P.H. VS Mental, MentaC, ~BOD~ en ~BOB~

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ander plan, een fusie tussen BOD en de actieve spelers van P.H., aangevuld met ex-leden van BOD die naar Mental zijn overgestapt (we zouden volledig fuseren) en het daar niet naar hun zin hadden. Volgt iedereen nog? :)

Later meer uitleg, de restanten van P.H., en de mensen nu in Mental zullen ons nog tegenkomen. Tijd voor actie! ;)

ja zeker tijd voor un actie . eerst lekker profiteren van wat interns van mental en dan de stam gaan verlaten.. :eek:
 

DeletedUser35742

Guest
ja zeker tijd voor un actie . eerst lekker profiteren van wat interns van mental en dan de stam gaan verlaten.. :eek:

Wat een onzin, een aantal BOD leden is bij de fusie direct vanuit hoofdstam, in jullie opleiding geplaatst. Je bent wel de laatste die iets kan zeggen over profiteren van interns :|
 

DeletedUser

Guest
Grappig 2 mensen van ~BoD~ zijn overgelopen naar jullie nieuwe stam omdat ik 1 van hun de stam uit wilde trappen vanwegen het uiten van dezelfde belediging welke hij zich nu schuldig aan maakt.. Maar het maakt mij weinig uit hoor. Denk dat wij iedereen hebben die we wilde hebben dus we kunnen nu ons richten op de oorlog tussen de ex-BoD leden.

Daarbij komt dat we niemand zo maar direct in de opleiding/mb/intern stam plaatsen zonder overleg met die persoon.

Of dachten jullie aan een BG?... Lol!..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35742

Guest
Grappig 2 mensen van ~BoD~ zijn overgelopen naar jullie nieuwe stam omdat ik 1 van hun de stam uit wilde trappen vanwegen het uiten van dezelfde belediging welke hij zich nu schuldig aan maakt.. Maar het maakt mij weinig uit hoor. Denk dat wij iedereen hebben die we wilde hebben dus we kunnen nu ons richten op de oorlog tussen de ex-BoD leden.

Daarbij komt dat we niemand zo maar direct in de opleiding/mb/intern stam plaatsen zonder overleg met die persoon.

Of dachten jullie aan een BG?... Lol!..

Nee, die mensen zijn uit Mental omdat ze het daar -volledig terecht- niet naar hun zin hadden. Je verkeerd vast niet echt in de veronderstelling dat je met die klote censuur en mentaliteit van jullie, mensen tevreden zou houden? Overigens denk ik dat je bepaald niet iedereen hebt die graag je zou willen hebben, sterker nog er verhuizen wat mensen nog van Mental naar ons. En degenen die overblijven en nu zo ver afgezonderd liggen van de rest van Mental, ach: goede targets voor de oorlog die we nog wel aan jullie gaan verklaren.

Wie had het ooit over een BG? ;)
 

DeletedUser

Guest
We zullen zien :p

De enige die we tot nu toe censuur op hebben toegepast ben jij/m4 en besuikerd.. dus ik denk dat je veronderstellingen onjuist zijn.... plus dat je ervoor gezorgd hebt dat de ex-bod leden welke nu bij ons zitten gewoon een hekel aan je hebben gekregen. Ze vinden mij misschien niet zo fijn maar jou kunnen ze niet eens mee door 1 deur.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Binnenkort ben ik er weer 100 percent in Mental, dan gaan we ons een amuseren hé HoKuZ?:rolleyes:
 

DeletedUser35742

Guest
Dat zijn toch al 3 mensen he. Beetje snel topics sluiten als je zelf het laatste woord hebt gegeven, ze verwijderen als ik ze weer heropen etc. Je kunt wel raar zijn als je echt denkt dat je gelijk hebt. Wat betreft de ex-BOD leden die een hekel aan mij zouden hebben, er waren een stuk of 3 waar ik al een hekel aan had terwijl we nog in BOD zaten, die weten dat ook. Tussen de rest en mij is nooit een kwaad woord gevallen.

Long story etc, succes nog ;)
 

DeletedUser

Guest
Ach veel gezaag en geklaag maar als ik toen ik nog 100 percent leider was plan wou maken met 'oud' BOD hoorde ik maar van één kant gemekker over ''nee ik kan niet want ik heb 5 interns'' en ''nee ik kan niet want ik heb al een ander doel''. Degenen die altijd klaagden zijn nu weggelopen spijtig.

Ik vind dat jullie een slimme tactische zet hebben gezet om met Mc andrew en team samen tegaan, duimpje omhoog :rolleyes:
 

DeletedUser35742

Guest
Ja toch? De capabele spelers uit BOD en P.H. die het de matennaaiers uit Mental lastig gaan maken. Zal voor jullie allicht niet leuk zijn, dat is jullie zorg. 'Het publiek' zal eindelijk eens wat actie zien vanuit deze kant van de wereld.
 

DeletedUser

Guest
Is inderdaad mooie zet, maar nog geen schaakmat hé :rolleyes:
Vind het alleen spijtig dat er zo moeilijk over gedaan moet worden, goeie zet ok maar meteen gaan zeggen dat heel Mental slecht is? Denk dat 99 percent wel door de beugel kan van de spelers..

En begin niet over oorlog of ik fix een interncoo en ga nog een paar weekjes aan jullie front spelen :rolleyes:
 

DeletedUser35742

Guest
Jullie hebben te weinig spelers om voor 99% capabel te kunnen zijn :D

De reden dat ik niet overkwam met de fusie is dat ik jullie niet daadkrachtig genoeg vond. Dat is ook de reden dat Corsleutel het niet zag zitten, de reden dat Besuikerd alweer weg is en word ook de reden voor de 2 a 3 spelers die nog weg gaan.
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben te weinig spelers om voor 99% capabel te kunnen zijn :D

De reden dat ik niet overkwam met de fusie is dat ik jullie niet daadkrachtig genoeg vond. Dat is ook de reden dat Corsleutel het niet zag zitten, de reden dat Besuikerd alweer weg is en word ook de reden voor de 2 a 3 spelers die nog weg gaan.
Eerste opmerking negeer ik even :cool:

Maar daadkrachtigheid kan inderdaad beter dat geef ik toe, zeer zekers zelfs! Maar ik weet niet of dat in je nieuwe stammetje anders zal zijn, ~BOD~ zat vol noobs daar kun je niet omheen hé HoKuZ vandaar dat het geen 100 percent fusie was. Corsleutel is een goede speler, ik ken zijn spelersnaam al 5 jaar dus begrijp hem ook.

Maar misschien wat wij binnenkort wel daadkrachtiger zullen zijn, met die nieuwe leider, hoe heet ie ook weer? Oja Joël :rolleyes:
 

DeletedUser35742

Guest
Jullie hebben anders een groot deel van de BOD noobs naar Mental gehaald hoor, spelers waarvan het nooit de bedoeling was dat ze mee zouden fuseren.

Ik wens je in ieder geval veel succes. Volg alleen niet wat je bedoeling is. Je word toch geinternd?
 

DeletedUser

Guest
Mijn eerste idee was BG behouden maarja wat is mijn idee waard bij 2 andere leiders :rolleyes:
Op wie doel je hokuz? Lijkt me al duidelijk maar zou mans zijn als je het gewoon zegt..

Verder , ik geef je een tip: Internd worden door 1 speler maar toch verder spelen, wat zou dat zijn?:rolleyes:
 

DeletedUser35742

Guest
Jou neem ik ook niks kwalijk, je medeleider is alleen ongeschikt voor gezelschapsspelletjes ;)
 

DeletedUser24762

Guest
Ik las ergens even snel dat wij nu interns van mental hebben en dat wij toen naar een andere stam gepeerd zijn?

Noem 1 naam?..
 

DeletedUser

Guest
Dat zijn toch al 3 mensen he. Beetje snel topics sluiten als je zelf het laatste woord hebt gegeven, ze verwijderen als ik ze weer heropen etc. Je kunt wel raar zijn als je echt denkt dat je gelijk hebt. Wat betreft de ex-BOD leden die een hekel aan mij zouden hebben, er waren een stuk of 3 waar ik al een hekel aan had terwijl we nog in BOD zaten, die weten dat ook. Tussen de rest en mij is nooit een kwaad woord gevallen.

Long story etc, succes nog ;)

2 van jou stam 1 van ons.

Maar helaas was bijna iedereen in de stam er mee eens dat wat jij en M4 op het gedeelde forum hadden geschreven gewoon niet door de beugel kan. Mensen uitmaken voor NSB-ers sorry maar in mijn optiek moet je daarvoor gewoon van het spel worden verwijderd. Gelukkig voor die persoon en gelukkig voor jullie is de support het daar niet mee eens. Ik heb daarna het topic gesloten. Gesloten omdat ik nog vond dat je gewoon een afscheid had geschreven dat je ging stoppen met TW en bla bla bla.. Maar met modder gooien en op deze manier, mijn mede stamgenoten zo te behandelen, dat vind ik niet kunnen. Je hebt hem toen weer heropend. Ik heb hem toen gesloten en daarna mijn mening en uitleg gegeven waarom deze gesloten moest en zou blijven. Maar als je daar geen vrede mee kon hebben en gewoon weer met modder ging gooien... Best maar ik heb hem toen vervolgens, zonder te lezen, verwijderd.

Wat jij vervolgens niet verteld is dat je daarna gewoon alle gedeelde fora's gewoon hebt gewist. Dacht je daarna nog dat we dan die fora's nog met jullie gedeeld zouden houden en de BG laten staan? Totale onzin.

Maar goed.. Bijna alles wat gezegd word is toch bij jou tegen dovemansoren want het probleem kan bij jou nooit aan jezelf liggen het ligt altijd bij een ander. Nooit kan je eens toegeven dat je iets fout hebt gedaan en alles moet uitmonden op een goot drama en iemand meteen in een hokje douwen. Natuurlijk ben ik niet perfect en maak ik fouten en er zullen best mensen zijn die mij minder geschikt vinden als Co op een account welke leiding geeft, maar ik ben tenminste mals genoeg dat ik mijn fouten toegeef en excuses aanbied en een duidelijke mening over bepaalde zaken stel.

Ik heb van te voren gezegd: wat er bij ~BoD~ gebeurt is gebeurd absoluut niet bij ons. Ik bemoei mij bijna niet met de leiding aangezien ik maar een co ben, maar als ik zie dat mensen welke nog in onze BG-stam zitten vervolgens gewoon doodleuk proberen de zaak weer te escaleren dan steek ik er een stok voor en beëindig ik de discussie.

Dat er mensen plots overliepen van ~BoD~ naar ons heb je aan jezelf te danken. Dat deze niet eens wilde wachten tot Cor terug was van vakantie, dat heb je ook aan jezelf te danken. Enige fout die ik heb gemaakt is om mijn bezwaren tegen jou in te trekken en je toch een kans wilde geven om over te komen welke je zelf grondig verprutste.

Aan Cor: volgens mij bedoelen ze prehunted en een huidig MentaC/Mental lid welke nu door jullie aangevallen word..
 

DeletedUser24762

Guest
dacht idd al dat ze prehunted bedoelde ;)

kijk maar eens bij de statistieken waar die vandaan komt?

Prehunted is toch echt een lid afkomstig van ~BOD~
 

DeletedUser35742

Guest
Ik heb eigenlijk weinig zin om op je pure gezwam te reageren, maar als jij mij hier zo af meent te moeten schilderen kan ik me niet onbetuigd laten. Dit is het laatste beetje energie wat ik hier nog in wil steken, als je je fout na dit te lezen nog niet inziet ben ik er klaar mee.

Het behoeft het 1 en ander aan uitleg voor diegenen die het aangaat. Zoals inmiddels bekent zal zijn, ~BOD~ en Mental zouden na een maandenlange BG gaan fuseren. Op het leidersforum werd de details nog afgewerkt, vooral de lijst met spelers die zouden overstappen was nog aan verandering onderhevig. Corsleutel (~BOD~ leiding) ging op vakantie, en zodra hij terug zou komen zouden we vaart zetten achter het daadwerkelijk overstappen van leden. Echter, Cor was 1 dag weg en een groot aantal spelers stapte al over, inclusief mensen waarvan het nooit de bedoeling was dat ze mee zouden komen met de fusie. De reden voor de fusie was tenslotte dat we onze actieve spelers wilden samensmelten tot 1 stam. Jij, Amagonsan, verteld nu aan mij dat het toch echte onze eigen fout was dat leden ontevreden waren en al overstapten. Misschien zou je de ironie van dit alles in willen zien? Als leden die niet mee horen te fuseren, zo opeens een uitnodiging krijgen van de stam die al maandenlang een BG is, vind je het dan gek dat ze accepteren? Cor was op vakantie, die kon ze niet vertellen dat ze nog niet over hoorden te stappen, danwel dat er geen plek was voor ze in de nieuwe stam. Hey, misschien is het juist wel jullie fout voor het uberhaupt te vroeg versturen van uitnodigingen. Waar anticipeer je dan op?

Een paar leden -inclusief ik- wilden nog niet overstappen. De redenen daarvoor verschilden. Ik kan in deze alleen voor mezelf spreken, maar mijn persoonlijke reden was dat er teveel mensen (ex BOD) nu in Mental zaten waar ik niet nog een keer mee in de stam zou willen zitten, en dat het mijns inziens ontbrak aan daadkracht. Toen Cor terug was vakantie, en het er toch op begon te lijken dat ook hij zou overstappen, heb ik een uitgebreid topic gemaakt in ons gedeelde forum, en aangegeven dat aangezien er geen goede opties voor mij overbleven (Mental wilde ik niet joinen, BOD viel weg. Alleen P.H. bleef over als mogelijke optie en dat zag ik niet zitten), ik zou stoppen. Dit topic stond er een paar dagen en was eigenlijk al een stille dood gestorven, toen tot mijn grote verbazing M4ch1n3h34d er op reageerde. M4ch1n3h34d (M4) was voorheen leider van ~BOD~. Hij beschreef de gang van zaken als 'NSB-praktijken', en gaf aan in te zien waarom ik mijn twijfels had.

De eerste die op deze uitspraak reageerde was denk ik Gig Graham II (zeker weten doe ik dat niet maar hey, topic is foetsie dus ik kan het niet checken). Hij zei dat dergelijke uitspraken niet kunnen, dat je iemand niet 'voor NSB'er' uit kunt schelden. Hij sloeg hier volledig de plank mis. M4 maakte slechts een vergelijking. Daarnaast is het 2010 en is dit het internet, zulke dingen moeten absoluut gezegd kunnen worden. Hij maakte niemand uit voor een NSB'er, hij had het over NSB-praktijken. Voor het zelfde geld had ie jullie backstabbers genoemd. Had je dan net zo gereageerd, simpelweg omdat je nooit iemand zou steken? :confused: Ik heropende het topic, zei dat jullie je censuur maar braaf achterwege kunnen laten. Weer werd een slotje op geplaatst (in feite, wat mij betreft, nog steeds om niks). Dit keer echter ook een berichtje erbij 'Heropen het topic nog 1 keer en het word zonder pardon verwijdert'. En heropenen is precies wat ik gedaan heb. Want mij maak je niet wijs dat je daadwerkelijk aanstoot neemt aan een dergelijke uitspraak. Hierop verwijderde jij, Amagonsan, volledig onnodig het topic. Aangezien gezelsschapsspelletjes blijkbaar niet aan mensen met jouw mentaliteit zijn besteed, en aangezien je niet normaal kon communiceren (getuige het verwijderen van een afscheidstopic), heb ik voor het gemak maar heel het gedeelde forum verwijdert. Als je niet normaal kunt communiceren, dan maar helemaal niet.

Het ergelijke is dat jij heel waarschijnlijk denkt dat je terecht dat topic hebt verwijdert, 'schelden' kan natuurlijk niet, stel je voor. Ik noem het pure intolerantie. Je sluit en verwijdert iemand anders topic, simpelweg omdat jij het niet eens bent met wat er gezegd is. Dus omdat jij een mening gevormd hebt, en je toevallig -als zijnde de co van De Leen- forumrechten hebt, verwijder je iets wat volledig niet jouw zaak is. Dat is een fout van jouw kant. Echter, jij meende nog iets verder te moeten gaan door te proberen M4 een ban aan te smeren. Are you f***ing kidding me? Omdat iemand iets zegt wat jij volledig verkeerd opvat, wil je hem zijn spelplezier afnemen door hem aan support te reporten? En jij denkt oprecht dat je gelijk hebt? Met anderen communiceren lijkt me niks voor jou. Daarom zal ik ook niet verder op je nonsens reageren, in de hoop dat -nadat jij inziet dat je ongelijk hebt- deze issue een rustige dood kan sterven.

De 2e helft van je bericht is aan mij gericht. Ik zal voor deze ene keer aan je sadistische behoefte voldoen en er op reageren. In het kort: ik snap werkelijk niet waar je die onzin vandaan haalt? Zoveel heb ik niet gepost in het gedeelde forum. Jij kent mij niet, ik jou gelukkig ook niet. Wie ben jij om mij te vertellen hoe ik in elkaar zit? Waar heb ik ooit gezegd dat het probleem nooit bij mijzelf kan liggen? Je beschuldigt mij er in feite van geen zelfreflectie te hebben. Waar baseer je dat in hemelsnaam op? Jij misbruikt je forumrechten, jij sluit snel topics voor nog even snel je eigen mening te geven. Jij past censuur toe, en dan denk jij mij te moeten vertellen dat ik geen zelfreflectie heb? Zonder daadwerkelijk kwaad te zijn maar: donder heel snel een eind op met je onzin. En hoe heb ik in hemelsnaam mijn eigen kans verprutst? Er stond een uitnodiging voor me klaar, die heb ik nooit geaccepteerd tot het punt dat ik besloot te stoppen. Zoals ik al eerder zei, dit is de enige en laatste uitleg die jij van mij kunt verwachten. Spreek me maar nooit aan, ik hou niet van intolerante mensen. Wat een walgelijke Mentaliteit.

*Edit: Ik moest je bericht een paar keer lezen voor ik dit helemaal doorhad. Wacht even hoor:

Mensen uitmaken voor NSB-ers sorry maar in mijn optiek moet je daarvoor gewoon van het spel worden verwijderd. Gelukkig voor die persoon en gelukkig voor jullie is de support het daar niet mee eens. Ik heb daarna het topic gesloten. Gesloten omdat ik nog vond dat je gewoon een afscheid had geschreven dat je ging stoppen met TW en bla bla bla.. Maar met modder gooien en op deze manier, mijn mede stamgenoten zo te behandelen, dat vind ik niet kunnen. Je hebt hem toen weer heropend. Ik heb hem toen gesloten en daarna mijn mening en uitleg gegeven waarom deze gesloten moest en zou blijven.

Dit stukje. Dus volgens jou maakte M4 iemand uit voor een NSB'er (niet waar). Vervolgens maak jij een support aanvraag aan (onterecht), support geeft je ongelijk (terecht) en vervolgens gooi je nog een keer een slotje op het bewuste topic (onterecht). Ik wijs je nogmaals op je fout, waarop je nog een keer de fout in gaat door dan het topic simpelweg maar te verwijderen. En dan loop je hier te verkondigen hoe je tóch gelijk hebt? What...the...hell. :D

Ik zie nu een komisch beeld voor me van een 11-jarige Amagonsan ofzo.

-'Mama, hij plaagt me'
*moeder komt tussen beide, lost de ruzie op*
-'Dan geef ik hem nu nog snel een klap op zn smoel!'

^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan