Golden Awards W12

DeletedUser

Guest
Pokerking heb je ook niet zelf opgericht:) Geen van je accounts heeft succes gehad;(

Je weet daar niks vanaf, dus lul niet. Realiteit op w12 is idd dat ik ben overgestapt, omdat ik gevraagd ben daarvoor. Blijkbaar viel het op dat ik toch enigszins kan TW'en?
En op w20 ben ik samen met Bucer begonnen (eerlijk is eerlijk, hij speelt er wat actiever, vooral de laatste week), maar we gingen onder zijn naam. Je kunt me daar CO noemen ja, maar zover ik weet hebben we daar gewoon een 'gelijke' relatie (ok hij noemt me zijn slaafje maar goed:p).

Maar kans is groot dat ik in de toekomst nog wel via een VV tegen jou kan spelen, dus verheug me daar nu al op :)
 

DeletedUser

Guest
Dan krijg ik eindelijk te maken met de beruchte ... ? Hoe moet ik jou eigenlijk noemen!
 

DeletedUser

Guest
Dan krijg ik eindelijk te maken met de beruchte ... ? Hoe moet ik jou eigenlijk noemen!

Niks beruchte, ik heb al tig keer aangegeven dat ik mezelf ook niet als een topspeler beschouw, dat sommige dat van mijn woorden maken snap ik ook niet. Ik ben wel iemand die volgens mij vol voor een stam gaat en hecht aan een goede samenwerking binnen een stam en ik zal ten allen tijden propaganda uitstrooien voor de stam waar ik lid van ben en tegenstanders van mijn stam bestrijden. Dat gaat inderdaad gepaard met een grote mond, maar om mij dan weg te zetten 'maar jij bent maar een CO' vind ik maar triest en is daarnaast totaal niet waar.

Mja je doet maar hoor, tis dat ik deze info geheim ga houden maar ik heb echt bagger spel/momenten van Done! gezien (en nee ik ga je niet wijzen op wat, want hoe slechter jullie spelen, hoe beter voor ons :)) en ik vind Done! absoluut niet de beste stam van w12. Jullie zijn zeker een goed collectief, dat wel (en tegenstanders zullen dit waarschijnlijk ook over TNE zeggen).
 

DeletedUser

Guest
Als je je verlies nou nog niet kan accepteren, zelfs als War! in is gemaakt en gevallen krijgen wij de schuld. Man, ik mag jou best Victus, maar dit vind ik zo triest.
Had je account dan maar op delete laten staan.

Ik kan het wel accepteren dat War! voorbij is, en verloren heeft, maar ik vind alleen, misschien nog steeds :rolleyes:, niet dat het een blunder was van War! om die stammen in het begin de oorlog te verklaren.
En ik heb het account ook deels juist van delete gehaald om te kijken dat niemand een te grote bek kreeg, nu heb ik het niet over jou, maar over spelers/stammen die in het rood stonden, maar 'War! toch maar eventjes verslagen hebben'. Daar kan ik nl. niet goed tegen.

Alleen CO van Bucer, dus weet niet waarover jij lult :rolleyes:
En een grote bek heb ik altijd gehad, ben niet op mijn mondje getrapt. Maar sorry hoor, War! heeft (kort door de bocht) gewoon keihard gefaald met de Wereldoorlog. Niet dat het een schande is, want het was zeker moedig, maar verliezen hoort ook bij dit spelletje en het zal hem sieren dat ie dat gewoon accepteert.

Zoals ik net al aangaf, War! heeft verloren en ik heb dat toegegeven. Maar War! heeft niet keihard gefaald, in mijn ogen.

Jammer nou dan geld het voor lieve victus...;)

Welk gebied zei je dat ik moest edelen?

Jullie zijn zeker een goed collectief, dat wel (en tegenstanders zullen dit waarschijnlijk ook over TNE zeggen).

Inderdaad, en soms geldt dat mass > class :D
 

DeletedUser

Guest
Jaa jongens laten we weer gaan wijzen naar elkaar.
We komen er toch nooit uit bij deze discussie
 

DeletedUser

Guest
alle spelers die nooit op het AF komen:p

ik ben ook zo rim als het maar zijn kan:p:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ze zitten de hele dag op hun accounts te aanvallen, of te deffen natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
Jaa jongens laten we weer gaan wijzen naar elkaar.
We komen er toch nooit uit bij deze discussie

verstandige woorden:)

klopt war! heeft verloren en klopt ook dat als TNE niet had mee gedaan het heel anders had kunnen lopen.

maar we zijn zelf begonnen en elke actie heeft zijn reactie dus uiteindelijk zijn we er zelf voor zeker 80% verantwoordelijk voor, dat het is gelopen zoals het is gelopen.

boeit ook allemaal niet meer het is nu eenmaal zoals het is op dit moment:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik zeg nog steeds geef de rim de schuld:p

Het is een en al frustratie hier in de rim:eek: RH, DEF noobs, kleine ***

Geen actie alleen maar lomp gedrag wat nog meer frustraties geeft

en dan wij als halve rim, heeft dit miss wel allemaal op war gegooid die frustraties:p :D
 

DeletedUser

Guest
verstandige woorden:)

klopt war! heeft verloren en klopt ook dat als TNE niet had mee gedaan het heel anders had kunnen lopen.

maar we zijn zelf begonnen en elke actie heeft zijn reactie dus uiteindelijk zijn we er zelf voor zeker 80% verantwoordelijk voor, dat het is gelopen zoals het is gelopen.

boeit ook allemaal niet meer het is nu eenmaal zoals het is op dit moment:)

Hier sluit ik me bij aan :)
 
Bovenaan