TNE, The End Is Near!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser49173

Guest
vind dit een nutteloos topic.
het einde is er pas als hun brief van opheving van tne er is.
kwestie van ex-war! weer te kop kunnen boven te brengen. (aangezien er zoveel van hen hier reageren)
 

DeletedUser35792

Guest
En? Denkt TNE dat het na de schoonmaakt helemaal clean is? Denk dat de bezem er nog wat verder doorheen moet hoor. :)
 

DeletedUser23188

Guest
Leuke post hoor mentinch, hopelijk voel je je terug goed door je post want anders is er niet veel aan.
 

DeletedUser35792

Guest
Aja? Niet leuk? Je moest eens weten hoeveel privéberichten ik krijg met vragen om een screentje. Als ik er 50 PA voor zou vragen kon ik nu een heel jaar spelen zo ongeveer.
 

DeletedUser

Guest
Aja? Niet leuk? Je moest eens weten hoeveel privéberichten ik krijg met vragen om een screentje. Als ik er 50 PA voor zou vragen kon ik nu een heel jaar spelen zo ongeveer.

Er hebben dus 48 mensen jou gevraagd om een screentje ;)

He ik kan hoofdrekenen :D
 

DeletedUser23188

Guest
Speel eens terug deftig op een wereld, zorg dat je je daar positief in de kijker kan zetten.
Want dat spyen doe je alleen uit verveling en/of omdat je niet kan verwerken dat War! gevallen is.
Gelukkig is niet iedereen van het ex-war! zo.
 

DeletedUser35792

Guest
Er hebben dus 48 mensen jou gevraagd om een screentje ;)

He ik kan hoofdrekenen :D
Scheelt niet veel nee.


Speel eens terug deftig op een wereld, zorg dat je je daar positief in de kijker kan zetten.
Want dat spyen doe je alleen uit verveling en/of omdat je niet kan verwerken dat War! gevallen is.
Gelukkig is niet iedereen van het ex-war! zo.
- Ik speel op W21, dus daar ben ik mee bezig.
- Nee, ik doe dat omdat ik een hekel aan TNE heb. En inderdaad ook omdat ik me wat verveel.
- Ik heb helaas nooit in War! gezeten.
 

DeletedUser

Guest
Speel eens terug deftig op een wereld, zorg dat je je daar positief in de kijker kan zetten.
Want dat spyen doe je alleen uit verveling en/of omdat je niet kan verwerken dat War! gevallen is.
Gelukkig is niet iedereen van het ex-war! zo.

Gelukkig niet nee.
De helft van de mensen die hier zit te posten ken ik niet en eerlijk gezegd interesseert heel dat spy-gedoe me ook geen bal.
Iets wat vandaag op een forum wordt geplaatst is morgen geschiedenis en overmorgen vergeten. Ook deze post.

Hadden al die spelers in War! gezeten en zo actief geweest als dat ze hier zijn dan waren we waarschijnlijk nooit gevallen.
 

DeletedUser37454

Guest
aangezien ik toch gekickt ben ff de stamgeheimen doorspelen...

tne heb een gedeelt oorlogsforum met mercy. is bg

vanzelfsprekent fox ook, tne heb 4 groepen gemaakt gedeelt met fox zuidoost zuidwest noordoost noordwest elke groep heb ongeveer 2 cordinatoren om alles te regelen..aanvallen ondersteunen etc..

het doel is de gaten te vullen in het cluster met mercy dus gerw en kevintje zullen er aan moeten geloven.

ze zullen na boven optrekken om dwars door de oude warers en iedereen die daar tussen in licht na done te trekken daar zal het laatste gevecht dan gestreden...

bijzonderheden:
vvs in de stam schaars claudi had 5 vvs samen met tonhe met die masses
naar 2 weken massen zie je vaak het moraal van de speler omlaag gaan dit doordat er niet veel willen vven.
alle fronten van charon barbel etc staan bomvol het middelste deel is zelf regelen of door buren,niet dat je zo een dorp pak maar 116 dorpjes in het midden van je cluster is slecht voor je moraal

daarbij hebt de stam niet zoveel os dorpen meer of had want de grensen worden er meteen mee volgezet de frontspelers daarachter die frontspelers liggen spelers met niet eens 100 os dorpen..

mvg
corne
 

DeletedUser7025

Guest
Schatje je had een rood bolletje, vind je het gek dat je gekickt word? Overigens ziet het forum er al weer heel anders uit :)
 

DeletedUser43405

Guest
aangezien ik toch gekickt ben ff de stamgeheimen doorspelen...

tne heb een gedeelt oorlogsforum met mercy. is bg

vanzelfsprekent fox ook, tne heb 4 groepen gemaakt gedeelt met fox zuidoost zuidwest noordoost noordwest elke groep heb ongeveer 2 cordinatoren om alles te regelen..aanvallen ondersteunen etc..

het doel is de gaten te vullen in het cluster met mercy dus gerw en kevintje zullen er aan moeten geloven.

ze zullen na boven optrekken om dwars door de oude warers en iedereen die daar tussen in licht na done te trekken daar zal het laatste gevecht dan gestreden...

bijzonderheden:
vvs in de stam schaars claudi had 5 vvs samen met tonhe met die masses
naar 2 weken massen zie je vaak het moraal van de speler omlaag gaan dit doordat er niet veel willen vven.
alle fronten van charon barbel etc staan bomvol het middelste deel is zelf regelen of door buren,niet dat je zo een dorp pak maar 116 dorpjes in het midden van je cluster is slecht voor je moraal

daarbij hebt de stam niet zoveel os dorpen meer of had want de grensen worden er meteen mee volgezet de frontspelers daarachter die frontspelers liggen spelers met niet eens 100 os dorpen..

mvg
corne


1: Al die spelfouten :eek:
2: Ik vind dit toch wel een kinderachtige reactie hoor, je bent eruit gegooid en daarom gooi je maar gewoon even alle geheimen op tafel? Vrij zielig volgens mij ;)
 

DeletedUser

Guest
bijzonderheden:
alle fronten van charon barbel etc staan bomvol het middelste deel is zelf regelen of door buren,niet dat je zo een dorp pak maar 116 dorpjes in het midden van je cluster is slecht voor je moraal

daarbij hebt de stam niet zoveel os dorpen meer of had want de grensen worden er meteen mee volgezet de frontspelers daarachter die frontspelers liggen spelers met niet eens 100 os dorpen..

mvg
corne

Kun je (of iemand anders) dat stuk even vertalen? :p
 

DeletedUser

Guest
Nog een stamgeheim: De speler op seppeeuh (of dit een nieuwe CO was weet ik niet) reageerde nooit op PM's, heeft nooit zijn OS geherstructueerd en gaf geen VV af toen hij onder aanval lag. Maar zodra War! weg was begon hij wel een verdeling v/d dorpen te maken en dorpen op te eisen!

lul :rolleyes:
 

DeletedUser23188

Guest
hehe, dan heb je toch wat gedaan in TNE :) eyoor
Vind je het niet terecht dat je gekicked bent?
Als je toch ons forum hier kan opnoemen,
waarom heb je dan niet op de cruciale posts gereageert?
Zelfs als de leiding naar een reactie van jou vroeg?
 

DeletedUser43626

Guest
aangezien ik toch gekickt ben ff de stamgeheimen doorspelen...

tne heb een gedeelt oorlogsforum met mercy. is bg

vanzelfsprekent fox ook, tne heb 4 groepen gemaakt gedeelt met fox zuidoost zuidwest noordoost noordwest elke groep heb ongeveer 2 cordinatoren om alles te regelen..aanvallen ondersteunen etc..

het doel is de gaten te vullen in het cluster met mercy dus gerw en kevintje zullen er aan moeten geloven.

ze zullen na boven optrekken om dwars door de oude warers en iedereen die daar tussen in licht na done te trekken daar zal het laatste gevecht dan gestreden...

bijzonderheden:
vvs in de stam schaars claudi had 5 vvs samen met tonhe met die masses
naar 2 weken massen zie je vaak het moraal van de speler omlaag gaan dit doordat er niet veel willen vven.
alle fronten van charon barbel etc staan bomvol het middelste deel is zelf regelen of door buren,niet dat je zo een dorp pak maar 116 dorpjes in het midden van je cluster is slecht voor je moraal

daarbij hebt de stam niet zoveel os dorpen meer of had want de grensen worden er meteen mee volgezet de frontspelers daarachter die frontspelers liggen spelers met niet eens 100 os dorpen..

mvg
corne

lol,
Heel veel hier van klopt al niet meer :eek:
 
Reactiescore
4
aangezien ik toch gekickt ben ff de stamgeheimen doorspelen...

tne heb een gedeelt oorlogsforum met mercy. is bg

vanzelfsprekent fox ook, tne heb 4 groepen gemaakt gedeelt met fox zuidoost zuidwest noordoost noordwest elke groep heb ongeveer 2 cordinatoren om alles te regelen..aanvallen ondersteunen etc..

het doel is de gaten te vullen in het cluster met mercy dus gerw en kevintje zullen er aan moeten geloven.

ze zullen na boven optrekken om dwars door de oude warers en iedereen die daar tussen in licht na done te trekken daar zal het laatste gevecht dan gestreden...

bijzonderheden:
vvs in de stam schaars claudi had 5 vvs samen met tonhe met die masses
naar 2 weken massen zie je vaak het moraal van de speler omlaag gaan dit doordat er niet veel willen vven.
alle fronten van charon barbel etc staan bomvol het middelste deel is zelf regelen of door buren,niet dat je zo een dorp pak maar 116 dorpjes in het midden van je cluster is slecht voor je moraal

daarbij hebt de stam niet zoveel os dorpen meer of had want de grensen worden er meteen mee volgezet de frontspelers daarachter die frontspelers liggen spelers met niet eens 100 os dorpen..

mvg
corne
als je info hebt geef dan de goede ;)
klopt geen bal van.
Denk je dat wij op ons forum gaan zeggem;
Er is def genoeg ;)
 

DeletedUser

Guest
wat een zielige mensen toch manman
wat is er nu "leuk" aan om spion te spelen in een stam?
is het dat u vr de eerste keer een erectie kan krijgen als u dit doet?
nuja, het niveau van sommige mensen is dan ook ver te zoeken, ik kan alleen maar hopen dat u fier bent op wat u doet en hopelijk doet u het nog heel lang!!! want dat wilt enkel maar zeggen dat wij langer leven dan uw geweldig stoere stam ooit geleefd heeft...
get a life... thanks



van seppeuhh SNAP ik nog niet eens dat hij het "durft" hier een post te zetten, terwijl hij zelf heel de tijd dat hij speelde op het account te mottig is geweest om ook maar 1 bericht tegoei of deftig te lezen, ook alle topics @ het forum negeerde hij, nuja dat is wel duidelijk te zien aangezien hij wel erg verouderde zaken zit op te noemen in zijn geweldig interessante post...

voila, dat was men enigste commentaar op deze coole, zeer interessante topic voor supervolwassen mensen die zeker fier zijn op wat ze bezig zijn en waarschijnlijk nog heel goed moeten luisteren nr de kleuterjuf als ze niet op dit forum ( of ons :p ) zitten

Greetz
 

DeletedUser23188

Guest
misschien een ideetje om de stam "spy" op te richten :)
mentinch, gehaktbal, eyoor en nog wat andere lozers kunnen dan daarheen :)
En gezellig gegevens uitwisselen over andere stammen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan