Speedronde #277

DeletedUser

Guest
# 01: Denk je dat op normale werelden niet gestabbed wordt? Daar gebeurt het meer dan hier hoor ;)

True, maar op een speed hoort dit niet thuis vind ik..

Hij heeft wel gelijk. Ik heb hem ingame gesproken, hij heeft geen andere accounts bespeeld.



Waar heb je het echt over, op een speed hoort dit niet thuis? een speed is hetzelfde, enkel sneller, dus waarom zouden backstabs er niet thuishoren als het toch hetzelfde is?

Je neemt me de woorden uit de mond.


Nou ja na een tijdje weg geweest te zijn (examens, trip IJsselmeer) neem ik toch ook weer even een kijkje op dit forum.

Ik denk. Laat ik ook nog even inloggen. Teveel vrije tijd nu en misschien even beetje klooien op de speed. Dus ik inloggen op OwhPUS.



Natuurlijk is het bespreken van bans hier niet toegestaan. Ik ga ook echt niet doen alsof er helemaal niets gebeurd zou zijn...Maar wil toch een paar dingen duidelijk maken.



Dus als je een vv afgeeft. Killerkenneth zit toevallig op de vv, ben je gelijk banned!
Is het tegenwoordig nog wel mogelijk een vv af te geven? Hoe zou jij moeten weten wie er precies op het account zitten aan wie je, je vv geeft?

Dan staat er ook nog eens dat ze kunnen vaststellen dat iemand op de hoogte was dat Kenneth erop speelde. Dit wordt niet onderbouwd met argumenten. Het is gewoon een open deur. Waarom is dat vastgesteld? Wat is er precies gebeurd? De mods mogen best antwoord geven op de vragen in een support! Willen ze het probleem echt aanpakken moeten ze de valsspelers aanpakken en groot hun naam noemen. Ze op een blacklist zetten. Ze gewoon ten schande hier zetten op het forum en ingame! Problemen vaststellen is 1. Oplossing bedenken is 2. Maar dan ook nog op een goede manier uitvoeren. Jongens jongens toch...
Ook kunnen we nu niets doen als speler tegen degene die het verpesten als ze niet eens de naam noemen die verantwoordelijk is voor deze situatie. Geef dan in ieder geval het IP van diegene die ervan op de hoogte was dat kenneth op de vv zat. Volgende keer maken we de fout dus weer en daar heeft het team alleen maar meer nadeel van.

Het allergrootste probleem waar ik moeite mee heb is dat de vv het voor jou verpest!
In dit geval kan een onschuldig iemand een ban aan zijn broek krijgen zonder zelf wat te doen. Wat had de eigenaar van het account ertegen kunnen doen? VV niet afgeven is het logische antwoord.
Maar hoe onredelijk kan je dan zijn! We zitten allemaal achter een computerscherm. Stel je moet snel weg. Je kan geen betrouwbaar iemand vinden op msn die in kan vallen. Dan gaat de vv logisch gezien naar een stamgenoot. Als die het voor je verpest is dat toch zijn verantwoordelijkheid!? En jij wordt daar dan uiteindelijk ten dupe van! Dat is toch een kromme regeling. Op dit moment zie ik het meer vanuit de mod gezien als 'zo, daar zijn we ook weer vanaf'.

De mods willen de sfeer op de speeds verbeteren. Hoe pak je dat dan aan.
Op dit moment is hun oplossing: 'Lange speeds en snel mensen bannen'.
Ikzelf zie dit resulteren in alleen maar meer ruzies etc. etc.
Als we niet snel oppassen met ons allen is het voorbij met de speeds. Gaan we dan gezellig met elkaar naar een andere server weer om dat weer te verpesten?
Dit is misschien de 100-ste poging om mensen wat na te laten denken. Al ben je 13 je hebt toch wel een beetje fatsoen en respect voor je medemens!!

Inderdaad, niet alles kan van de spelers komen, maar ik vind dat de mods ook eens met nieuwe plannen en ideeën moeten komen, ze laten te weinig van zich horen terwijl er vast wel mensen zijn die proberen de speeds te "verbeteren" en de speeds gezelliger te laten worden. Ik vind alleen wel dat je dit zelf beter had kunnen bespreken met een mod (als je dat niet gedaan had) om zo ook samen tot een oplossing te komen voor in het vervolg dan natuurlijk hé ;)
Ik neem toch namelijk aan dat de mods deze speeds hebben ingesteld om open te staan voor de verbeterpunten zodat we in de toekomst tegemoet kunnen kijken naar meer ingame-fun en betere comminucatie van en naar het TW-Team. Daarmee doel ik dan natuurlijk op de dingen die zij ons duidelijk willen maken en de dingen die speeders hen duidelijk willen maken.

EDIT: Ik moet toegeven, ik ben het zwaar met je eens. Goed geschreven :).
 

DeletedUser

Guest
Wow, via vv kan je ban krijgen? :eek: Serieus, dat verbaast me echt! Waar slaat dat eigenlijk op ?
Verder wel mooi gesproken ;)

Ja idd, de vorige ronde, had ik ook ongeveer 2 uur op bik en rode trap gespeeld via vv. Ik ben nog steeds gebanned.. En bik en rode trap kreeg geen ban hoor, waarom OwhPUS dan wel?

Is net zo verkeerd gezien als mijn tijdelijke global, 5 mensen vóór mij deden exact hetzelfde, enja alleen ik ben de dupe, is ook zwaar oneerlijk, maarja.. Zo werken de mods, ze geven niet iedereen een kans, ze geven de spelers, als een geheel 1-2 kansen, en ja als iemand dan dezelfde fout begaat is ie de klos.. Verder wordt er geen informatie vrijgegeven over bans, dus dan weet je alleen maar minder, en is de kans enkel groter dat je perongeluk de fout begaat en gebanned wordt. Maar des te meer Jan kan bannen hoe rustiger het voor hem is.

Bannen is gewoon een teken van luiheid.
 

DeletedUser

Guest
Als ik lui zou zijn zou ik geen speeds instellingen, niet met de speedwereld bezigzijn, geen spelers bannen, geen speler controleren en al zeker geen 12 spelwerelden erbij modden. Ik denk het veilig te zeggen is dat ik gewoon mijn werk doe en net niet lui ben ;)

Verder worden bans niet besproken met derden en hebben jullie geen idee van wat er in die situatie speelt. Het lijkt me dan ook niet de bedoeling dat jullie wilde verhalen verzinnen wat uiteindelijk leidt tot "jan is corrupt" aangezien jullie hier gewoon de situatie niet weten of horen te weten ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3368

Guest
Nou ja. Als ik een speedmod was, had ik het al geweten.
Gewoon even lekker een half jaar zonder speed. Laat ze het maar leren. Lange speeds gaan toch echt niet werken. Geeft meer geklaag omdat bepaalde mensen hun verslaving niet los kunnen laten en nog een mogelijkheid krijgen om te backstabben. Lange speeds werken daardoor nog dodelijker in op het backstab-intensiteit. Dat had ik ook kunnen zien in mijn kristallen bol.

Verder moeten we natuurlijk denken aan hoe we ze dan precies wegkrijgen. Na een half jaar niet speeden kunnen ze terug komen.
Ik denk dat het probleem er meer in zit dat mensen denken dat ze 'stoer' zijn door backstabben en ruzie maken. Maar ik weet zeker dat iedereen zich daardoor rot voelt. Waarom zou je mensen dat aan doen?
Ik denk ook dat ze het niet eens erg vinden als NLS verdwijnt. Zolang de mogelijkheid gewoon bestaat om naar een andere server te verhuizen om te speeden zullen ze dat gewoon doen.

Ik denk dat dit geen nationaal probleem is! Hebben de speedmods hier wel eens gesproken met buitenlandse speedmods? Die zullen ook wel dezelfde problemen hebben. Hebben ze dat niet? Dan zit er iets in hun beleid waardoor het minder gebeurd.

Er zijn zat mogelijkheden om dit probleem aan te pakken. Probleem is, je moet dat gewoon willen als mod!
En ik weet zeker dat Jan zijn beste beentje voorzet. Ik weet zeker dat hij er veel voor over zal hebben om met een grote lach weer aan het werk te gaan en af en toe een biertje kan pakken. Op dit moment kan dat niet door de vele support en al de dingen die gebeuren waar je als mod niet goed van word.

Dan kan je ook nog als derde mogelijkheid dus het algemeen forum meer gebruiken om dingen aan te pakken. Mensen die hier ruzie maken meteen posts van verwijderen. Mensen die ingame backstabben meteen aanpakken.

Op dit moment is de bezetting van moderators gewoon te slecht. Het komt vaak voor dat je ruim 2 uur geen antwoord krijgt. Als je met een probleem zit moet dit toch echt wel binnen 10 minuten zijn opgelost op een speed! Daarvan wijkt het gewoon af van een normale wereld. Stel je word gebackstabt. Binnen een uurtje ben je wel weg op snelheid 200. In het begin zelfs in 1x. Moderator reageert te traag, kan enkel de andere bannen. Maar wat heeft de gebackstabte speler eraan? Helemaal niets! Hij krijgt geen compensatie niets! Hij voelt dus aan dat backstabbers macht hebben op de server en dat ze er niets tegen kunnen doen. Gevolg: Ze gaan ook backstabben. Dat er zoveel mensen backstabben is gewoon een opeenstapeling van frustratie door trage reacties van mods en slechte ervaringen in het verleden. De mensen die backstabben zijn vroeger ook altijd gebackstabt geweest...
Dit is dus een vierde mogelijkheid om op in te gaan...

Maar uiteraard had iedere mod dit kunnen bedenken. Daarom vond ik het overbodig om toen te noemen...
 

DeletedUser30507

Guest
Nou ja. Als ik een speedmod was, had ik het al geweten.
Gewoon even lekker een half jaar zonder speed. Laat ze het maar leren. Lange speeds gaan toch echt niet werken. Geeft meer geklaag omdat bepaalde mensen hun verslaving niet los kunnen laten en nog een mogelijkheid krijgen om te backstabben. Lange speeds werken daardoor nog dodelijker in op het backstab-intensiteit. Dat had ik ook kunnen zien in mijn kristallen bol.

Verder moeten we natuurlijk denken aan hoe we ze dan precies wegkrijgen. Na een half jaar niet speeden kunnen ze terug komen.
Ik denk dat het probleem er meer in zit dat mensen denken dat ze 'stoer' zijn door backstabben en ruzie maken. Maar ik weet zeker dat iedereen zich daardoor rot voelt. Waarom zou je mensen dat aan doen?
Ik denk ook dat ze het niet eens erg vinden als NLS verdwijnt. Zolang de mogelijkheid gewoon bestaat om naar een andere server te verhuizen om te speeden zullen ze dat gewoon doen.

Ik denk dat dit geen nationaal probleem is! Hebben de speedmods hier wel eens gesproken met buitenlandse speedmods? Die zullen ook wel dezelfde problemen hebben. Hebben ze dat niet? Dan zit er iets in hun beleid waardoor het minder gebeurd.

Er zijn zat mogelijkheden om dit probleem aan te pakken. Probleem is, je moet dat gewoon willen als mod!
En ik weet zeker dat Jan zijn beste beentje voorzet. Ik weet zeker dat hij er veel voor over zal hebben om met een grote lach weer aan het werk te gaan en af en toe een biertje kan pakken. Op dit moment kan dat niet door de vele support en al de dingen die gebeuren waar je als mod niet goed van word.

Dan kan je ook nog als derde mogelijkheid dus het algemeen forum meer gebruiken om dingen aan te pakken. Mensen die hier ruzie maken meteen posts van verwijderen. Mensen die ingame backstabben meteen aanpakken.

Op dit moment is de bezetting van moderators gewoon te slecht. Het komt vaak voor dat je ruim 2 uur geen antwoord krijgt. Als je met een probleem zit moet dit toch echt wel binnen 10 minuten zijn opgelost op een speed! Daarvan wijkt het gewoon af van een normale wereld. Stel je word gebackstabt. Binnen een uurtje ben je wel weg op snelheid 200. In het begin zelfs in 1x. Moderator reageert te traag, kan enkel de andere bannen. Maar wat heeft de gebackstabte speler eraan? Helemaal niets! Hij krijgt geen compensatie niets! Hij voelt dus aan dat backstabbers macht hebben op de server en dat ze er niets tegen kunnen doen. Gevolg: Ze gaan ook backstabben. Dat er zoveel mensen backstabben is gewoon een opeenstapeling van frustratie door trage reacties van mods en slechte ervaringen in het verleden. De mensen die backstabben zijn vroeger ook altijd gebackstabt geweest...
Dit is dus een vierde mogelijkheid om op in te gaan...

Maar uiteraard had iedere mod dit kunnen bedenken. Daarom vond ik het overbodig om toen te noemen...

je moet alleen backstabben niet verbieden. Of het goed defineren. iedereen ziet tegenwoordig alles aan voor stabben.
 

DeletedUser45034

Guest
Heum, backstabben is toch niet verboden :s? It's a part of the game! Nogmaals, je moet er geen gewoonte van maken. Maar het kan/mag toch?

Moest er een goede manier gevonden worden om global bans te laten werken, dat zou pas een verbetering zijn. Straffen die EINDELIJK uitgevoerd worden en NIET kunnen omzeild worden.
 

DeletedUser

Guest
Heum, backstabben is toch niet verboden :s? It's a part of the game! Nogmaals, je moet er geen gewoonte van maken. Maar het kan/mag toch?

Moest er een goede manier gevonden worden om global bans te laten werken, dat zou pas een verbetering zijn. Straffen die EINDELIJK uitgevoerd worden en NIET kunnen omzeild worden.

Dat is heel moeilijk, aangezien degenen die gebanned zijn nog steeds via een proxysite kunnen inloggen. Als ze een manier vinden om ALLE proxysites te laten blokkeren in 1x ben je van dat soort mensen af, en dan gebeuren deze dingen niet meer. Maar vind nu maar een manier hiervoor, zal waarschijnlijk heel veel werk inzitten..
 

DeletedUser710

Guest
Laten we even ontopic gaan en over de speedronde discussieren ;)
 

DeletedUser47948

Guest
Ik vind de speed tg wat opgefleurt met die noobs op rang 3,4,5 .. xD
 

DeletedUser34078

Guest
Prehistoric Crocodile. hoje às 22:29 horas
Beautifull? :)

ARAPONGUITO hoje às 22:30 horas
não percebo como isso é possivel? só podes ser cheater

Prehistoric Crocodile. hoje às 22:30 horas
english :d

ARAPONGUITO hoje às 22:31 horas
falas é portugues se quiseres!!!!

Prehistoric Crocodile. hoje às 22:31 horas
Christiano Ronaldo. :D

ARAPONGUITO hoje às 22:32 horas
you are a cheater, and i have made a complaint

Prehistoric Crocodile. hoje às 22:32 horas
Why i am a cheater? xD

ARAPONGUITO hoje às 22:33 horas
cause the time you used in 3 times was perfect, and that is not possibel, manualy

Prehistoric Crocodile. hoje às 22:33 horas
Haha, skills xD

ARAPONGUITO hoje às 22:34 horas
the suport will se

Prehistoric Crocodile. hoje às 22:34 horas
ok. :)

Wat een pro's op de Portugese server. xD
 

DeletedUser

Guest
Dana vlugt continu in sm, snagts komt ze blijkbaar online en verliest dus dorpen aan noobs aangezen wij slapen xD

hahahaaaaaa wat grappig... ... not... ...
als dana dit leest: ik ben morgen vrij en def graag
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik kijk eens op de gastingang, wat een noob speed:D

De 2 beste hebben 2.8m xD

En 2 noobs in top 5 :p
 
Bovenaan