Speedronde #277

DeletedUser30507

Guest
ik hoop zo dat de jan inziet dat isitdowntopee gewoon geen geluk heeft gehad. Soms word ik echt gek van sjaak enzo.
 

DeletedUser

Guest
Vind he erg dat het zo moet gaan.

verwondert dat de sfeer op speed slecht is ? nauw ik niet.
 

DeletedUser36193

Guest
zielige mensjes. Ofnja, ik had liever dat dana of die masteraras weg ging..

Niet mijn fout jongeheer. Ik speelde vast op het account. Maar ik had al op een andere account gespeeld.
Joachim wist van dit alles, dus het is zijn eigen risico geweest.
 

DeletedUser

Guest
Niet mijn fout jongeheer. Ik speelde vast op het account. Maar ik had al op een andere account gespeeld.
Joachim wist van dit alles, dus het is zijn eigen risico geweest.

lol ik wist van niks en we zijn niet banned door jou maar door bugs -.- je vertelde me dit een weekend geleden pas ; tja ik wist dat we banned gingen worden dus sm tot einde speed ;) dacht dat je het niet meende blijkbaar wel dus :(
 

DeletedUser

Guest
Wat en baggere speed is het. Echt een speed van de beperkte speeders, duidelijk dat pro's hier niet hun best hebben gedaan..

3,8mio punten voor de eerste rang? Das gewoon bagger. En dan de stammen: stam #1 heeft maarliefs 7 leden!
 

DeletedUser39729

Guest
Wat en baggere speed is het. Echt een speed van de beperkte speeders, duidelijk dat pro's hier niet hun best hebben gedaan..

3,8mio punten voor de eerste rang? Das gewoon bagger. En dan de stammen: stam #1 heeft maarliefs 7 leden!

7 is niet veel?
 

DeletedUser45034

Guest
Ahn, je moet niet altijd samenspelen met de pro's ;) Gewoon fijn spelen met mensen die anders niet zo hoog eindigen is ook plezant :)
 

DeletedUser

Guest
Niet als je het vergelijkt met het maximale aantal leden. Nee dan is 7 indd weinig. Maar op de speed waar pro's spelen zie je altijd 1 stam met 2-3 leden.. 7 is een beetje.......... Jwz :p

lolz die 7 komen er toch niet door mij in ik ken ze niet eens xD kijken wie dat heeft geflikt :p
 

DeletedUser36193

Guest
Zou iemand mij aub kunnen zeggen wie ".Pig" is?
Is het weer zo'n nieuwe homo die wannabe speed pro komt uithangen of een ééndagsvlieg? :)
 

DeletedUser45034

Guest
Zou iemand mij aub kunnen zeggen wie ".Pig" is?
Is het weer zo'n nieuwe homo die wannabe speed pro komt uithangen of een ééndagsvlieg? :)

Ah... Hij brengt leven op het forum. En dat teminste op een postivieve manier ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat en baggere speed is het. Echt een speed van de beperkte speeders, duidelijk dat pro's hier niet hun best hebben gedaan..

3,8mio punten voor de eerste rang? Das gewoon bagger. En dan de stammen: stam #1 heeft maarliefs 7 leden!

waarom zou je hier he best doen.
of ik bij de "pro's" hoor mogen jullie zelf uitvechten (erg grappig als je nu direct nee post -.-) maar uit ervaring van de 2 weekse speeds (die ik wel heb na 3 rondes) weet ik dat het geen zin heeft om hier goed je best op te doen. Je verkakt je hele leven, speed moet leuk zijn, niet iets waar je elke keer vor op staat, uren later voor naar bed gaat, iets voor afzegt weet ik het. Dus groot gelijk dat je niet goed je best doet.
 

DeletedUser45824

Guest
waarom zou je hier he best doen.
of ik bij de "pro's" hoor mogen jullie zelf uitvechten (erg grappig als je nu direct nee post -.-) maar uit ervaring van de 2 weekse speeds (die ik wel heb na 3 rondes) weet ik dat het geen zin heeft om hier goed je best op te doen. Je verkakt je hele leven, speed moet leuk zijn, niet iets waar je elke keer vor op staat, uren later voor naar bed gaat, iets voor afzegt weet ik het. Dus groot gelijk dat je niet goed je best doet.

Lange speeds zijn gewoon faal.
 
Bovenaan