Opus vs de rest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.496
Woordgebruik Jongens en Meisjes....

:rolleyes:

Keep it clean, ik weet dat de gemoederen hoog oplaaien, volgende keer ben ik niet zo lief.

Met vriendelijke groeten,
Duckje
 

DeletedUser4900

Guest
Woordgebruik Jongens en Meisjes....

:rolleyes:

Keep it clean, ik weet dat de gemoederen hoog oplaaien, volgende keer ben ik niet zo lief.

Met vriendelijke groeten,
Duckje

Van mijn mag je wel ingrijpen. Want de respect ( normen en waarden) zijn zeer ver te zoeken
 

DeletedUser

Guest
Goh, opus stapt uit haar rol. Schijnbaar is er iets gebeurd wat nogal wat indruk heeft gemaakt:D
Iedereen die ook maar iets met opus te maken heeft moet nu in één keer zijn/haar complete woordenboek op het forum plaatsen.
Zijn jullie niet goed snik geworden? :eek:
En dan met name amokro en haskier. Wat mankeert jullie?

Zijn de voorgaande posten de manier om elkaar en je medespelers te woord te staan?
Dit is geen modder gooien, maar simpelweg de anderen grof beledigen!!
Lees eerst je posten eens door voor je ze plaats, en als de dingen die er staan gemeend zijn, moet je je afvragen hoe het kan dat er nog geen bans zijn uitgedeeld.

Stelletje zielepoten.

edit: Er waren dus al meer die zich ergeren aan voorgaande;)


Ik begrijp dat je altijd in kak stammen zat/zit, maar spelers zoeken voor stoppende acocunts is een 24/7 doorgaand iets.
Dat hij probeerde zijn "positie" te versterken door zijn slaven/vriendjes overal op accounts te drukken, zegt volgens mij neit dat hij een aanwinst is, maar juist verre van dat.

Volgens mij ben je hier voor gewaarschuwd door iemand van sesw een half jaar geleden;)
 

DeletedUser

Guest
En dan met name Amokro en haskier. Wat mankeert jullie?

Wel dit is Opus vs de rest, dus niet jou zaken, waar bemoei je je mee?



De pot verwijt de ketel?


Volgens mij ben je hier voor gewaarschuwd door iemand van sesw een half jaar geleden;)

Volgens mij hebben wij niks van doen met gedane zaken tussen MH en SESW, dus dat jullie input genegeerd is, is niet meer dan normaal en terecht.
 

DeletedUser

Guest
Maar jij bent natuurlijk die de aandacht moet krijgen..
Stom, sorry dat wij ons daar nog wel eens in vergissen :p
 

DeletedUser

Guest
Hij bereidt zich alvast voor op zijn verblijf in Opus... Dat komt sneller dan je denkt :D
 

DeletedUser

Guest
Wel dit is Opus vs de rest, dus niet jou zaken, waar bemoei je je mee?

Dat zie je toch wel? Met dit topic;)

Je vraag aan mij is trouwens wederzijds.


De pot verwijt de ketel?
Zou best kunnen, maar dan plaats ik het hier niet op het forum.


Volgens mij hebben wij niks van doen met gedane zaken tussen MH en SESW, dus dat jullie input genegeerd is, is niet meer dan normaal en terecht.

Daar heb je gelijk in. En nu is het janken, want wat hier nu gebeurd is precies wat MH graag wil.:D
Ik begin bijna respect voor dat mannetje te krijgen, want hij weet donders goed waar hij mee bezig is.


Hij hoort bij een andere rest, maar ik snap hem wel.
Ze krijgen nu van SESW al een dag geen aandacht meer :eek:

Twee dagen, amokro!
Twee dagen heb ik al niet meer gepost, omdat ik niet wil dat mensen denken dat ik me zomaar overal mee wil bemoeien:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Maar jij bent natuurlijk die de aandacht moet krijgen..
Stom, sorry dat wij ons daar nog wel eens in vergissen :p

Zit ik al een jaar bij die Opus-ratten te slijmen en heb niet eens zo'n bol in mijn avatar :(
(wsl al 100 opmerkingen over gehad vandaag, mr zie het nu pas...vind het maar dom mopje Dona)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan