Speedronde #277

DeletedUser

Guest
laat hem lekker blij zijn met zijn laffe overwinning

wij weten hier allemaal beter

Waarom laf ? dana heeft al 2? dagen gehad om een actie voor te bereiden.
Dit is puur gedaan om de spanning in de speed terug op te krikken.
Iedereen zegt 2 weken speed , booeeee ! , nu maken ze spanning en is het nog niet goed.

Trouwens , zo een harde backstap is het belangen niet vind ik.
 

DeletedUser30507

Guest
draai je vraag om en je krijgt je antwoord

als je co gebruikt kom je meestal hoog

co altijd hoge die gebruiken waarom? huh? :p.

en btw: geen enkele in top 5 is pro ;). deze speed is vanaf dat owhpus dood ging pro loos (dan zeg ik niet dat de spelers erop pro zijn, maar het account zelf wel ;))
 

DeletedUser3368

Guest
Jap, ik begin hem zo stilaan erg irritant te vinden, altijd commentaar geven maar er zelf niets van kunnen :eek:

Iedereen kan speeden...Dus hou op met die 'populaire' posten. Iedereen!
Ga gewoon eens speeden. Het woord 'pro' is een illusie...
 

DeletedUser47948

Guest
Iedereen kan speeden...Dus hou op met die 'populaire' posten. Iedereen!
Ga gewoon eens speeden. Het woord 'pro' is een illusie...

Weet ik, maar er word steeds commentaar gegoven dat wij naabs zijn en dat de hele speed vol noovs zit etc.
 

DeletedUser

Guest
tel jij zoiezo EEN pro al?:p

Fttt, Het enige wat jij bewijst op Tw is dat je goed mensen kan uitschelden met 'Kanker'.
Maar ik stop met deze discussie, want dan komt er toch alleen ruzie van en dat is nu net wat het forum helemaal verziekt.
Moest er hier al wat respect getoon worden, dat zou al een hele verbetering zijn en dan zouden die lange speeds er misschin nooit gekomen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Fttt, Het enige wat jij bewijst op Tw is dat je goed mensen kan uitschelden met 'Kanker'.
Maar ik stop met deze discussie, want dan komt er toch alleen ruzie van en dat is nu net wat het forum helemaal verziekt.
Moest er hier al wat respect getoon worden, dat zou al een hele verbetering zijn en dan zouden die lange speeds er misschin nooit gekomen

Je toont zelf nooit respect.


Begin bij jezelf dan komt de rest vanzelf ;)
 
Bovenaan