Pi vs. Dstroy

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
haha chepper tog :)
dstroy is misschien weg, maar dat wil niet zeggen dat ik niet blijf vechten voor mijn dorpen :D


Nja als ze leegstaan kan je enkel backtimen en dat gaat je ook niet erg lang helpen denk ik ;)


Tog wel goedgelovig jij cheppertje :)
als ik je zeg dat je freek moogt internen want hij tog maar gestopt is
geloof je dat dan ook en ga je hem aanvallen :D
ben benieuwd of dat gaat lukken

Nja ik hoor het uit een redelijk betrouwbare bron mja iedereen maakt wel eens fouten maar ben benieuwd wat Moon Hummer en Lady Daisy gaan doen ^^

jaah blijkbaar :rolleyes:


Bij deze :D
 

DeletedUser

Guest
Opzich wel jammer, nu is het wel makkelijk voor Pi aan de andere kant:rolleyes:

enne, even een vraag aan PSY:

Jullie weten ook echt niet wat je wilt he?

Dan ga je in fusie, om vervolgens weer oud PSY te worden

HEE!

Dat klinkt bekend:)

Wij zijn ook een keer zo genaaid op die manier, Ik, Dark Assasin, Nikita, Angel, Private thunder, martinsp M@gick, en Nog VELE anderen....:rolleyes:

Applaus...

De waarheid wordt weer eens op het AF gepost :)

Bij nader inzien, als ik zie wat er nu weer met Dstroy is gebeurd ben ik blij dat ik uit PSY gekickt ben, zonder goede reden.
Daarbij betreft de speler Whiteknight2, jullie in PSY zijn niet wijs naar mijn mening.
Een 'hechte' stam.. *kuch *proest.
 

DeletedUser40864

Guest
Applaus...

De waarheid wordt weer eens op het AF gepost :)

Bij nader inzien, als ik zie wat er nu weer met Dstroy is gebeurd ben ik blij dat ik uit PSY gekickt ben, zonder goede reden.
Daarbij betreft de speler Whiteknight2, jullie in PSY zijn niet wijs naar mijn mening.
Een 'hechte' stam.. *kuch *proest.

Was jij niet degene die je excuses aangeboden had om zo een toetreding bij Dstroy te bekomen???

En excuses biedt je toch alleen aan als je weet dat er iets mis was, of ben ik nu verkeerd?

ALLES zeggen, hè Dark. En niet alleen wat je WIL zeggen dat w9 van je weet!

Da we geen beste vrienden zijn van elkaar, weten we al langer, ma geen leugentjes vertellen hè,...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser45069

Guest
Darkie is erg goed in vissen :) Vooral in een sloot naar oude koeien vissen. Volgens mij heb je nog steeds niet begrepen dat de reden heel erg goed was.

En wisselvallig zijn we ook niet, alleen niet in voor veranderingen, zo blijkt.

En daarnaast is het volgens mij jou stam die al verschillende keren uit elkaar gevallen is en ben jij degene die wisselvallig is. Dstroy was geen goede keuze, maar dat probleem is nu opgelost.
 

DeletedUser43610

Guest
chepper zei:
Nja als ze leegstaan kan je enkel backtimen en dat gaat je ook niet erg lang helpen denk ik

Nja ik hoor het uit een redelijk betrouwbare bron mja iedereen maakt wel eens fouten maar ben benieuwd wat Moon Hummer en Lady Daisy gaan doen ^^


Bij deze

haha, ik ben ook benieuwd :D maar heb wel een licht vermoeden haha
 

DeletedUser

Guest
Was jij niet degene die je excuses aangeboden had om zo een toetreding bij Dstroy te bekomen???

En excuses biedt je toch alleen aan als je weet dat er iets mis was, of ben ik nu verkeerd?

ALLES zeggen, hè Dark. En niet alleen wat je WIL zeggen dat w9 van je weet!

Da we geen beste vrienden zijn van elkaar, weten we al langer, ma geen leugentjes vertellen hè,...

Zo niet weten wanneer ik dat zou hebben gedaan.
Mijn aanvraag was voor de fusie.

Daarbij wilde ik enkel mijn verhaal kwijt.
Aangezien jullie nooit het echte verhaal kwijt wilde.

In ieder geval, leugens doe ik niet aan.

Wat W9 van me wil weten mogen ze van mij best in het volgende TW blad vragen, maar ik zie niet in dat iemand weten wilt wie ik ben en waar ik voor sta en tevens ook wat mij is overgekomen hier in w9 op gebied van stammen. :p

Beste vrienden wij??

Nee jij maakt je druk om dingen die anderen niet kunnen weten.
Om vervolgens op de meest lage manier iemand terug te pakken.. het vervolgens veranderen op de hoop dat niemand het gezien had.
Helaas was je toen al ge-quote.

Maar genoeg gelul.

Jammer dat Dstroy van korte duur is.
Ben benieuwd naar de volgende stappen van wat over is van Dstroy en het geen dat naar ~TNT~ gestapt is en niet welkom is in PSY.
(volgens mijn bronnen verkregen)
 

DeletedUser

Guest
Mik deze anders ook maar dicht djfreak. Geloof dat dit wel klaar is.
 

DeletedUser

Guest
First of all you give me a facking headack!

We wonn the war, we are so facking good!
 

DeletedUser

Guest
Darkie is erg goed in vissen :) Vooral in een sloot naar oude koeien vissen. Volgens mij heb je nog steeds niet begrepen dat de reden heel erg goed was.

En wisselvallig zijn we ook niet, alleen niet in voor veranderingen, zo blijkt.

En daarnaast is het volgens mij jou stam die al verschillende keren uit elkaar gevallen is en ben jij degene die wisselvallig is. Dstroy was geen goede keuze, maar dat probleem is nu opgelost.

:eek: zo ken ik er ook wel eentje ;)

niet jij powerr :)
 

DeletedUser40864

Guest
Zo niet weten wanneer ik dat zou hebben gedaan.
Mijn aanvraag was voor de fusie.

Daarbij wilde ik enkel mijn verhaal kwijt.
Aangezien jullie nooit het echte verhaal kwijt wilde.

In ieder geval, leugens doe ik niet aan.

Wat W9 van me wil weten mogen ze van mij best in het volgende TW blad vragen, maar ik zie niet in dat iemand weten wilt wie ik ben en waar ik voor sta en tevens ook wat mij is overgekomen hier in w9 op gebied van stammen. :p

Beste vrienden wij??

Nee jij maakt je druk om dingen die anderen niet kunnen weten.
Om vervolgens op de meest lage manier iemand terug te pakken.. het vervolgens veranderen op de hoop dat niemand het gezien had.
Helaas was je toen al ge-quote.


Maar genoeg gelul.

Jammer dat Dstroy van korte duur is.
Ben benieuwd naar de volgende stappen van wat over is van Dstroy en het geen dat naar ~TNT~ gestapt is en niet welkom is in PSY.
(volgens mijn bronnen verkregen)

En dan zeg jij dat wij de ouwe koeien uit de sloot halen, we hebben allebei onze forumstraf gedaan, dus laat die zever dan maar achterwege en kom met relevante argumenten in dit topic... lol


Maar inderdaad, beter een slotje op voordat dit het oude koeien uit de sloot halen topic wordt ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beter lezen.

Ik heb het niet gehad over oude koeien uit de sloot halen :p

Maar ik zal me niet meer in het topic bemoeien ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan