Speedronde #263

DeletedUser10982

Guest
Haha al die noobs zijn blij met de internronde >.<

Ik vind die rondes maar saai hoor, amper actie, ik heb liever 0,5 barbaar per speler, en 0,3 bonus per speler, 50% groeien tot 700. dan neemt niemand de barbaren, behoud je je farms, en failen alle noobs ^^ (including Samsung Star etc. )
 

DeletedUser36193

Guest
Haha al die noobs zijn blij met de internronde >.<

Ik vind die rondes maar saai hoor, amper actie, ik heb liever 0,5 barbaar per speler, en 0,3 bonus per speler, 50% groeien tot 700. dan neemt niemand de barbaren, behoud je je farms, en failen alle noobs ^^ (including Samsung Star etc. )

Jij bent een speler naar mijn hart.
Barbarenronden zijn epic!
 

DeletedUser

Guest
Ben ik net weer aan het speeden en dan maak je zulke rondes Jan. Wil je me weer weg hebben? :p
 

DeletedUser15154

Guest
Deze speed stoppen we in het potje 'hoog-noob-gehalte'.
 

DeletedUser15154

Guest
nja is ook wel zo maar na 1 dag zijn alle barbs weg en de 2de dag breekt het gevecht los ...
is altijd meestal zo en er komen weer natuurlijk interns -.-

Maar tegen die tijd hebben alle noobs ook veel dorpen. En spelen ze 10:1 def-off
 

DeletedUser

Guest
Haha al die noobs zijn blij met de internronde >.<

Ik vind die rondes maar saai hoor, amper actie, ik heb liever 0,5 barbaar per speler, en 0,3 bonus per speler, 50% groeien tot 700. dan neemt niemand de barbaren, behoud je je farms, en failen alle noobs ^^ (including Samsung Star etc. )

Ja, dat zouden echt prachtige instellingen zijn, maar daar is dit topic niet voor, moet je iets omhoog met topics ;)

Maar dat zijn echt mooie instellingen die je daar schetst :D

Deze speed stoppen we in het potje 'hoog-noob-gehalte'.

Je kan ten minste fatsoenlijk doorgroeien in het begin, daar houd ik wel van. En nu de farmscripts etc. verboden zijn is dit de ideale speed om te kijken wie het beste is in manueel farmen :)
 

DeletedUser45034

Guest
Haha al die noobs zijn blij met de internronde >.<

Ik vind die rondes maar saai hoor, amper actie, ik heb liever 0,5 barbaar per speler, en 0,3 bonus per speler, 50% groeien tot 700. dan neemt niemand de barbaren, behoud je je farms, en failen alle noobs ^^ (including Samsung Star etc. )

Wat heb jij dan al bewezen :eek: ?

Xilios & Premo.xilios rankings ... :rolleyes:

13
20
5
29
10
22
14
2 Woot :eek:
4
8
6

Gebruik maken van de instellingen, is nog iets anders dan noob zijn he ;)
Ik ben uiteindelijk nog hoger geëindigt dan jou ;) Op speeds met minder bb's kan ik nog steeds dezelfde rangen halen hoor. Speel zelf eigenlijk niet zo graag barbspeeds.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20836

Guest
Maar tegen die tijd hebben alle noobs ook veel dorpen. En spelen ze 10:1 def-off

Mwa werkt ook nog wel is hoor :p

Doe ik soms aan begin ook en later kan je dan lekker veel off dorpen gaan maken omdat je genoeg deff hebt :p
 

DeletedUser

Guest
Maar tegen die tijd hebben alle noobs ook veel dorpen. En spelen ze 10:1 def-off

tenzij de pro's meedoen , en snel alles pakken :) zodat noobs maar een kleiner deel hebben van de dorpen

natuurlijk wordt dit weer een dikke deff speed
maarnu gaat er ook meer moeten samengewerkt worden wegens de tribelock en internen gaat niet

iedereen zegt steeds noob speed , maar sommig zie ik wel geownd worden ik het begin .
een barb rond is gewoon kwestie van een goede start en een goed 2de dorp ;)
 

DeletedUser

Guest
Vinden alleen Mario, Stitch en ik dit een naab-ronde?

Zal wel aan ons verleden liggen met eerdere speeds...

BARBS = NOOB.
 

DeletedUser

Guest
Vinden alleen Mario, Stitch en ik dit een naab-ronde?

Zal wel aan ons verleden liggen met eerdere speeds...

BARBS = NOOB.

Ik vind ze ook naab hoor maar vind het wel leuk als de noobs kan hebben wat groter te worden dan wordt het wel iets competiever :D
 
Bovenaan