Het spel TW / W4 Vraag??

DeletedUser

Guest
dat weten we wel hoor goochem! je heb ook nog zoiets als pm,s he! en pas maar op de moraalridders van tff zijn daar zwaar op tegen hoor :p:p
 

DeletedUser

Guest
dat weten we wel hoor goochem! je heb ook nog zoiets als pm,s he! en pas maar op de moraalridders van tff zijn daar zwaar op tegen hoor :p:p

Er is een groot verschil tussen valsspelen (zoals multi-accounting), RL bedreigingen, spelers van hun account afgooien, etc. enerzijds en het doorgeven van info door spelers aan de vijand anderzijds, karen.....

En aan aardig wat wanpraktijken heeft DomTe zich in het verleden al eens schuldig gemaakt......en dat zijn feiten die wij hier al meerdere malen ter sprake hebben gebracht! Nu vraagt koi om respect op te brengen voor elkaar.....misschien moet DomTe daar maar eens mee beginnen voordat er respect gevraagd wordt.....respect moet je verdienen namelijk......;)
 

DeletedUser

Guest
Wat een ouderwets mooi w4 topic moet ik zeg waar een hoop mensen zich weer heerlijk laten kennen. Ja de rekrutering van BOW is inderdaad te vergelijken met die van OdT. Moet zeggen het verschilt wel enigszins..

Bij ons is ook nog gekeken naar individuele kunnen in plaats van (naar wat ik het idee heb) een actie van DomTe om wat meer terrein te winnen. Bij ons ging het bovendien om een kleiner aantal spelers wat bij de hoofdstam gevoegd is.

Wat ik verder grappig vind om op te merken is dat naar aanleiding van onze rekrutering er hevige kritiek kwam als: 'ze kunnen alleen maar winnen door rekruteren etc.'. Waar die opmerking precies vandaan komt snap ik niet aangezien we altijd in al onze statistieken voor staan en voor gestaan hebben. Dat we dus rekruteren omdat we het allemaal niet meer aan kunnen anders is gewoon grappig om te lezen. Het spijt me maar dan snap je er gewoon niks van. Om dit alles nog mooier te maken is onze actie nog eens nageaapt ook... want na hevige kritiek zat plots BOW bij DomTe. Hypocriet of niet?

In het kader van deze discussie of er respect getoond moet worden aan een stam die 80% van de wereld bezit. Lijkt me raar want minstens zo belangrijk is natuurlijk hoe je daar gekomen bent. Helaas zullen er altijd mensen zijn die de regels manipuleren omdat zoals glasvezel al aangaf de regels van TW op meerdere manieren geïnterpreteerd kunnen worden en ook vrij makkelijk omzeild. Daar doe je niks aan maar ik ben er verder zeker van dat je niet gedwongen zal worden indirect voor dit soort acties respect op te brengen. We mogen slechts hopen dat de regels eens verbeterd zullen worden want dat zou pas echt iets nuttigs zijn.

Verder wil ik dan nog mijn hoop uitspreken dat ik in het vervolg graag inhoudelijke reacties wil zien van mensen in plaats van het eeuwige 'under zero' gelul.

Tot slot eerlijk is eerlijk een klein kritiek puntje Jay: als je dan iets wil laten rusten begin er dan niet weer over dat is niet mijn definitie van laten rusten.
 
Reactiescore
30
thiemen1 zei:
Tja dat is hetzelfde als tussen jullie en Odt., denk na voordat je weer onzin uitkraamt

Lijkt me niet. Er bestonden veel goede banden tussen spelers van Order en OdT.
Vikingen bijvoorbeeld, zat eerst in Ares. Veel OdT.-ers gingen ook naar Ares door die fusie, waarna OdT. toch weer afscheidde. Dat verhaal is bekend. Vikingen is maar een voorbeeld, maar er zijn zeker meerdere spelers. Bovendien hadden OdT. en Order een goede BG.
Dus ik denk eerder dat jij degene bent die eerst moet nadenken voordat je onzin uitkraamt.;)


PS. En nee, ik heb geen idee hoe goed jullie de BOW-ers kenden.
 

DeletedUser

Guest
sommigen van de spelers hadden goed contact met domte, en andersom

de rest kende elkaar (mist ze daar lazen/ reageerden) elkaar via het gedeelde forum :D
 

DeletedUser12930

Guest
gaan we nu whenen omdat er nu ineens blijkt dat order wel heel dicht bij wereldoverheersing komt?
 

DeletedUser

Guest
wat denk jij dan :D


zullen we een fusie TFF en order doen? :D zijn we meteen klaar :D XD
 

DeletedUser16443

Guest
Tja dat is hetzelfde als tussen jullie en Odt., denk na voordat je weer onzin uitkraamt

Nee hoor totaal niet hetzelfde als ODT, ik ken namelijk alle mensen van ODT, omdat ze uit Ares komen, waar ik toendertijd leiding van was:) dus ik weet precies wat er is binnengehaald:D
 
Reactiescore
30
merijntjeeh zei:
Ja het is soms stunning wat een domme opmerkingen mensen maken

Het AF zal het AF niet zijn als het niet gebeurde. En vaak doet iedereen er ook nog aan mee:D
Het heeft ook wel wat al dat geruzie en gekibbel:p
 

DeletedUser

Guest
Het AF zal het AF niet zijn als het niet gebeurde. En vaak doet iedereen er ook nog aan mee:D
Het heeft ook wel wat al dat geruzie en gekibbel:p

ag het forum is weer eens even actief :D is ook wel leuk + ik zie meteen een stijgende lijn in mijn handel :D
 
Bovenaan