[Nieuw] Toekomst W14

DeletedUser

Guest
in echte oorlogen zullen soms deze streken ook van toepassingen zijn ja.

maar ze worden nooit tot zoon niveau verlaagd.


iemand met eergevoel zou zich nooit zo verlagen laat staan met zulke acties meehelpen.

mensen die niks om anderen geven zouden eigenlijk geen plezier spelletjes moeten spelen omdat ze toch altijd aan dr eigen blijven denken.

dit is geen teamwork dit is samen een speler naaien uti vertrouwen wat heel erg is.

in een oorlog schiet je toch ook niet je eigen makker neer om alleen je eigen te redden?.

je vecht samen tot de dood of niet soms?.



Niet mijn mening, dit is een spel en je speelt een spel om te winnen.

Je probeert alles om op nr.1 te komen.
 

DeletedUser23694

Guest
Alleen teamplayers zullen de top bereiken. Spelers die in staat zijn zulke streken uit te halen, vallen vroeg of laat.
 

DeletedUser

Guest
Niet mijn mening, dit is een spel en je speelt een spel om te winnen.

Je probeert alles om op nr.1 te komen.

ik ga liever naar de top met veel plezier vrienden.

eergevoel.

dan zulke streken uithalen om alleen nr.1 te worden?.


dan mag jezelf niet eens nr.1 noemen want je haalt je alleen omhoog via vuile streken.

en eenmaal stapelt dat allemaal op en zall jij diegene zijn die word weggedelt.

en schat die persoon niet in iedereen heeft andere afkomst.


een beetje respect graag.
 

DeletedUser

Guest
Aan de naam ex cosmooken te zien ben je gestopt.

Ben jij dan geen team speler?

zoon beoordeling is weggenwijs gewoon stom.

als je niets beters hebt te zeggen zeg het niet je kent de speler niet je kent de persoon niet.

laat staan ooit ermee gepraat hebben in privé
 

DeletedUser44887

Guest
Kan haast niet anders zeggen dan dat ik heb zitten genieten van de posts hierboven..

@Dennis0001: Schitterend gesproken, doe mij ook zo'n motorbootje! :D

Laten we allemaal realistisch wezen, als je je VV weggeeft heeft dit voor- en nadelen.. De speler in kwestie kan de boel in de gaten houden terwijl jij er niet bent, of kan zelfs aanvallen snipen, edels timen, etc..
Kortom; Allemaal voordelen toch? Tenzij je de aanvallende speler bent..
Ik vind het juist het toffe van VV, dat alles wat er gebeurd een kwestie van vertrouwen is.. Omdat dit soort dingen kunnen gebeuren, en de TWmods er niets aan kunnen doen..
Zou dit er niet zijn, zou de nr.1 van de wereld.. In dit geval S1Simon alle VV's krijgen, van elke noob die het zelf niet aankan, omdat er toch geen risico aanzit ;)

Zou me er eerder druk overmaken dat een speler die ik echt vertrouwde, mij dit zou flikken.. Maar dat is meer een gevoelskwestie, dan iets speltechnisch ;)
 

DeletedUser

Guest
zoon beoordeling is weggenwijs gewoon stom.

als je niets beters hebt te zeggen zeg het niet je kent de speler niet je kent de persoon niet.

laat staan ooit ermee gepraat hebben in privé

Idd je hebt gelijk ik ken de persoon ook helemaal niet.

Ik reageerd alleen maar...

ze zegt dat iemand die niet in een team kan spelen het niet haalt.

en bij haar naam staat ex cosmooken dus vandaar....

Weet niet of het zo is dus vraag het gewoon netjes.
 

DeletedUser

Guest
Kan haast niet anders zeggen dan dat ik heb zitten genieten van de posts hierboven..

@Dennis0001: Schitterend gesproken, doe mij ook zo'n motorbootje! :D

Laten we allemaal realistisch wezen, als je je VV weggeeft heeft dit voor- en nadelen.. De speler in kwestie kan de boel in de gaten houden terwijl jij er niet bent, of kan zelfs aanvallen snipen, edels timen, etc..
Kortom; Allemaal voordelen toch? Tenzij je de aanvallende speler bent..
Ik vind het juist het toffe van VV, dat alles wat er gebeurd een kwestie van vertrouwen is.. Omdat dit soort dingen kunnen gebeuren, en de TWmods er niets aan kunnen doen..
Zou dit er niet zijn, zou de nr.1 van de wereld.. In dit geval S1Simon alle VV's krijgen, van elke noob die het zelf niet aankan, omdat er toch geen risico aanzit ;)

Zou me er eerder druk overmaken dat een speler die ik echt vertrouwde, mij dit zou flikken.. Maar dat is meer een gevoelskwestie, dan iets speltechnisch ;)

een van de spelers is birdy01 die de vv afgeeft aan revo spelers en aan simon.

maar dit heeft veele redenen.


en een vv geef je uit vertrouwen aan andere en hierbij is de vertrouwen van deze persoon kapot gemaakt of niet?.

hoe je het ook went of keert het zou gewoon niet mogen.
 

DeletedUser44887

Guest
een van de spelers is birdy01 die de vv afgeeft aan revo spelers en aan simon.

maar dit heeft veele redenen.


en een vv geef je uit vertrouwen aan andere en hierbij is de vertrouwen van deze persoon kapot gemaakt of niet?.

hoe je het ook went of keert het zou gewoon niet mogen.


Nee, ben het er niet mee eens.. Het vertrouwen is beschaamd, maar dat vertrouwen is je eigen verantwoordelijkheid.. Heb zelf een leuk accountje, en zou ik mijn VV aan jou geven, en je zou dit er mee doen.. Is er geen sprake van vertrouwen.. Ken je niet, dus valt niets te beschamen.. ;)
Ik denk dat het gehele AF dan zou reageren met 'Wie geeft dan ook zn VV weg aan iemand die je niet kent?'
 

DeletedUser

Guest
Kan haast niet anders zeggen dan dat ik heb zitten genieten van de posts hierboven..

@Dennis0001: Schitterend gesproken, doe mij ook zo'n motorbootje! :D

Laten we allemaal realistisch wezen, als je je VV weggeeft heeft dit voor- en nadelen.. De speler in kwestie kan de boel in de gaten houden terwijl jij er niet bent, of kan zelfs aanvallen snipen, edels timen, etc..
Kortom; Allemaal voordelen toch? Tenzij je de aanvallende speler bent..
Ik vind het juist het toffe van VV, dat alles wat er gebeurd een kwestie van vertrouwen is.. Omdat dit soort dingen kunnen gebeuren, en de TWmods er niets aan kunnen doen..
Zou dit er niet zijn, zou de nr.1 van de wereld.. In dit geval S1Simon alle VV's krijgen, van elke noob die het zelf niet aankan, omdat er toch geen risico aanzit ;)

Zou me er eerder druk overmaken dat een speler die ik echt vertrouwde, mij dit zou flikken.. Maar dat is meer een gevoelskwestie, dan iets speltechnisch ;)


Ben het helemaal met je eens!

Ik zelf zoek ook nog een moter :p
 

DeletedUser

Guest
Nee, ben het er niet mee eens.. Het vertrouwen is beschaamd, maar dat vertrouwen is je eigen verantwoordelijkheid.. Heb zelf een leuk accountje, en zou ik mijn VV aan jou geven, en je zou dit er mee doen.. Is er geen sprake van vertrouwen.. Ken je niet, dus valt niets te beschamen.. ;)
Ik denk dat het gehele AF dan zou reageren met 'Wie geeft dan ook zn VV weg aan iemand die je niet kent?'

Precies, je slaat de spijker op de kop.
 

DeletedUser

Guest
Nee, ben het er niet mee eens.. Het vertrouwen is beschaamd, maar dat vertrouwen is je eigen verantwoordelijkheid.. Heb zelf een leuk accountje, en zou ik mijn VV aan jou geven, en je zou dit er mee doen.. Is er geen sprake van vertrouwen.. Ken je niet, dus valt niets te beschamen.. ;)
Ik denk dat het gehele AF dan zou reageren met 'Wie geeft dan ook zn VV weg aan iemand die je niet kent?'

als eerste.


als je ej vv afgeeft heb je well een beetje vertrouwen erin dat de speler die het krijg het goede ermee doet ja of nee?.


en als je terug komt ja het is je eigen risico maar het is alsnog een rot streek.

je vertrouwde die persoon genoeg om je vv af te geven en die word meteen misbruikt?.


nou echt prettig.
 

DeletedUser44887

Guest
als eerste.


als je ej vv afgeeft heb je well een beetje vertrouwen erin dat de speler die het krijg het goede ermee doet ja of nee?.


en als je terug komt ja het is je eigen risico maar het is alsnog een rot streek.

je vertrouwde die persoon genoeg om je vv af te geven en die word meteen misbruikt?.


nou echt prettig.

Dus wat je nu zegt is dat je er precies hetzelfde overdenkt als wij.. ;)

Speltechnisch gezien is het je eigen verantwoordelijkheid, maar het is wel k-t dat iemand die je vertrouwd, je vertrouwen beschaamd ;)
Probleem opgelost, en laten wou nou verder gaan met leukere dingen op het AF ;)
 

DeletedUser

Guest
als eerste.


als je ej vv afgeeft heb je well een beetje vertrouwen erin dat de speler die het krijg het goede ermee doet ja of nee?.


en als je terug komt ja het is je eigen risico maar het is alsnog een rot streek.

je vertrouwde die persoon genoeg om je vv af te geven en die word meteen misbruikt?.


nou echt prettig.


Hoe kom je op het woordt vertrouwen?

Dit is een spel!

Je kent "beina" niemand, en niemand is te vetrouwen.

Je speeld een spel om te winnen, das voor mij de reden om een spel te spelen.

Je geeft vv aan iemand die je nog nooit gezien hebt, en je verwacht dat hij/zij tijd maakt voor iemand die hij/zij niet kent.
Tja en dan kan het wel eens gebeuren dat iemand ermee aan de haal gaat.

Eigen schuld dikke bult.
 

DeletedUser

Guest
Dus wat je nu zegt is dat je er precies hetzelfde overdenkt als wij.. ;)

Speltechnisch gezien is het je eigen verantwoordelijkheid, maar het is wel k-t dat iemand die je vertrouwd, je vertrouwen beschaamd ;)
Probleem opgelost, en laten wou nou verder gaan met leukere dingen op het AF ;)

ja en ik ben het ermee eens dat eht een stomititeit van je eigen is een wildvreemde je vv te geven.

je weet nooit wat er gebuert.
 

DeletedUser

Guest
Wie een hond wil slaan zal altijd een stok vinden!

Ten eerste in deze actie was niemand van Inf betrokken.

Het is zo dat HL de stam waar het over gaat
samen met MD een massa op Inf wou organiseren.

Onze spy´s die in de betreffende stammen zaten hebben dan ook alle info
doorgestuurd en wij hebben gezorgd dat onze fronline tegen deze stammen safe staat.

Nu heeft 1 van deze spionnen onder het mom van "wat een buitenkans"
alle troepen naar verwegistan gestuurd en alle plannen tegen inf van het fora verwijdert.

Ook had deze speler nog tijd om alle leden uit de stam te gooien omdat de vv leidings rechten had.

De leiding van Inf was hier niet van op de hoogte.

Maar het zou niet eerlijk zijn dat ik nu zou zeggen dat ik het kei erg vind wat er gebeurt is.

Als je slecht over een stam wil praten zal je toch altijd wel iets vinden,
van mij mogen jullie dus rustig verder discuteren over wat een slechte mensen er wel niet in Inf zitten.
 

DeletedUser44887

Guest
Wie een hond wil slaan zal altijd een stok vinden!

Ten eerste in deze actie was niemand van Inf betrokken.

Het is zo dat HL de stam waar het over gaat
samen met MD een massa op Inf wou organiseren.

Onze spy´s die in de betreffende stammen zaten hebben dan ook alle info
doorgestuurd en wij hebben gezorgd dat onze fronline tegen deze stammen safe staat.

Nu heeft 1 van deze spionnen onder het mom van "wat een buitenkans"
alle troepen naar verwegistan gestuurd en alle plannen tegen inf van het fora verwijdert.

Ook had deze speler nog tijd om alle leden uit de stam te gooien omdat de vv leidings rechten had.

De leiding van Inf was hier niet van op de hoogte.

Maar het zou niet eerlijk zijn dat ik nu zou zeggen dat ik het kei erg vind wat er gebeurt is.

Als je slecht over een stam wil praten zal je toch altijd wel iets vinden,
van mij mogen jullie dus rustig verder discuteren over wat een slechte mensen er wel niet in Inf zitten.

Mooi gesproken.. Is dat ook weer opgelost, en kunnen we eindelijk ophouden over de suggestieve beschuldigingen van Inge, en verder gaan tot de orde van de dag.. De toekomst van W14:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wie een hond wil slaan zal altijd een stok vinden!

Ten eerste in deze actie was niemand van Inf betrokken.

Het is zo dat HL de stam waar het over gaat
samen met MD een massa op Inf wou organiseren.

Onze spy´s die in de betreffende stammen zaten hebben dan ook alle info
doorgestuurd en wij hebben gezorgd dat onze fronline tegen deze stammen safe staat.

Nu heeft 1 van deze spionnen onder het mom van "wat een buitenkans"
alle troepen naar verwegistan gestuurd en alle plannen tegen inf van het fora verwijdert.

Ook had deze speler nog tijd om alle leden uit de stam te gooien omdat de vv leidings rechten had.

De leiding van Inf was hier niet van op de hoogte.

Maar het zou niet eerlijk zijn dat ik nu zou zeggen dat ik het kei erg vind wat er gebeurt is.

Als je slecht over een stam wil praten zal je toch altijd wel iets vinden,
van mij mogen jullie dus rustig verder discuteren over wat een slechte mensen er wel niet in Inf zitten.

Slecht is een verkeerd woord om in deze context te gebruiken. Ik vind het eerder kansloos en achterbaks dat Inf (of hun handlangers) dit soort acties nodig hebben om mogelijke weerstand teniet te doen. Het is een oorlogsspel, maar jullie zullen op deze manier de naam topstam nooit verdienen.
Iedere stam gebruikt wel eens spionnen, maar om het tot zover te brengen is gewoon sneu.

Ik zal eerlijk zijn, ik had echt een positief gevoel over NoLife en Nr.1 gekregen in de loop der tijd en gehoopt dat de fusie goed zou lopen en er een mooie stam geboren zou worden.
Helaas is dit beeld helemaal uit mijn hoofd geveegd. Bedankt voor het brengen van deze waarheid.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het een strakke actie, als ik de kans kreeg deed ik precies hetzelfde.

en met mij nog een paar duizend andere
 
Bovenaan