Vernieuwd: Halvering prijzen goudmunten

Halveren prijzen voor goudmunten

  • Ja, halveer de prijs

    Stemmen: 92 82,1%
  • Neen

    Stemmen: 20 17,9%

  • Totaal aantal stemmers
    112
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
moet er niet gewoon net als vorige keer een stemronde op de wereld??
iedereen kan hier stemmen, en niet alle spelers lezen dit.

tegen, dtw is me te veel voor:D
 

DeletedUser52559

Guest
moet er niet gewoon net als vorige keer een stemronde op de wereld??
iedereen kan hier stemmen, en niet alle spelers lezen dit.

tegen, dtw is me te veel voor:D


Ik citeer Duckje zijn eerste post...
Om even de algemene mening te peilen starten we met een forum-enquête. Aan de hand van de resultaten hiervan zal ik in overleg gaan met InnoGames en zullen we daarna mogelijk (mits toestemming InnoGames) een in-game enquête houden.Graag zie ik jullie mening in de enquête. Deze enquête zal 7 dagen actief zijn, vandaar gaan we verder.
 

DeletedUser11858

Guest
Als we dit gaan halen zou ik liever een stemmind doen om :

1 de munten te halveren
2 de snelheid te verhogen
3 beide

Dat er wat moet gebeuren is wel duidelijk
 

DeletedUser

Guest
zoals ik eerder zei, is volgens mij een halvering van de goudmunten niet voldoende. Je kan veel internen maar dat stopt na een tijd. Nadien gaat het weer bergaf met de activiteit want de troepen zijn niet sneller herbouwt. Gevolg: je krijgt een edeloverschot en moet eeuwen wachten op troepen om te clearen en het spel wordt dan gedestabiliseerd want dan kan je niet meer dodgen want in elke clear zit dan sowieso een edel. Einde spelplezier en tactieken voor het spel vind ik dan.
 

DeletedUser

Guest
zoals ik eerder zei, is volgens mij een halvering van de goudmunten niet voldoende. Je kan veel internen maar dat stopt na een tijd. Nadien gaat het weer bergaf met de activiteit want de troepen zijn niet sneller herbouwt. Gevolg: Je krijgt een edeloverschot en moet eeuwen wachten op troepen om te clearen en het spel wordt dan gedestabiliseerd want dan kan je niet meer dodgen want in elke clear zit dan sowieso een edel. Einde spelplezier en tactieken voor het spel vind ik dan.

+1
 

DeletedUser14450

Guest
zoals ik eerder zei, is volgens mij een halvering van de goudmunten niet voldoende. Je kan veel internen maar dat stopt na een tijd. Nadien gaat het weer bergaf met de activiteit want de troepen zijn niet sneller herbouwt. Gevolg: je krijgt een edeloverschot en moet eeuwen wachten op troepen om te clearen en het spel wordt dan gedestabiliseerd want dan kan je niet meer dodgen want in elke clear zit dan sowieso een edel. Einde spelplezier en tactieken voor het spel vind ik dan.

Amen, kan hier alleen maar mee eens zijn, snellere troepen productie is het meest nodig.
 

DeletedUser7533

Guest
Amen, kan hier alleen maar mee eens zijn, snellere troepen productie is het meest nodig.

snellere troepen produktie kan alleen in combinatie met meer gs (ik ben dus voor beide).
halvering van de munten is dan niet persee nodig (we hebben toch meer gs).
 

DeletedUser

Guest
ik ben ook voorzicht voorstander voor een opdrijven van de snelheid maar van de ene dag op de andere dag verdubbelen zal mss iets te veel van het goede zijn. Mss met factor 0.2 en dit in een paar stappen tot we 1.6 van de huidige snelheid zouden hebben.
 

DeletedUser7533

Guest
ik ben ook voorzicht voorstander voor een opdrijven van de snelheid maar van de ene dag op de andere dag verdubbelen zal mss iets te veel van het goede zijn. Mss met factor 0.2 en dit in een paar stappen tot we 1.6 van de huidige snelheid zouden hebben.


met verhogen van de totale snelheid, voorzie ik logestieke problemen.
wat gebeurt er dan met de troepen die al onderweg zijn??

opbouwtijd en gs verdubbeling lijken mij makkelijke oplossingen zonder dat je iemand benadeelt
 

DeletedUser25273

Guest
met verhogen van de totale snelheid, voorzie ik logestieke problemen.
wat gebeurt er dan met de troepen die al onderweg zijn??

opbouwtijd en gs verdubbeling lijken mij makkelijke oplossingen zonder dat je iemand benadeelt

Verhoging snelheid zou heel mooi tijdens de aanvalsstop kunnen met kerst.
 

DeletedUser

Guest
Ik acht de kans op verhoging van de speelsnelheid nihil. Dat hangt volgens mij ook samen met de server waarop we wereld draait. Ik zou er overigens niet tegen zijn. Halvering van de looptijden van mijn aanvallen, heerlijk.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben voor halvering van de prijs voor goudmunten.

Dat hoeft voor mijn part niet gepaard te gaan met een verhoging van de grondstoffen productie.
Ik ben wel voorstander van een versnelling van de looptijden.
Of een halvering van de opbouwsnelheid (dus een vertraging) van verdedigingstroepen of een versnelling van de opbouwtijd voor aanvalstroepen.

Maw ik voorstander voor alles wat deze wereld een sneller en spectaculairder einde kan brengen.
=> Meer en sneller aanvallen
=> Meer en sneller edelen
=> Minder en trager verdedigen :)
 

DeletedUser7533

Guest
Verhoging snelheid zou heel mooi tijdens de aanvalsstop kunnen met kerst.

dat zou lekker zijn als je een aanval net na de stop timed:confused:
voeren ze een halvering van de looptijd door, komen je clears aan in de stop:mad:
 

DeletedUser19263

Guest
Ik ben voor halvering van de prijs voor goudmunten.

Dat hoeft voor mijn part niet gepaard te gaan met een verhoging van de grondstoffen productie.
Ik ben wel voorstander van een versnelling van de looptijden.
Of een halvering van de opbouwsnelheid (dus een vertraging) van verdedigingstroepen of een versnelling van de opbouwtijd voor aanvalstroepen.

Maw ik voorstander voor alles wat deze wereld een sneller en spectaculairder einde kan brengen.
=> Meer en sneller aanvallen
=> Meer en sneller edelen
=> Minder en trager verdedigen :)

=> nog sneller internen(speciaal voor onze intern vriend)
 
Bovenaan