Golden Awards W12

DeletedUser

Guest
Beste speler: Ingez
Slechtste speler: Geen idee
Meestbelovende speler voor de toekomst: MissJ@ckie
Beste stam: Done! & TNE
Slechtste stam:S.A.
Meestbelovende stam voor de toekomst: Done!, TNE & Mercy.
Beste leider: Ingez
Slechtste leider: Mega Me
Favoriete leider:Ingez
Favoriete forumposter: RuneRifle (lol asskiss)
Minst favoriete forumposter: steef612 (omdat zijn posts zo onzinnig zijn) EDIT: Oke ik zie net je spotprenten... Bij deze, je bent niet meer mijn minst favoriete forumposter. Dus die vacature is weer vrij, anyone?
Meest overschatte stam: D.S.S.
Meest onderschatte stam: Mercy.
Mooiste profielplaatje speler: Overduidelijk die van "weet nie" (done!)
Mooiste profielplaatje stam: Eigenlijk geen een. Maar moet ik kiezen dan die van TNE
Grootste Blunder: :boer:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser37454

Guest
Beste speler: Lranzar
Slechtste speler: The Ultimator De nieuwe dan...;)
Meestbelovende speler voor de toekomst: Charon en Tonhe
Beste stam: TNE
Slechtste stam:~R~H~
Meestbelovende stam voor de toekomst: TNE & Mercy.
Beste leider: nutcase71
Slechtste leider: Finbar
Favoriete leider:Charon die hapt zo lekker:D
Favoriete forumposter: Ponbs
Minst favoriete forumposter: KC.
Meest overschatte stam: Done!
Meest onderschatte stam: Play
Mooiste profielplaatje speler: LoveMyKing
Mooiste profielplaatje stam: FatB
Grootste Blunder: Een oorlog beginnen tegen zoveel stammen dat je het onmogenlijk wint. [WAR!]
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: 13LaD3R
Slechtste speler: /
Meestbelovende speler voor de toekomst: Pipozozo
Beste stam: Done!
Slechtste stam: S.A
Meestbelovende stam voor de toekomst: Mercy.
Beste leider: Ingez
Slechtste leider: Charon
Favoriete leider: Ingez
Favoriete forumposter: BartImpens
Minst favoriete forumposter: Eyoor
Meest overschatte stam: TNE
Meest onderschatte stam: Play
Mooiste profielplaatje speler: /
Mooiste profielplaatje stam: /
Grootste Blunder: /
 

DeletedUser37454

Guest
Beste speler: 13LaD3R
Slechtste speler: /
Meestbelovende speler voor de toekomst: Pipozozo
Beste stam: Done!
Slechtste stam: S.A
Meestbelovende stam voor de toekomst: Mercy.
Beste leider: Ingez
Slechtste leider: Charon
Favoriete leider: Ingez
Favoriete forumposter: BartImpens
Minst favoriete forumposter: Eyoor
Meest overschatte stam: TNE
Meest onderschatte stam: Play
Mooiste profielplaatje speler: /
Mooiste profielplaatje stam: /
Grootste Blunder: /
Dit meen je niet ik de minst favoriete afposter kom nou:eek:
 

DeletedUser

Guest
Grootste Blunder: Een oorlog beginnen tegen zoveel stammen dat je het onmogenlijk wint. [WAR!]

Zonder TNE ging het anders vrij hard in ons voordeel hoor :bijl:, aan TNE hebben wij de oorlog niet verklaard ;)
 
Reactiescore
980
Zonder TNE ging het anders vrij hard in ons voordeel hoor :bijl:, aan TNE hebben wij de oorlog niet verklaard ;)

Hadden jullie Fini maar niet moeten rekruteren.
 

DeletedUser

Guest
Voor TNE was het enkel nog maar 'wachten' op een reden om de bg te beëindigen ;)
 

DeletedUser

Guest
Zonder TNE ging het anders vrij hard in ons voordeel hoor :bijl:, aan TNE hebben wij de oorlog niet verklaard ;)

Victus, hij beschrijft ook enkel de "blunder", niet de gevolgen ervan.
Dorpen verliezen als gevolg van een oorlogsverklaring is niet perse het enige directe gevolg. Zelfs als TNE al een rede zocht ons destijds de oorlog te verklaren, was het daadwerkelijke gebeuren nog steeds een gevolg van War's oorlogsverklaring
 
Reactiescore
980
Voor TNE was het enkel nog maar 'wachten' op een reden om de bg te beëindigen ;)

Voor Fini was dacht ik nog de meeste voor het herstellen van de bg. Zo tja, je kan wel blijven wijzen, maar uiteindelijk zijn jullie eigen keuzes gevallen.
 

DeletedUser

Guest
Zonder TNE ging het anders vrij hard in ons voordeel hoor :bijl:, aan TNE hebben wij de oorlog niet verklaard ;)

Als je je verlies nou nog niet kan accepteren, zelfs als War! in is gemaakt en gevallen krijgen wij de schuld. Man, ik mag jou best Victus, maar dit vind ik zo triest.
Had je account dan maar op delete laten staan.
 

DeletedUser

Guest
Als je je verlies nou nog niet kan accepteren, zelfs als War! in is gemaakt en gevallen krijgen wij de schuld. Man, ik mag jou best Victus, maar dit vind ik zo triest.
Had je account dan maar op delete laten staan.

Als CO speler van elk account, heb je wel een grote bek zeg:)
 

DeletedUser

Guest
Alleen CO van Bucer, dus weet niet waarover jij lult :rolleyes:
En een grote bek heb ik altijd gehad, ben niet op mijn mondje getrapt. Maar sorry hoor, War! heeft (kort door de bocht) gewoon keihard gefaald met de Wereldoorlog. Niet dat het een schande is, want het was zeker moedig, maar verliezen hoort ook bij dit spelletje en het zal hem sieren dat ie dat gewoon accepteert.
 

DeletedUser

Guest
Alleen CO van Bucer, dus weet niet waarover jij lult :rolleyes:
En een grote bek heb ik altijd gehad, ben niet op mijn mondje getrapt. Maar sorry hoor, War! heeft (kort door de bocht) gewoon keihard gefaald met de Wereldoorlog. Niet dat het een schande is, want het was zeker moedig, maar verliezen hoort ook bij dit spelletje en het zal hem sieren dat ie dat gewoon accepteert.

Pokerking heb je ook niet zelf opgericht:) Geen van je accounts heeft succes gehad;(
 

DeletedUser37454

Guest
Alleen CO van Bucer, dus weet niet waarover jij lult :rolleyes:
En een grote bek heb ik altijd gehad, ben niet op mijn mondje getrapt. Maar sorry hoor, War! heeft (kort door de bocht) gewoon keihard gefaald met de Wereldoorlog. Niet dat het een schande is, want het was zeker moedig, maar verliezen hoort ook bij dit spelletje en het zal hem sieren dat ie dat gewoon accepteert.

van die vogel ben jij tog ook niet de orginele eigenaar?;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser37136

Guest
Pokerking heb je ook niet zelf opgericht:) Geen van je accounts heeft succes gehad;(
Co zijn =/= oprichter. ;)


Verder zijn beide partijen aan het wijzen.. Victus wijst naar jullie (ik heb het hier tegen TNE), en jullie (wederom tegen TNE) wijzen net zo hard terug naar War! zelf. Beide koppen dicht en barbs edelen? Het wordt er hier niet gezelliger van namelijk. :)
 

DeletedUser37454

Guest
Co zijn =/= oprichter. ;)


Verder zijn beide partijen aan het wijzen.. Victus wijst naar jullie (ik heb het hier tegen TNE), en jullie (wederom tegen TNE) wijzen net zo hard terug naar War! zelf. Beide koppen dicht en barbs edelen? Het wordt er hier niet gezelliger op. :)

blijf uit mijn buurt met je barbs ik wil je niet in mijn cluster ksst:)
 
Bovenaan