja, zo kun je een te hoge dunk van jezelf hebben ook noemen, maar dat is het in feite niet. Het heet arrogantie.

En even om een misverstand over de betekenis daarvan te voorkomen (Sommige mensen.. :rolleyes:)

Arrogant

Iemand die zichzelf heel goed vindt en op anderen neerkijkt.
Synoniem: verwaand.
Synoniem: hooghartig.
 

DeletedUser

Guest
Als jij deff aant front zet, idd dan heb je ergens anders weinig deff... waarom denk je dat ik je front massaal liet fake ;)

Die fakes, dat was dan wel weer goed doorgegeven informatie. Die def die daar gestaan heeft aan dat front, die stond er al 3 weken preventief. Vanaf het moment dat ik Maick aansprak stond die def er, afkomstig van Psychadelic, Skunkdude en Rhythm.
 

DeletedUser

Guest
Nu pas heb ik door wie je bent:D
En ik maar denken dat je alleen goed was in gangster verhaaltjes te vertellen en fake gangster foto's laten zien. Oh man beter ga je in je mand liggen voor je verder nog wat tegen vito durft te zeggen.

Weer zo'n vriendje van Vito :D.
 

DeletedUser50576

Guest
Die fakes, dat was dan wel weer goed doorgegeven informatie. Die def die daar gestaan heeft aan dat front, die stond er al 3 weken preventief. Vanaf het moment dat ik Maick aansprak stond die def er, afkomstig van Psychadelic, Skunkdude en Rhythm.

Waar was je eigen deff dan?> je had 3 weken om deff te maken...
 

DeletedUser26046

Guest
Tja, zo kun je een te hoge dunk van jezelf hebben ook noemen, maar dat is het in feite niet. Het heet arrogantie.

En even om een misverstand over de betekenis daarvan te voorkomen (Sommige mensen.. :rolleyes:)

Even ter verduidelijking (bron: vandale.nl)

Code:
ar·ro·gant bn, bw met een te hoge dunk van zichzelf;

Te hoge dunk... Lijkt me niet van toepassing, hoge dunk wel.
 
Bovenaan