W1 awards

DeletedUser

Guest
Favoriet is niet best...

Mijn lijstje boeit toch niemand, dus ik doe niet eens de moeite :)
 

DeletedUser

Guest
Ik noblede je via heijder:D

Aah oke, even voor de andere op de hoogte te brengen:
Ik edelde een dorpje recht in je cluster, propte ik vol met deff,
dat dorp stond er dan 3 weken, daarna heb ik er edels en offence gemaakt.
En dan een weekje later had ik 15 dorpen recht in je cluster, dus wie
is nu de noob ? 3 weken lang deed ik niets haha ;) Dus ik vind je wel noob.
 

DeletedUser

Guest
Wie zegt dat noobje op je TW prestaties slaat? Ik bedoelde daarmee gewoon je kinderachtige gedrag hier op het forum. En dan ook maar meteen over je lame excuus van "inactieve periode", fatsoenlijke spelers hebben die niet. Tuurlijk gaat het in pieken en dalen, maar niet zoals dat toen bij jou het geval was.

En over die spellingsfout, who cares, iedereen weet wie ik bedoel, daar gaat het toch om? Het is maar een spelletje vriend ;)

Jaja vriend, het was ook zo, het was een inactieve periode van me,
fatsoenlijke spelers hebben inderdaad geen excuses, maar wel feiten ;)
en dat was een feit, el diablo (die nu gestopt is) beheerde mijn account ;)
Maargoed denk wat je wil
 

DeletedUser

Guest
Aah oke, even voor de andere op de hoogte te brengen:
Ik edelde een dorpje recht in je cluster, propte ik vol met deff,
dat dorp stond er dan 3 weken, daarna heb ik er edels en offence gemaakt.
En dan een weekje later had ik 15 dorpen recht in je cluster, dus wie
is nu de noob ? 3 weken lang deed ik niets haha ;) Dus ik vind je wel noob.

Jij hebt mij niet genobled, mss wel een vorige eigenaar maar mij iig niet. ;)
 

DeletedUser

Guest
Beste stam:
als je naar rang kijkt en kijkt naar veroveringen/verloren dan is OVI een van de betere
natuurlijk moet dan ook OPUS genoemd worden, zij waren altijd beste stam

Meest beloftevolle stam:
van beloftes kunnen we niet meer spreken maar na de 2 bovengenoemde scoord SESW ook niet slecht maar ik denk dat GLORY en TRF nu meer de titel opkomend verdiend

Slechtste stam:
MoW scoord het slechts gezien naar veroveringen / verliezen, TEVA doet het minder slecht maar ook verre van indrukwekkend

Beste speler:
om mezelf niet te noemen , kom ik bij mrX behoorlijke oda score en meeste dorpen

Meest beloftevolle speler
luuksas gaat vlot met nobelen, maar mijn stamgenoot sgravo mj wil ik ook graag noemen als belofte, in het verleden zij ik broeska en ironheart, maar die zijn inmiddels top10 en hebben de belofte waar gemaakt denk ik

Favoriete speler:
Broekska ironheart

Slechtste speler:
die fase zijn we behoorlijk voorbij op een enkeling na is iedereen op zijn minst middelmatig of goed

Minst favoriete speler:
lastig als je niemand hebt die je echt in de weg zit om iemand te noemen

Beste leiding:
ik heb niet veel stammen gehad om veel leiders goed te kennen , sesw heeft het in elk geval niet slecht met broeska, boven al zou ik zeggen democratische leiders die op belangerijke momenten wel hun gezag gebruiken

Favoriete leider:
broeska dus

Slechtste leiding:
misschien wel de democraten die alles democratisch willen oplossen en eigenlijk geen leiding geven.

Minst favoriete leider
blekie ook al is hij daar mee geen slecht speler, als speler heb ik wel waardering voor hem

Favoriet forumposter:
Pobo besteed altijd aandacht aan het forum en zijn post , maar ben blij met alle posters die regelmatig op het forum komen,

Minst favoriete forumposter:
hoe heet die zuurpruim ook al weer
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22322

Guest
Beste stam:
als je naar rang kijkt en kijkt naar veroveringen/verloren dan is OVI een van de betere
natuurlijk moet dan ook OPUS genoemd worden, zij waren altijd beste stam

Meest beloftevolle stam:
van beloftes kunnen we niet meer spreken maar na de 2 bovengenoemde scoord SESW ook niet slecht maar ik denk dat GLORY en TRF nu meer de titel opkomend verdiend

Slechtste stam:
MoW scoord het slechts gezien naar veroveringen / verliezen, TEVA doet het minder slecht maar ook verre van indrukwekkend

Beste speler:
om mezelf niet te noemen , kom ik bij mrX behoorlijke oda score en meeste dorpen

Meest beloftevolle speler
luuksas gaat vlot met nobelen, maar mijn stamgenoot sgravo mj wil ik ook graag noemen als belofte, in het verleden zij ik broeska en ironheart, maar die zijn inmiddels top10 en hebben de belofte waar gemaakt denk ik

Favoriete speler:
Broekska ironheart

Slechtste speler:
die fase zijn we behoorlijk voorbij op een enkeling na is iedereen op zijn minst middelmatig of goed

Minst favoriete speler:
lastig als je niemand hebt die je echt in de weg zit om iemand te noemen

Beste leiding:
ik heb niet veel stammen gehad om veel leiders goed te kennen , sesw heeft het in elk geval niet slecht met broeska, boven al zou ik zeggen democratische leiders die op belangerijke momenten wel hun gezag gebruiken

Favoriete leider:
broeska dus

Slechtste leiding:
misschien wel de democraten die alles democratisch willen oplossen en eigenlijk geen leiding geven.

Minst favoriete leider
blekie ook al is hij daar mee geen slecht speler, als speler heb ik wel waardering voor hem

Favoriet forumposter:
Pobo besteed altijd aandacht aan het forum en zijn post , maar ben blij met alle posters die regelmatig op het forum komen,

Minst favoriete forumposter:
hoe heet die zuurpruim ook al weer
Pfff, eindelijk worden wij eens gezien ;)
 

DeletedUser

Guest
haha dat zijn weer uitvluchtjes ;P

Ach, jij weet er niets van man. :p
Ben eigenlijk uit Past gegaan omdat ik het niet kon vinden met Jimmy en toen had je daar nog 1 dorp vol gestackt, waar ik eerder al 5 a 6 binnen had.
Ik had Jimmy nog wel hard kunnen naaien, maar ik weet vrijwel zeker dat ie nog wel gaat failen. :p
 

DeletedUser659

Guest
Ach, jij weet er niets van man. :p
Ben eigenlijk uit Past gegaan omdat ik het niet kon vinden met Jimmy en toen had je daar nog 1 dorp vol gestackt, waar ik eerder al 5 a 6 binnen had.
Ik had Jimmy nog wel hard kunnen naaien, maar ik weet vrijwel zeker dat ie nog wel gaat failen. :p

Hoe gaat failen? In je dromen misschien. Ik speel namelijk niet eens meer. Ik kijk enkel toe;) Tot nu toe faal jij harder. Want Heijderstrijder was helemaal verneukt nadat jij erop had gezeten... Maar ook helemaal...
 

DeletedUser22322

Guest
Hoe gaat failen? In je dromen misschien. Ik speel namelijk niet eens meer. Ik kijk enkel toe;) Tot nu toe faal jij harder. Want Heijderstrijder was helemaal verneukt nadat jij erop had gezeten... Maar ook helemaal...
Oei, wat lees ik hier allemaal :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hoe gaat failen? In je dromen misschien. Ik speel namelijk niet eens meer. Ik kijk enkel toe;) Tot nu toe faal jij harder. Want Heijderstrijder was helemaal verneukt nadat jij erop had gezeten... Maar ook helemaal...

Oh je hebt al gefaald :eek:
Btw, wat moest ik aan heijder verneuken?
 

DeletedUser

Guest
Jimmy, de grootste faler ben jij dan toch echt..
Iemand gaan slaan met een key cord op de meeting :eek:
 
Bovenaan