Golden Awards W12

DeletedUser

Guest
Het is onmogelijk om te voorspellen hoe het had gelopen als wij van TNE zich er buiten hadden gehouden

Maar een ding weet ik toch wel zkr:p Mercy had het echt niet slechter gedaan:cool:

Al hoewel als wij aan de kant van war gestaan hadden en dan ook echt aan de kant van war, OS en mee aanvallen in dit geval zou Mercy ook een doelwit van TNE geworden zijn:rolleyes:

maar jah dat zijn scenarios die nu niet opgaan dus:p war jullie zijn momenteel aan het verliezen van Mercy
 

DeletedUser7025

Guest
De omslag in de oorlog tussen War! en Mercy. heeft vrijwel niets te maken met TNE, maar is uitsluitend te danken aan de personele problemen op diverse War! accounts die aan Mercy. grenzen. Het lijstje is denk ik wel bekend: Gecekusu, Okmers, Ruthless-1, 1lt1, esystefan, Combuscan, Neveil, enzovoorts.

Ook wanneer TNE buiten de oorlog gebleven was zou het verlies van War! aanzienlijk geweest zijn. Natuurlijk was er meer OS beschikbaar geweest, en wellicht meer V.V.-ers. Maar zonder kwalitatief goede bemanning van de accounts zelf was het een kwestie van tijd.

Hou dus s.v.p. op met het voortdurend de schuld geven aan TNE van de instorting van zoveel War! accounts. Het doet geen recht aan het feit dat Mercy. als stam gewoon goed heeft samengewerkt om van de zwakte van War! te profiteren. Wanneer je dan toch een zondebok zoekt, kijk dan allereerst naar de War! leiders die al die spelers gerecruit hebben zonder op kwaliteit en activiteit te selecteren.

Magnar wat je ook probeert, je krijgt Mercy echt niet in een beter daglicht hoor. Treintjes nauwelijks binnen de seconde? Zelfs van jou heb ik op Okmers vele treintjes gesniped. En ik weet het met 100 % zeker dat we nu nog steeds ruim voor stonden tegen jullie, als Mercy aan onze zijde stond. We hadden 3 vv's die vol onder vuur lagen minder, we hadden duizenden def dorpen aan os kunnen verplaatsen naar het Mercy front en we hadden ons volledig op Mercy kunnen focussen en niet ook met TNE.

Tuurlijk heeft Mercy het goed gedaan en goed ingespeeld op de gang van zaken omtrent TNE, maar je gaat mij niet vertellen dat jullie zonder TNE voor hadden gestaan.
 
Reactiescore
0
Magnar wat je ook probeert, je krijgt Mercy echt niet in een beter daglicht hoor. Treintjes nauwelijks binnen de seconde? Zelfs van jou heb ik op Okmers vele treintjes gesniped. En ik weet het met 100 % zeker dat we nu nog steeds ruim voor stonden tegen jullie, als Mercy aan onze zijde stond. We hadden 3 vv's die vol onder vuur lagen minder, we hadden duizenden def dorpen aan os kunnen verplaatsen naar het Mercy front en we hadden ons volledig op Mercy kunnen focussen en niet ook met TNE.

Tuurlijk heeft Mercy het goed gedaan en goed ingespeeld op de gang van zaken omtrent TNE, maar je gaat mij niet vertellen dat jullie zonder TNE voor hadden gestaan.

In het begin heb ik tegen Okmers heel netjes treintjes in 150 ms gestuurd. Maar sommigen van jullie zijn gewoon te goed: ook die treintjes werden nog gesniped. Dus ben ik overgestapt op edelclears, in combinatie met het versturen van heel veel gewone clears om def en muren klein te houden. En dat werkt wel goed, de enige reden dat Okmers nog niet niet gerimd is is het notoire edelmannen-tekort bij de meeste Mercy. frontspelers.

Overal zijn tegenwoordig handleidingen te vinden hoe je een treintje in 150 ms verstuurt, maar ook hoe je een 150 ms treintje moet snipen. Dat heeft niets meer te maken met skills, elke noob kan met een beetje oefenen spelen als een Pro. En ja, ik ben nog steeds een enorme Noob. :p

Maar mag ik laatste argument dan aanvoeren dat de ommekeer in de oorlog al duidelijk bezig was voordat TNE onze zijde koos? Kijk naar de data waarop War! massaal dorpen begon te verliezen, en je zult zien dat dat het directe gevolg was van een massa-attack op Okmers en een paar andere War!-spelers in het zuiden. En het dorpen-verlies dat we in de weken daarvoor leden bij het account Xavier5 werd gestopt omdat Mercy. traditioneel nu eenmaal heel veel def heeft, opgebouwd toen we in 2009 tijdens vele maanden de kop-van-jut waren van zo ongeveer alle stammen om ons heen.

Maar het is natuurlijk altijd prettig om een ander (hier dus TNE) de schuld te geven, zodat je niet naar jezelf hoeft te kijken om wat toch wel als "Dé Blunder van W12" de boeken in zal gaan. :D
 

DeletedUser

Guest
Tijd voor een artikel, hoe War! had voorgestaan op iedereen indien TNE niet de BG op laffe wijze had verbroken?
Ik zie hem al aankomen.
 

DeletedUser37502

Guest
Beste speler: Claudi, Yournightmare, Ulti (respect dat je zoveel aanvallen krijgt, die redelijk doorstaat en gewoon verder speelt)
Slechtste speler: Ik heb er wel meerdere langs zien komen bij rim vv's :eek:
Meestbelovende speler voor de toekomst:Claudi, Yourin
Beste stam: TNE, Mercy, Done!
Slechtste stam: Kheb 1x vv gehad tegen RH, die verbaasde me toch wel..
Meestbelovende stam voor de toekomst: TNE, Mercy, Done!
Beste leider: Claudi, Tonhe
Slechtste leider: .Foretold
Favoriete leider: Nutcase71, Claudi
Favoriete forumposter: Protector, Howlin
Minst favoriete forumposter: GHB, Victus
Meest overschatte stam: War!
Meest onderschatte stam: Foxhound
Mooiste profielplaatje speler: Withzidczc
Mooiste profielplaatje stam: TNE
Grootste Blunder: Yourin aanvallen :$


Bestaat er ook een grammy award waarvoor je beloond word en je dikke poen mee naar huis krijgt:D


Beste speler: Lastige keuze, toch is in mijn ogen Bad Wolf degene die het meeste allround is in deffen en aanvallen (helaas al een tijdje geleden gestopt) verder liggen er nog wel een paar spelers dicht bij elkaar, maar Bad Wolf is bij mij in uitstek de beste speler.
Slechtste speler: lol teveel om op te noemen het verbaasd mij zelfs dat er mensen met 10 miljoen accounts zijn en behoorlijke prutsers zijn.
Meestbelovende speler voor de toekomst:
Beste stam: in volgorde Done, TNE, War
Slechtste stam: D.S.S
Meestbelovende stam voor de toekomst: Done!
Beste leider: Peerke
Slechtste leider: Nutcase
Favoriete leider: Peerke
Favoriete forumposter: Vito Corleone
Minst favoriete forumposter: laat ik dat maar in het midden
Meest overschatte stam: Mercy
Meest onderschatte stam: Daj
Mooiste profielplaatje speler: Van mezelf :)
Mooiste profielplaatje stam: War & Done
Grootste Blunder: toestemmen in het recruiten van roccom, mijn grootste blunder een veeg als ondersteuning naar dimz sturen en daar liepen mijn edels op dood, het was al laat en niet meer zo scherp en zat met teveel dingen in mijn hoofd, die moesten gebeuren haha
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste speler:Claudi, Yournightmare
Slechtste speler:Mag je hier jezelf neerzetten?
Meestbelovende speler voor de toekomst:Finbar, Barbel
Beste stam:Done!, TNE
Slechtste stam:HERO :D
Meestbelovende stam voor de toekomst:Mercy
Beste leider:Claudi
Slechtste leider:Gobbel
Favoriete leider:Yournigthmare
Favoriete forumposter:Protector
Minst favoriete forumposter:Victus
Meest overschatte stam:DSS
Meest onderschatte stam:Mercy
Mooiste profielplaatje speler:King Ari
Mooiste profielplaatje stam:TNE
Grootste Blunder:Dit spel weer opstarten na mijn 2e tw vrije weekend dit jaar
 
Bovenaan