Nu nog starten op W8

DeletedUser40249

Guest
ach, ik lig in een continent waar ViB al 27.000.000 punten heeft, en daar ben ik met mijn 1.000 punten. Maar toch, ik wens ViB succes. Met dat moraal en mijn deff hebben ze minstens 30 clears nodig.

30 is nou niet echt zooooo veel hoor :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ghehe, nee dat nou ook weer niet. Maar als jij 30 clears aan een 1.1k dorp wilt verspelen zie ik ze wel komen dalijk?

Tja, als jij in mijn cluster zou liggen zou ik je eerst lekker indammen door rond je dorp te edelen, dan ff wachten tot je je dorp hebt uitgebouwd of jezelf op delete hebt gezet en BB bent, en je dan overnemen.

Simpel toch?
 

DeletedUser

Guest
Tja, als jij in mijn cluster zou liggen zou ik je eerst lekker indammen door rond je dorp te edelen, dan ff wachten tot je je dorp hebt uitgebouwd of jezelf op delete hebt gezet en BB bent, en je dan overnemen.

Simpel toch?

Lol, en dan ga ik 1x per dag inloggen, en niks doen, zodat ik iig geen bb word en jij veel te clearen hebt :cool:
 

DeletedUser45604

Guest
Dan ram ik er gewoon 30 clears op. Clears kan je terug opbouwen dus dat boeit me niet. =)
Probeer het eens met hem ^^ Ik stuur hem 100 deffs :$ + je hebt slechte moraal op hem :D Dus wat zever jij :D

<3 pim =D=D
 

DeletedUser

Guest
Dan laat ik het clearen door een kleinere speler :p

Effe ter zaken, een kleine speler van +- 100.000 punten met een dorpen gemiddelde van pakweg 7k per dorp, heeft 14 dorpen. Stel dat ie 1 op 1 speeld heeft ie 7 clears, ken jij het sprookje van de 7 clears die door 120.000/120.000 deff heen breken?

Pakweg een iets grotere speler van 1.000.000 heeft net als jij een minimaal moraal op mij, dus dat heeft ook geen zin ;)
 

DeletedUser40249

Guest
Effe ter zaken, een kleine speler van +- 100.000 punten met een dorpen gemiddelde van pakweg 7k per dorp, heeft 14 dorpen. Stel dat ie 1 op 1 speeld heeft ie 7 clears, ken jij het sprookje van de 7 clears die door 120.000/120.000 deff heen breken?

Pakweg een iets grotere speler van 1.000.000 heeft net als jij een minimaal moraal op mij, dus dat heeft ook geen zin ;)

:eek:
Da's mijn lievelingssprookje om te gaan slapen !
:eek:




Kleinere spelers = 50K 'fzo ;D
 

DeletedUser

Guest
:eek:
Da's mijn lievelingssprookje om te gaan slapen !
:eek:




Kleinere spelers = 50K 'fzo ;D

Ja idd :p als een 100k speler er niet doorheen breekt, wat doe je dan ? :D dan vraag je een 50k speler :cool: Goede tactiek :p ga ik vaker gebruiken :)
 

DeletedUser

Guest
Probeer het eens met hem ^^ Ik stuur hem 100 deffs :$ + je hebt slechte moraal op hem :D Dus wat zever jij :D

<3 pim =D=D

Als hij in mijn cluster zou liggen zouden mijn off's en edels al lang daar zijn voor jouw deff's. Dat wat blaat jij? :)
 

DeletedUser

Guest
Als hij in mijn cluster zou liggen zouden mijn off's en edels al lang daar zijn voor jouw deff's. Dat wat blaat jij? :)

Hmmm.. ik weet niet of je het door hebt, maar je staat 50e :rolleyes: Dus niet tegen goede spelers zoals Cenk zeggen dat ze blaaten :p Dat mag alleen als je zelf ook goed bent :eek:

(idd, ik lok clears uit maar niemand wil sturen :( Arme ik xD)
 

DeletedUser

Guest
Hmmm.. ik weet niet of je het door hebt, maar je staat 50e :rolleyes: Dus niet tegen goede spelers zoals Cenk zeggen dat ze blaaten :p Dat mag alleen als je zelf ook goed bent :eek:

(idd, ik lok clears uit maar niemand wil sturen :( Arme ik xD)

Hee, psst, ik speel hier nog maar 2 weken (ongeveer). Dus je kent me niet.. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik ook een week :p en het gaat me er ook niet om of ik je ken, je moet je nu gewoon aan mij gaan ergeren en clears sturen :rolleyes: Ik wil ODD :eek:

Sorry, ik ben zelf ODD aan het geilen momenteel.. :D

En ik laat me niet zo snel irriteren zodat ik een berg clears ga sturen naar een mini dorpje dat wss meer dan 100 uur weg ligt :D
 

DeletedUser

Guest
Sorry, ik ben zelf ODD aan het geilen momenteel.. :D

En ik laat me niet zo snel irriteren zodat ik een berg clears ga sturen naar een mini dorpje dat wss meer dan 100 uur weg ligt :D

Dan heb je 100 uur de tijd om ze vaarwel te zeggen ;)
 
Bovenaan