Golden Awards

DeletedUser45888

Guest
zoals ik al 100keer heb gezegd ik heb geen tijd meer voor spelletjes te spelen
mijn leven staat nog altijd boven een game en ik heb nu eenmaal een leven waardoor spelen zelf tussendoor of achteraf moet gebeuren
ik kan er ook niet aan doen dat jij 24/7 actief bent samen met je co'tje en geen sociaal leven hebt

en waarom zou ik in het verleden moeten hebben getimed ??? ik pakte de dorpjes van erdi zonder te timen?? waarom moeilijk doen dan???:confused:



niemand heeft me ingemaakt , mijn persoonlijk leven stond het niet meer toe om actief spelletjes te gaan spelen en ik ben dus gestopt
nadien heb je het account idd kunnen inmaken:rolleyes:

Jochie jochie toch.
we vullen elkaar aan, we zijn geen 24/7. daar heb je co's voor he;) slimmerd.
Als ik jou zo zie reageren pleur je je fustratie op games, omdat je in je 'sociale leven' niet echt sociaal bent ;)
zou nog bijna medelijde hebben.
 

DeletedUser

Guest
Dat iedereen hier zo bitchy tegen elkaar doet terwijl 't 'n spelletje is, wat geeft dat dan aan?:p
 

DeletedUser

Guest
het bewijst eigenlijk dat hij een klein kindje is , en dan gaat het over bok dit , bok dat? laat hem tegen ons komen liggen , tegen mij hikje jlgend en hurric :)
we knallen hem wel weg ;)

dat word dan knallen tegen jim en wim, ik wil dat wel eens mee maken. van jlgend weet ik dat het een leuke tegenstander is , maar billie wil ik wel even testen:p
 

DeletedUser24129

Guest
Complimentje hier complimentje daar. Ik dank u allen :p

PS: NEDERLAND - BRAZILIË : 2-1!!
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: the real ms
Slechtste speler: analyzer
Meestbelovende speler voor de toekomst: deadjack
Beste stam:bok
Slechtste stam:weet ik niet
Meestbelovende stam voor de toekomst:mem
Beste leider:dodza
Slechtste leider:nico
Favoriete leider:dodza
Favoriete forumposter:billie
Minst favoriete forumposter:billie
Meest overschatte stam:dorst
Meest onderschatte stam:dorst
Mooiste profielplaatje speler:chaos
Mooiste profielplaatje stam:clinic
Grootste Blunder:dorpen afgestaan aan een team lid , die er vervolgens niets mee heeft gedaan
 

DeletedUser

Guest
Jochie jochie toch.
we vullen elkaar aan, we zijn geen 24/7. daar heb je co's voor he;) slimmerd.
Als ik jou zo zie reageren pleur je je fustratie op games, omdat je in je 'sociale leven' niet echt sociaal bent ;)
zou nog bijna medelijde hebben.

en terecht

dat word dan knallen tegen jim en wim, ik wil dat wel eens mee maken. van jlgend weet ik dat het een leuke tegenstander is , maar billie wil ik wel even testen:p

je vergeet mij wim
als hij naast billie kom dan ga ik w6 weer spelen ;)
 

DeletedUser

Guest
hihihihihi


3vs1 dan durven ze ^^, ach kom maar met die hele stam vanje, zelfs dan heb ik nog een grote mond tegenover jullie die daargenoeg nergens wat gepresteerd hebben op geen enkele wereld.

Zelfde als Thor, kom maar, Michael en ik pwnen je toch.

Jullie zijn net marokaantjes, van een afstand een enorm grote mond, en dan kom je in de buurt, of je vraagt of ze komen, en dan snel wegrennen.

Dus doe nou niet zo stoer, en toon die ballen dan.

Sowieso heb jij het account Bonaparte GEKREGEN, dus de pot verwijt de ketel noob :rolleyes:

En ik heb eens navraag gedaan, maar jij blijkt dus een van de grootste wegrenners ever te zijn :rolleyes:

dus ik denk dat je het maximaal 5 uur uithoud tegen een van ons ...

Noob ;)

zoals ik al 100keer heb gezegd ik heb geen tijd meer voor spelletjes te spelen
mijn leven staat nog altijd boven een game en ik heb nu eenmaal een leven waardoor spelen zelf tussendoor of achteraf moet gebeuren
ik kan er ook niet aan doen dat jij 24/7 actief bent samen met je co'tje en geen sociaal leven hebt

en waarom zou ik in het verleden moeten hebben getimed ??? ik pakte de dorpjes van erdi zonder te timen?? waarom moeilijk doen dan???:confused:



niemand heeft me ingemaakt , mijn persoonlijk leven stond het niet meer toe om actief spelletjes te gaan spelen en ik ben dus gestopt
nadien heb je het account idd kunnen inmaken:rolleyes:

Zonder jou post gelezen te hebben postte ik ditgene hierboven al, ik zei het al.

En geen RL leven, nee jongen, je hebt volledig gelijk, ik ben 24/7 online e.d.

Gelukkig weet de rest beter, Remi ;)

omdat jimbo ruled:cool::D

Ach onze "pro" jim kan het niet alleen aan en roept daarom maar de peuterspeelzaal om te helpen schreeuwen dat hij goed is, och och och, wat kansloos :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
dit is precies een bok topic lol
bokjes die zichzelf verheerlijken
ik zou zeggen maak een standbeeld van een geit in het goud en kniel ervoor bokkerijders!

ik begin het hier steeds meer mee eens te zijn:p
 

DeletedUser14635

Guest
Jochie jochie toch.
we vullen elkaar aan, we zijn geen 24/7. daar heb je co's voor he;) slimmerd.
Als ik jou zo zie reageren pleur je je fustratie op games, omdat je in je 'sociale leven' niet echt sociaal bent ;)
zou nog bijna medelijde hebben.

als ik in men sociaal leven niet sociaal zou zijn zou ik nu nog altijd tribal wars spelen en zoals de no-lifers er mijn dag naar schikken want o nee ik moet op die seconde een counter sturen of een defje

NIET dus
medelijden hoef je zeker niet te hebben hoor want deze gaat nu nog eens van het leven profiteren na een dagje te hebben gewerkt

dat het warm weer is, pff

dat kan er inderdaad wel iets mee te maken hebben

ik begin het hier steeds meer mee eens te zijn:p

:eek:
 

DeletedUser

Guest
als ik in men sociaal leven niet sociaal zou zijn zou ik nu nog altijd tribal wars spelen en zoals de no-lifers er mijn dag naar schikken want o nee ik moet op die seconde een counter sturen of een defje

NIET dus
medelijden hoef je zeker niet te hebben hoor want deze gaat nu nog eens van het leven profiteren na een dagje te hebben gewerkt



dat kan er inderdaad wel iets mee te maken hebben



:eek:

Dit zijn volgens mij the golden awards, en niet de diss awards :rolleyes:
Verder vind ik dat vooral jij je ontzettend belachelijk maakt door je op een plek te vertonen met een grote mond terwijl je hier niet eens meer speelt.
Je probeert jezelf te bewijzen met weerwoordjes, en allerlei excuses, maar je zou beter moeten weten dat in het verleden behaalde resultaten niet garant staan voor de toekomst. Als in niemand gaat je geloven tot je ook daadwerkelijk de daad bij het woord voegt, en dus zijn al jou post gewoon spam in feite.
 

DeletedUser

Guest
dat word dan knallen tegen jim en wim, ik wil dat wel eens mee maken. van jlgend weet ik dat het een leuke tegenstander is , maar billie wil ik wel even testen:p

Yeah i'm in :), wel oneerlijke partijen wij 2 vs de bokkers, wij zijn gewoon helemaal geweldig ^^
 

DeletedUser19123

Guest
Beste speler: NoordTer
Slechtste speler: z0rr0
Meestbelovende speler voor de toekomst: master-b
Beste stam: Clinic
Slechtste stam: =DT=
Meestbelovende stam voor de toekomst: Clinic
Beste leider: NoordTer
Slechtste leider: 99flex
Favoriete leider: -
Favoriete forumposter: anti-bokkers
Minst favoriete forumposter: .player
Meest overschatte stam: -
Meest onderschatte stam: -
Mooiste profielplaatje speler: -
Mooiste profielplaatje stam: Clinic
Grootste Blunder: nap afsluiten met bok we hadden ze gewoon gelijk moeten aanvallen.
 

DeletedUser25273

Guest
Beste speler: NoordTer
Slechtste speler: z0rr0
Meestbelovende speler voor de toekomst: master-b
Beste stam: Clinic
Slechtste stam: =DT=
Meestbelovende stam voor de toekomst: Clinic
Beste leider: NoordTer
Slechtste leider: 99flex
Favoriete leider: -
Favoriete forumposter: anti-bokkers
Minst favoriete forumposter: .player
Meest overschatte stam: -
Meest onderschatte stam: -
Mooiste profielplaatje speler: -
Mooiste profielplaatje stam: Clinic
Grootste Blunder: nap afsluiten met bok we hadden ze gewoon gelijk moeten aanvallen.

Objectiviteit ten top zie ik al.....:rolleyes:
 
Bovenaan