Wereld 2, van begin tot eind?

Deleted User - 9131

Guest
Excuses duckje, maar meestal bereik je met beleefd zijn niets bij jullie :rolleyes:

Met beleefdheid kom je in ieder geval verder dan met dreigPM's ;) Maar goed, ik hoop dat jullie er samen met alle oudere spelers een leuke P&P discussie kunnen opstarten, die voornamelijk over de geschiedenis gaat :)

De serverproblemen waren echt verschrikkelijk Duckje, kan ik me ook nog erg goed herinneren :O
 

DeletedUser21032

Guest
Met beleefdheid kom je in ieder geval verder dan met dreigPM's ;) Maar goed, ik hoop dat jullie er samen met alle oudere spelers een leuke P&P discussie kunnen opstarten, die voornamelijk over de geschiedenis gaat :)

De serverproblemen waren echt verschrikkelijk Duckje, kan ik me ook nog erg goed herinneren :O

Dreig pm's..?
tis maar net hoe je het opvat, ik maak gewoon duidelijk dat ik neit ophou. :)
 

DeletedUser

Guest
Serverproblemen begin W2 was idd niet te harden. Maar in W18 had je begin ook nog steeds last van laggs... op w19 nu trouwens niet meer. Mooi dat TW het nu goed voor elkaar heeft:)

Leukste oorlog vond ik btw Fictus-TBR en Resist-TBR:)

P.s. voor de spelers die nog door willen, jullie zijn helaas zwaar in de minderheid. Ikzelf speel alleen nog maar omdat ik eind wil mee maken. Het enigste wat het nog leuk kan maken deze wereld is dat KH, TBR de oorlog verklaard. Is enigste kans op extra actifiteit..
 

DeletedUser

Guest
Ooit eens begonnen in C54
na een tijdje in K.o.C. gezeten,
erg gezellig gehad en veel geleerd al.
bondgenoot was LAW en we trokken ten oorlog tegen 42

dat was mijn mooiste tijd op w2 :)
 

DeletedUser

Guest
De leukste herinneringen/oorlogen van W2. Als je hier alles moet gaan vertellen, ben je morgen nog bezig. Maar toch even een korte samenvatting.

1. De oprichting van -FA-. Het was een erg leuke tijd om te zien hoe deze stam groeide en op een bepaald moment nummer 1 stond. Leuke sfeer en imo nog steeds één van de beste stammen ooit op W2.

2. RB vs. TBR. Ik was er niet zelf bij betrokken, maar volgde het wel. Denk dat het de zwaarste oorlog was van W2. Zowel RB als TBR kregen zware klappen, in het begin won RB massaal van TBR, daarna nam TBR de overhand na het stoppen van Hardcored etc.

3. Order. Deze stam heeft de geschiedenis van W2 ook voor een groot stuk mee bepaald. De sfeer binnen die stam was ook goed en imo had deze stam een groot aantal topspelers onder hun leden. (Fmcedric, Oriskany, Brotch, ...)

4. De val van -FA- die onvermijdelijk was en toen er een aantal overliepen naar de vijand. Er werden nog een paar pogingen gedaan om een nieuwe/goede stam op te richten, maar die pogingen faalden. (Mero, Love, ...)

5. De eindoverwinning van TBR. Het is duidelijk dat TBR deze wereld gewonnen heeft, ze hebben van het begin tot het einde gestreden en dat maakt ze de terechte winnaars. Bijna alle oorlogen die ze streden wonnen ze.

Dit was een korte samenvatting van de imo belangrijkste gebeurtenissen van W2.
 

DeletedUser

Guest
De leukste herinneringen/oorlogen van W2. Als je hier alles moet gaan vertellen, ben je morgen nog bezig. Maar toch even een korte samenvatting.

1. De oprichting van -FA-. Het was een erg leuke tijd om te zien hoe deze stam groeide en op een bepaald moment nummer 1 stond. Leuke sfeer en imo nog steeds één van de beste stammen ooit op W2.

2. RB vs. TBR. Ik was er niet zelf bij betrokken, maar volgde het wel. Denk dat het de zwaarste oorlog was van W2. Zowel RB als TBR kregen zware klappen, in het begin won RB massaal van TBR, daarna nam TBR de overhand na het stoppen van Hardcored etc.

3. Order. Deze stam heeft de geschiedenis van W2 ook voor een groot stuk mee bepaald. De sfeer binnen die stam was ook goed en imo had deze stam een groot aantal topspelers onder hun leden. (Fmcedric, Oriskany, Brotch, ...)

4. De val van -FA- die onvermijdelijk was en toen er een aantal overliepen naar de vijand. Er werden nog een paar pogingen gedaan om een nieuwe/goede stam op te richten, maar die pogingen faalden. (Mero, Love, ...)

5. De eindoverwinning van TBR. Het is duidelijk dat TBR deze wereld gewonnen heeft, ze hebben van het begin tot het einde gestreden en dat maakt ze de terechte winnaars. Bijna alle oorlogen die ze streden wonnen ze.

Dit was een korte samenvatting van de imo belangrijkste gebeurtenissen van W2.


En waar sta ik? :confused:
 

DeletedUser26707

Guest
De leukste herinneringen/oorlogen van W2. Als je hier alles moet gaan vertellen, ben je morgen nog bezig. Maar toch even een korte samenvatting.

1. De oprichting van -FA-. Het was een erg leuke tijd om te zien hoe deze stam groeide en op een bepaald moment nummer 1 stond. Leuke sfeer en imo nog steeds één van de beste stammen ooit op W2.

2. RB vs. TBR. Ik was er niet zelf bij betrokken, maar volgde het wel. Denk dat het de zwaarste oorlog was van W2. Zowel RB als TBR kregen zware klappen, in het begin won RB massaal van TBR, daarna nam TBR de overhand na het stoppen van Hardcored etc.

3. Order. Deze stam heeft de geschiedenis van W2 ook voor een groot stuk mee bepaald. De sfeer binnen die stam was ook goed en imo had deze stam een groot aantal topspelers onder hun leden. (Fmcedric, Oriskany, Brotch, ...)

4. De val van -FA- die onvermijdelijk was en toen er een aantal overliepen naar de vijand. Er werden nog een paar pogingen gedaan om een nieuwe/goede stam op te richten, maar die pogingen faalden. (Mero, Love, ...)

5. De eindoverwinning van TBR. Het is duidelijk dat TBR deze wereld gewonnen heeft, ze hebben van het begin tot het einde gestreden en dat maakt ze de terechte winnaars. Bijna alle oorlogen die ze streden wonnen ze.

Dit was een korte samenvatting van de imo belangrijkste gebeurtenissen van W2.

Tussen 4 + 5 mis je volgens mij nog behoorlijk wat hoor. Zoals Fictus vs TBR enzo.
 

DeletedUser

Guest
En dan natuurlijk tijd van Guards :p
Was mooie oorlog toen, sommige spelers bestaan zelfs nog geloof ik van Order/TBR
Alleen niet meer van guards meer geloof ik :(
 

DeletedUser

Guest
@ Nanda: jij staat in mijn hartje natuurlijk lieverd <3

@ Vurig Vuurtje: ik geef gewoon een korte samenvatting. Ik zei al, je kunt tot morgenavond over W2 vertellen.
 

DeletedUser

Guest
Ach, je kan hier heel veel neerschrijven... ik heb zelf het idee dat dit genre van topics pas succes kan hebben als w2 gedaan is. Hoe kan je nu het verloop van w2 beschrijven als elk moment die geschiedenis nog kan wijzigen of verder gaan?

Als het zover is kan je neerschrijven wat je hoogtepunten vond, dieptepunt, beste momenten, je geschiedenis... en wat je mss altijd al wou zeggen maar tactisch gezien nooit kon zeggen :p

Maar daar is het volgens mij dus nog niet het moment voor. Al is het AF op w2 wel echt doods ;)
 

DeletedUser21032

Guest
Ach, twaren leuke tijden, de mooiste momenten zijn nog steeds de ontmoetingen met Tom & dieter :)
 
Reactiescore
57
Een hoogtepunt van mij was trouwens het enigste (voor zover ik weet) spam artikel in het Tww mogen maken met dedave enzo.
Verschrikkelijk wat hebben we toen veel gespamd, 40 bestraffingspunten in een uur ofzo.

TBR vs. RB was zoals eerder gezegd echt de gruwelijkste oorlog ooit hier. Tegen Fictus waren er een hoop pro's al gestopt, jammer anders had dat echt helemaal vuurwerk geweest.
 

DeletedUser974

Guest

DeletedUser

Guest
De komst van Cafeole en ondergetekende naar TBR :)

grt Hondenman
 
Bovenaan