Continenten onder de loep!

DeletedUser

Guest
@ reinoudt,

als je de volgende keer na het typen ook de opmaak is onder handen neemt zou het een stuk beter te lezen zijn.
 

DeletedUser

Guest
Er zou een leuk artikel geschreven kunnen worden over hoe dat gat toch langzaam kleiner word.
Gaan 14 leden het volhouden deze wereld te domineren?

Er zou een leuk artikel over replay geschreven kunnen worden, een hooggerankte stam, die echter hun apocalyps nog gaan beleven als je ziet dat ze omringt worden door /dome, sys, d-d en smurf.

Zo kan je nog wel even doorgaan natuurlijk, onderwerpen te over. Het is in elk geval geen uitgemaakte zaak dat /dome de enige top stam blijft, en zou wel eens een kritisch artikel over de /dome continentjes willen zien :).
 

DeletedUser40402

Guest
Zo kan je nog wel even doorgaan natuurlijk, onderwerpen te over. Het is in elk geval geen uitgemaakte zaak dat /dome de enige top stam blijft, en zou wel eens een kritisch artikel over de /dome continentjes willen zien :).

Juist daarom wil ik niet meer schrijven :p kritisch over eigen stam zijn gaat me niet lukken :p
 

DeletedUser

Guest
Ik zie nu een veel te positief stammenforum voor me, waar iedereen de rest op zit te hemelen en iedereen blij is met alles :p. Maar neem aan dat je bedoelt kritisch ten opzichte van je eigen stam voor de buitenwereld :p.

Ach ik ben benieuwd of mensen er nog iets over willen pennen, we zien het wel :).
 

DeletedUser

Guest
Er zou een leuk artikel geschreven kunnen worden over hoe dat gat toch langzaam kleiner word.
Gaan 14 leden het volhouden deze wereld te domineren?

Er zou een leuk artikel over replay geschreven kunnen worden, een hooggerankte stam, die echter hun apocalyps nog gaan beleven als je ziet dat ze omringt worden door /dome, sys, d-d en smurf.

Zo kan je nog wel even doorgaan natuurlijk, onderwerpen te over. Het is in elk geval geen uitgemaakte zaak dat /dome de enige top stam blijft, en zou wel eens een kritisch artikel over de /dome continentjes willen zien :).

Mooi geschreven, maar ik waag me hier niet aan..
 

DeletedUser40402

Guest
Ik mag dan wel een soort van dichter zijn, maar ik moet eerlijk zijn dat ik de core maar matig in de gaten houd.

alsof ik de rim in de gaten houdt :p ik heb mijn artikel geschreven zonder dat ik er ook maar 1 ding van af wist hoor :p
 

DeletedUser47947

Guest
Er zou een leuk artikel geschreven kunnen worden over hoe dat gat toch langzaam kleiner word.
Gaan 14 leden het volhouden deze wereld te domineren?

Er zou een leuk artikel over replay geschreven kunnen worden, een hooggerankte stam, die echter hun apocalyps nog gaan beleven als je ziet dat ze omringt worden door /dome, sys, d-d en smurf.

Zo kan je nog wel even doorgaan natuurlijk, onderwerpen te over. Het is in elk geval geen uitgemaakte zaak dat /dome de enige top stam blijft, en zou wel eens een kritisch artikel over de /dome continentjes willen zien :).

Aan jou de eer :) Ik kan geen kritisch stuk gaan schrijven over m'n eigen stam. We zijn btw op zoek naar een paar leuke spelers, we hebben sollicitaties te over maar de meeste spelers blijken dan toch weer tegen te vallen :(


Edit: Ik ga misschien eens een stuk schrijven over onze wester buren EMPIRE en C43.
 

DeletedUser

Guest
/Dome op zoek.. Het zat er aan te komen.

Volgens mij snappen nog niet veel spelers het doel van deze W.

Het is totaal anders als voorheen. Vind ik wel mooi :)
 

DeletedUser40402

Guest
/Dome op zoek.. Het zat er aan te komen.

Volgens mij snappen nog niet veel spelers het doel van deze W.

Het is totaal anders als voorheen. Vind ik wel mooi :)

Niet echt op zoek, op zoek als je snapt wat ik bedoel maar enkele extra leden zijn altijd meegenomen. We merken wat minder activiteit op bij sommige spelers en daar moeten we op anticiperen. Maar kwaliteit staat nog altijd boven op kwantiteit ;)
 

DeletedUser

Guest
Niet echt op zoek, op zoek als je snapt wat ik bedoel maar enkele extra leden zijn altijd meegenomen. We merken wat minder activiteit op bij sommige spelers en daar moeten we op anticiperen. Maar kwaliteit staat nog altijd boven op kwantiteit ;)

Maar dat snap ik wel ;)
 

DeletedUser

Guest
Mijn profielfoto ownt. die van /dome natuurlijk he :cool:.

@Flodfather, ik denk niet dat er veel mensen iets kunnen met een stuk van mijn hand. Heb er geen ervaring mee, en beeld me niet in dat ik leuk kan schrijven. :D
 

DeletedUser

Guest
Mijn profielfoto ownt. die van /dome natuurlijk he :cool:.

@Flodfather, ik denk niet dat er veel mensen iets kunnen met een stuk van mijn hand. Heb er geen ervaring mee, en beeld me niet in dat ik leuk kan schrijven. :D

We kunnen er misschien mee lachen. :p Dus het zal hoe dan ook voor iets goed zijn dan. :D
 

DeletedUser

Guest
Het is best kansloos, al die onzinnige posts.
"Ik ben benieuwd wat Godly ervan vind.."

Je zal echt minder moeten spammen en meer (nuttige) inhoud in je posts stoppen.

Zoals wat hierboven in jouw quote staat, beargumenteer eens waarom je wilt dat hij je excuses aanvaard, waarom doe je er zoveel moeite voor?


OT:
Iemand die wat kan vertellen over de core, wat zich daar onderling afspeelt etc?
Heb er nog niet erg veel over gehoord.


Dat wil ik wel zeggen:

Hij heeft zo'n chille profielfoto :cool:
 

DeletedUser51794

Guest
Gaat er iemand nog de core beschrijven? :p

Of 63/37 lijkt me ook wel wat.. xD
 
Bovenaan