De stille oorlog, SeSw vs. CTH.

DeletedUser16339

Guest
bron is 1 van de langst bestaande stam op w1
volgens mij
 

DeletedUser

Guest
Goede win/verlies verhouding: wij bestaan langer, dus als je zo kort bestaat is een goede verhouding veel makkelijker. Als wij nu opnieuw beginnen verliezen we ook bijna niks. ODA noem je twee keer, maar dat jullie wat spelers hebben die op ODA geilen en dus veel hebben zitten clearen, maakt dat jullie opeens een te kloppen stam? Wat een onzin. Aantal veroverde dorpen die geen barbaartjes zijn, heb je ze geteld? Nee, dat schud je ook maar uit je mouw op basis van vermoedens. Als je het goed wilt doen moet je het relatieve gemiddelde nemen per OVI/SeSw-lid, maar dat heb je niet gedaan, dus daar kun je niks over zeggen.

Voorlopig staat OVI overigens nog ruim op 1 als het om ODA gaat, evenals op punten.


geweldig dat ovi
wel getelt 1 fatsoenlijke speler de rest middelmatig of nog veel erger
en als het om oda gaat maakt het zeker niet uit of je langer bestaat of veel meer leden hebt ?

je zij zelf dat je niet wou zeggen dat ovi the stam is om te verslaan?

wie dan wel vroeg ik!
 

DeletedUser

Guest
De tijd zal het wel uitwijzen wie de te kloppen stam is. Als het al gebeurt is het geen van jullie beide.
 

DeletedUser

Guest
geweldig dat ovi
wel getelt 1 fatsoenlijke speler de rest middelmatig of nog veel erger
en als het om oda gaat maakt het zeker niet uit of je langer bestaat of veel meer leden hebt ?

je zij zelf dat je niet wou zeggen dat ovi the stam is om te verslaan?

wie dan wel vroeg ik!

Wie is die fatsoenlijke speler dan? Jij kent de leden in OVI helemaal niet dus je praat echt volledige onzin nu, je kent die kwaliteiten niet dus het slaat nergens op om daar over te oordelen en de rest als middelmatig of nog veel erger te bestempelen, maar goed, voor zo'n goede speler als jij is het natuurlijk al snel middelmaat.

Zoals Amokro al zei is er geen te kloppen stam, maar SeSw is eerder de te vallen stam. Ironisch dat magic-header zijn stam als de te kloppen stam beschouwt terwijl daar geen enkele aanwijzing voor is en hij al talloze stammen versleten heeft, ben de tijd al kwijtgeraakt inmiddels. Hij begint Failure te naderen wat dat betreft maar de praatjes zijn er niet minder om.
 

DeletedUser

Guest
Wie is die fatsoenlijke speler dan? Jij kent de leden in OVI helemaal niet dus je praat echt volledige onzin nu, je kent die kwaliteiten niet dus het slaat nergens op om daar over te oordelen en de rest als middelmatig of nog veel erger te bestempelen, maar goed, voor zo'n goede speler als jij is het natuurlijk al snel middelmaat.

Zoals Amokro al zei is er geen te kloppen stam, maar SeSw is eerder de te vallen stam. Ironisch dat magic-header zijn stam als de te kloppen stam beschouwt terwijl daar geen enkele aanwijzing voor is en hij al talloze stammen versleten heeft, ben de tijd al kwijtgeraakt inmiddels. Hij begint Failure te naderen wat dat betreft maar de praatjes zijn er niet minder om.

Blijf dat denken vriend. Over mijn stammen, behalve de familiestam Luna/ADI/BBQ (3x naamswijziging) en Opus, wat heb ik nog meer gehad. En iedereen weet dat het stoppen van Opus, totaal niets met mij te maken heeft/had. Ik was het hier ook niet mee eens, en stapte een paar dagen voor de opheffing dan ook uit de stam.
 

DeletedUser

Guest
Blijf dat denken vriend. Over mijn stammen, behalve de familiestam Luna/ADI/BBQ (3x naamswijziging) en Opus, wat heb ik nog meer gehad. En iedereen weet dat het stoppen van Opus, totaal niets met mij te maken heeft/had. Ik was het hier ook niet mee eens, en stapte een paar dagen voor de opheffing dan ook uit de stam.

Wat je nog meer hebt gehad? SeSw dus. En Luna/ADI/BBQ was meer dan alleen een naamswijziging, dat weet jij nog veel beter dan ik.
 

DeletedUser27580

Guest
Dit wordt langzamerhand een forum van: hoe krik ik mijn ego op. Hoe geweldig ben ik en hoe slecht is de rest. Ik zou zeggen ga door leuk leesvoer:eek:
 

DeletedUser

Guest
En iedereen weet dat het stoppen van Opus, totaal niets met mij te maken heeft/had. Ik was het hier ook niet mee eens, en stapte een paar dagen voor de opheffing dan ook uit de stam.

Nou, je was wel de laatste naar wiens mening hieromtrent geluisterd zou worden, aangezien iedereen je in de korte tijd dat je er zat stront zat was.
Iedereen was blij dat jij eindelijk oprotte, en voila en passant gaf je het topic over het opheffen van Opus van ons interne forum aan mensen buiten Opus.

Sukkeltje.
 

DeletedUser

Guest
Nou, je was wel de laatste naar wiens mening hieromtrent geluisterd zou worden, aangezien iedereen je in de korte tijd dat je er zat stront zat was.
Iedereen was blij dat jij eindelijk oprotte, en voila en passant gaf je het topic over het opheffen van Opus van ons interne forum aan mensen buiten Opus.

Sukkeltje.

Is toch niet lief...
 

DeletedUser

Guest
Laat hem maar, hij weet niet beter...

Uiteraard, zo klets je je er wel weer uit he?
Je bent niks meer dan een egoistische puntengeilert, jij denkt dat actief zijn een skill is.

En och, de waarheid blijft de waarheid, ook al verpak je het in een doosje met een kanten lintje.
Aangezien ik op dat moment nog wel op het Opus forum kwam, weet ik wel degelijk beter.

Ga nou maar lekker interns zoeken om op te eten, meneer de kanibaal :eek:
 

DeletedUser

Guest
Daar heeft hij wel een punt. Over het gene: (Je bent niks meer dan een egoistische puntengeilert, jij denkt dat actief zijn een skill is) Rest weet ik niet zo direct =) En nee ik k#s de kont van Amokro niet:D Vind hem niet echt een lekkerding (Meningen kunnen verschillen natuurlijk =)
 

DeletedUser

Guest
Goh,
er veranderd ook nooit iets.

amokro die zijn Gilles de la Tourette syndroom hier op het forum ten uiting brengt, en iedereen krijgt er weer van langs:D

Ik ben alweer een paar weken met pre-pensioen, en zie dat OVI zichzelf als de te kloppen stam ziet.
Een mooi gegeven, ware het niet dat OVI bij de oerstammen hoort op deze wereld.
Opus heeft een stempel gedrukt op w1 en op alle andere werelden, laat dat duidelijk zijn. En de tijd heeft de rest gedaan;)

OVI en Bron horen naar mijn mening niet bij de stammen die het voor elkaar heeft gekregen op opus te laten verdwijnen, en al zou dat zo zijn, de huidige cijfers vertellen wel waar op dit moment het zwaartepunt zit op w1.
OVI mag dan op haar oude roem teren, Sesw is toch de stam die vanaf de grond haar stam heeft opgebouwd.
Zij zagen de mogelijkheden na de val van opus om te proberen het ontstane gat op te vullen.
Niet op de opus manier, want dat zou niet leuk zijn. Ere wie ere toekomt;)

Dat moederkloek blekie nu geslacht wordt is geen foute opmerking, maar een oprechte constatering.
Haar eieren hebben niet het gewenste resultaat opgeleverd, dus wat is dan haar laatste mogelijkheid? In de soep:p

Als zij heeft besloten om te stoppen, om wat voor reden dan ook, is dat haar zaak. Wanneer haar volgelingen vervolgens besluiten om er niets over te vertellen, geeft dat toch aan dat het CTH virus nog niet is opgeruimd.
Ik ben niet meer helemaal op de hoogte, maar de tuttut is volgens mij ook al geinfecteerd met dat verderfelijke virus.
 

DeletedUser

Guest
Valt weinig over te zeggen. Bartje weer goed opdreef zeker:p Sorry!:rolleyes: TutTut geval:p
 

DeletedUser

Guest
Goh,
er veranderd ook nooit iets.

amokro die zijn Gilles de la Tourette syndroom hier op het forum ten uiting brengt, en iedereen krijgt er weer van langs:D

Ik ben alweer een paar weken met pre-pensioen, en zie dat OVI zichzelf als de te kloppen stam ziet.
Een mooi gegeven, ware het niet dat OVI bij de oerstammen hoort op deze wereld.
Opus heeft een stempel gedrukt op w1 en op alle andere werelden, laat dat duidelijk zijn. En de tijd heeft de rest gedaan;)

OVI en Bron horen naar mijn mening niet bij de stammen die het voor elkaar heeft gekregen op opus te laten verdwijnen, en al zou dat zo zijn, de huidige cijfers vertellen wel waar op dit moment het zwaartepunt zit op w1.
OVI mag dan op haar oude roem teren, Sesw is toch de stam die vanaf de grond haar stam heeft opgebouwd.
Zij zagen de mogelijkheden na de val van opus om te proberen het ontstane gat op te vullen.
Niet op de opus manier, want dat zou niet leuk zijn. Ere wie ere toekomt;)

Dat moederkloek blekie nu geslacht wordt is geen foute opmerking, maar een oprechte constatering.
Haar eieren hebben niet het gewenste resultaat opgeleverd, dus wat is dan haar laatste mogelijkheid? In de soep:p

Als zij heeft besloten om te stoppen, om wat voor reden dan ook, is dat haar zaak. Wanneer haar volgelingen vervolgens besluiten om er niets over te vertellen, geeft dat toch aan dat het CTH virus nog niet is opgeruimd.
Ik ben niet meer helemaal op de hoogte, maar de tuttut is volgens mij ook al geinfecteerd met dat verderfelijke virus.

Hoeveel onzin kan er in een post staan? Sorry hoor maar hier klopt echt he-le-maal niets van. Ga niet eens moeite doen om je te verbeteren want dan ben ik met Kerst nog bezig. Zal alleen even zeggen dat het volledig onzin is dat OVI zichzelf als de te kloppen stam ziet, waar haal je dat in hemelsnaam vandaan?
 

DeletedUser

Guest
Hoeveel onzin kan er in een post staan? Sorry hoor maar hier klopt echt he-le-maal niets van. Ga niet eens moeite doen om je te verbeteren want dan ben ik met Kerst nog bezig. Zal alleen even zeggen dat het volledig onzin is dat OVI zichzelf als de te kloppen stam ziet, waar haal je dat in hemelsnaam vandaan?

Ben jij zeker even blij dat dat al over 2 weken is :D
 

DeletedUser

Guest
omdat senne zo van getalletjes houd

sesw maart 2009
1 jaar 9 maanden
18638 win
800 loss
19 leden
31120 dorpen
oda 391 mio
odd 176 mio

ovi december 2006
4jaar
30903 win
1338 loss
29 leden (mmm misschien moet ik zeggen 1 lid 28 interns)
40377 dorpen
oda 448 mio
odd 124 mio


ik lees dat sesw in de helft van de tijd de bijna de zelfde oda haalt met minder leden
ik lees ook dat sesw met meer ODD minder dorpen verliest ook weer in een veel kortere tijd op minder leden

mogelijke conlusies kunnen zijn

sesw heeft zwaardere tegenstanders (denk het niet)
sesw geeft meer tegen gas (denk het wel)
OVI nobelt meer makkelijke targets zoals interns en barbs (denk het wel)
sesw steekt meer tijd in verdedigen van een dorpje (zou wel eens kunnen maar weet ik niet zeker)


vul jij het even aan senne (wel op basis van getalletjes , en niet met praatjes)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4900

Guest
Na een tijdje weg te zijn geweest is het toch leuk om te lezen dat de liefde voor elkaar nog steeds aanwezig is ;)
Mensen alvast de beste wensen vanuit deze kant voor 2011:)
 
Bovenaan