Negativisme

DeletedUser

Guest
en dat weet een speler die alle werelden heeft gespeeld en elke wereld ook helemaal kent.. hmm juist ja.

/fail

Die stompzinnige reacties bedoel ik nu.

Ik zeg imo en dat betekent: in my (humble) opinion. Met andere woorden, naar mijn bescheiden mening. Dus kap aub met je quasi intelligente opmerkingen.

En dan /fail hangt me ook de keel uit.

wat bazel jij nu toch

Je hebt gelijk. Iedere wereld waar mijn vriendje Bonaparte speelt is de moeite waard. :)
 

DeletedUser

Guest
Toffe post van DC, al dat neppe gedrag heeft ervoor gezorgd dat ik totaal met TW gestopt ben.
 

DeletedUser

Guest
Toffe post van DC, al dat neppe gedrag heeft ervoor gezorgd dat ik totaal met TW gestopt ben.

ok, dat is inderdaad heel vriendelijk van je om DC zo te complimenteren. Dat geeft inderdaad een erg positieve noot en dat apprecieer ik ten zeerste.
Ik deel echter je mening niet, kan je even toelichten waarom precies je dit een toffe post vindt, misschien lees jij dingen die ik over het hoofd zie?

En waarom stoppen met TW vanwege AF :confused: In-game is een hele wereld hoor...
 

DeletedUser

Guest
ok, dat is inderdaad heel vriendelijk van je om DC zo te complimenteren. Dat geeft inderdaad een erg positieve noot en dat apprecieer ik ten zeerste.
Ik deel echter je mening niet, kan je even toelichten waarom precies je dit een toffe post vindt, misschien lees jij dingen die ik over het hoofd zie?

En waarom stoppen met TW vanwege AF :confused: In-game is een hele wereld hoor...

Ik vind het een toffe post omdat het realiteit is en geschreven door mijn oud stamleider Dieter.
Het AF vind ik persoonlijk enorm belangrijk, de mentaliteit van de mensen heeft me een grote afkeer gegeven van TW.
Het is niet meer leuk zoals het vroeger was, al die pre mades die gedoemd zijn om te mislukken door onervaren leiders.
Daarbij komt nog elke pre made waar ik in meegedraaid heb is gevallen door de macho cultuur en het haantjesgedrag.
TW is niet meer zoals vroeger om met zijn allen voor de stam te gaan, nu is het ieder voor zich (Al komt het sporadisch wel voor).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15937

Guest
Ik vind het een toffe post omdat het realiteit is en geschreven door mijn oud stamleider Dieter.
Het AF vind ik persoonlijk enorm belangrijk, de mentaliteit van de mensen heeft me een enorme afkeer gegeven van TW.
Het is niet meer leuk zoals het vroeger was, al die pre mades die gedoemd zijn om te mislukken door onervaren leiders.
Daarbij komt nog elke pre made waar ik in meegedraaid heb is gevallen door de macho cultuur en het haantjesgedrag.
TW is niet meer zoals vroeger om met zijn allen voor de stam te gaan, nu is het ieder voor zich (Al komt het sporadisch wel voor).

typische edelvoer reactie... Dont blame me, blame them....
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het een toffe post omdat het realiteit is en geschreven door mijn oud stamleider Dieter.
Het AF vind ik persoonlijk enorm belangrijk, de mentaliteit van de mensen heeft me een enorme afkeer gegeven van TW.
Het is niet meer leuk zoals het vroeger was, al die pre mades die gedoemd zijn om te mislukken door onervaren leiders.
Daarbij komt nog elke pre made waar ik in meegedraaid heb is gevallen door de macho cultuur en het haantjesgedrag.
TW is niet meer zoals vroeger om met zijn allen voor de stam te gaan, nu is het ieder voor zich (Al komt het sporadisch wel voor).

Tjah, een paar posts tegen de stroom in, of met een andere kijk op dingen, en je bent een haantje...
Ik heb eigenlijk ook nog nooit in een stam gezeten waar mensen zichzelf duidelijk boven de stam zagen.

Dus volgens mij bekijk je het een beetje te... negatief.;)
 

DeletedUser

Guest
typische edelvoer reactie... Dont blame me, blame them....

Ja Ferdy de allerbeste speler van TW, jij hebt gelijk ik was *edelvoer ;)
Je behoort mee in dat achterlijk groepje die elke nieuwkomer de grond inboort.

*Edelvoer: Een gekozen term door Ferdy vanwege gebrek aan deftige communicatie.

Tjah, een paar posts tegen de stroom in, of met een andere kijk op dingen, en je bent een haantje...
Ik heb eigenlijk ook nog nooit in een stam gezeten waar mensen zichzelf duidelijk boven de stam zagen.

Dus volgens mij bekijk je het een beetje te... negatief.;)

Nee dat heeft er niks mee te maken of iemand een andere visie heeft, dat vind ik net tof.
Maar niet als ze alles en iedereen wat niet in hun stam zit genadeloos de afgrond induwen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15937

Guest
Ja Ferdy de allerbeste speler van TW, jij hebt gelijk ik was *edelvoer ;)
Je behoort mee in dat achterlijk groepje die elke nieuwkomer de grond inboort.

*Edelvoer: Een gekozen term door Ferdy vanwege gebrek aan deftige communicatie.



Nee dat heeft er niks mee te maken of iemand een andere visie heeft, dat vind ik net tof.
Maar niet als ze alles en iedereen wat niet in hun stam zit genadeloos de afgrond induwen.

Nee hoor, slechts spelers die communicatief nog heel wat moeten leren ;) Jij bent er helaas daar ook 1tje van, daar heb je immers geen spiegel voor nodig om dit zelf in te zien... Ligt altijd aan een ander en nooit aan de persoon zelf... Wees een man met ballen en zeg dat je net zo kinderachtig en dubbelzinnig bent als het merendeel van de tw populatie... .


Maar niet als ze alles en iedereen wat niet in hun stam zit genadeloos de afgrond induwen.
Ja en?
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor, slechts spelers die communicatief nog heel wat moeten leren ;) Jij bent er helaas daar ook 1tje van, daar heb je immers geen spiegel voor nodig om dit zelf in te zien... Ligt altijd aan een ander en nooit aan de persoon zelf... Wees een man met ballen en zeg dat je net zo kinderachtig en dubbelzinnig bent als het merendeel van de tw populatie... .

Volgens mij ben ik communicatief erg vaardig, wat jij daar van vind zal me worst wezen.
Ik ben van het selecte groepje die de nieuwkomers wel een kans wou geven en dingen leren ipv ze af te zeiken (Daar ging het om ;), niet ineens naar communicatie overgaan)
Daarom was ik in mijn hele carriere ook 2 keer moderator, omdat ik het leuk vind om mensen te helpen als ze wat niet kunnen.
Jij noemt het kinderachtig en dubbelzinnig, wel ik noem het straight zijn en zeggen wat de waarheid is.


Dat je dan een egocentrisch mannetje bent met weinig inlevingsvermogen naar andere personen toe ;)
 

DeletedUser15937

Guest
Dat je dan een egocentrisch mannetje bent met weinig inlevingsvermogen naar andere personen toe ;)

Je vergeet ook dat ik narcistisch ben... Zal me jeuken Prentje, ik hoef niet aardig gevonden hier tussen al deze hitsige pubers...................

Daarom was ik in mijn hele carriere ook 2 keer moderator, omdat ik het leuk vind om mensen te helpen als ze wat niet kunnen.

Zal me echt aan me laatste konthaar oxideren dat je mod bent geweest. Groot percentage mods is ook ontslagen he en dit niet voor zweetvoetjes ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je vergeet ook dat ik narcistisch ben... Zal me jeuken Prentje, ik hoef niet aardig gevonden hier tussen al deze hitsige pubers...................

Dat had ik al wel door Ferdy, maar daar gaat dit topic net over, dat men positief met andere moet omgaan om zo de community te verbeteren.
DC heeft gewoon op alle vlakken gelijk, en hopelijk kan hij er wat mee bereiken al denk ik dat eeen ingeroest ego niet meer te herstellen is.

Zal me echt aan me laatste konthaar oxideren dat je mod bent geweest. Groot percentage mods is ook ontslagen he en dit niet voor zweetvoetjes ;)

Dat je geen inlevingsvermogen hebt dat bewijs je nogmaals hierzo, het hoeft je niet te interesseren.
Ik geef je gewoon een indicatie dat ik wel voor een goede community wou/wil zorgen waar goed met elkaar omgegaan kan worden.
Dat was bij mij in elk geval niet zo, ik ben zelfstandig gestopt met modereren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind het een toffe post omdat het realiteit is en geschreven door mijn oud stamleider Dieter.
Het AF vind ik persoonlijk enorm belangrijk, de mentaliteit van de mensen heeft me een grote afkeer gegeven van TW.
Het is niet meer leuk zoals het vroeger was, al die pre mades die gedoemd zijn om te mislukken door onervaren leiders.
Daarbij komt nog elke pre made waar ik in meegedraaid heb is gevallen door de macho cultuur en het haantjesgedrag.
TW is niet meer zoals vroeger om met zijn allen voor de stam te gaan, nu is het ieder voor zich (Al komt het sporadisch wel voor).

Prentje, als ik je een goede raad mag geven:

- In-game: ik heb tot nu toe veel meer gedreven stamleden gezien dan egocentrische. "Sporadisch voorkomen" is echt een understatement en doet oneer aan al die spelers die het beste voor hebben met jou en je stam. Ik kan echt waslijsten spelers opnoemen die het beste voor hebben en maar enkele die dat duidelijk niet hebben. Dus jammer dat jij enkele slechte ervaringen gehad hebt dan. Wat die pre-made stammen betreft...waarom dan zo vaak er aan meedoen?

- AF: Mispak je niet aan de attitude hier op de wereldfora en deze in-game. Er is een wezenlijk verschil. Mijn forumposten kunnen best wel irritatie opwekken, maar veelal bij spelers die ikzelf niet ken. Hoe komt dat? Puur door zoals je zelf reeds kenbaar maakte: een gebrek aan inlevingsvermogen in diegene die de post maakte.
Mocht je je ooit irriteren aan mijn posts, beschouw dan volgende context: ik ben de leukste en sympathiekste speler op heel TW.nl, bovendien nog eens de beste ook. Uiteraard hoor je mij dat nooit (...mja, behalve nu dan... :D:D:D) zeggen op het AF en zal je dat niet meteen bevestigd vinden ook, maar daarom is het nog niet onwaar hee! :rolleyes:.
Met dit in het achterhoofd, zijn al mijn posts sowieso geweldig (vergelijk het met een gelovige die gelooft dat God "algoed" is en dus alleen maar goed kan doen...:eek:)!
Dus zie je, er is helemaal niets negatiefs, tenzij je zelf ervoor kiest bewust negatieve interpretaties te geven.

- MOD: Modden is een erg ondankbare taak. Je ziet alle ellende van de wereld in een trechter op je afkomen...je moet zelfs al oppassen niet misvormd te geraken wanneer je mod't...kan je inderdaad beter snel mee ophouden als het niet constructief werkt voor je.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15937

Guest
Ik geef je gewoon een indicatie dat ik wel voor een goede community wou/wil zorgen waar goed met elkaar omgegaan kan worden.
Dat was bij mij in elk geval niet zo, ik ben zelfstandig gestopt met modereren.

Heal the world, make it a better place, for you and for me and the ....


Huil huil dit spel heet tribalwars. Het is juist het spelletje om je tegenstander ook middels fora middels propaganda te verzwakken. Jij wilt natuurlijk liever dat er alleen maar geknuffeld wordt... Verder laat ik me dan maar toch is inleven in jouw persoon en een eerste oordeel vellen.

Je reageert erg emotioneel. Waarschijnlijk is het dan ook moeilijk voor je om in bepaalde zaken objectief te blijven. Zo ook bij het modderen. Verder pas jij de omgekeerde psychologie toe en projecteer je veel dingen van jezelf op een ander. Verder andere de schuld geven is een veilige (comfort zone) voor je. Zo kunnen personen van buiten af niet zien welk onzeker en gevoelige jongen er in dat schulpje zit...
 

DeletedUser

Guest
Heal the world, make it a better place, for you and for me and the ....


Huil huil dit spel heet tribalwars. Het is juist het spelletje om je tegenstander ook middels fora middels propaganda te verzwakken. Jij wilt natuurlijk liever dat er alleen maar geknuffeld wordt... Verder laat ik me dan maar toch is inleven in jouw persoon en een eerste oordeel vellen.

Je reageert erg emotioneel. Waarschijnlijk is het dan ook moeilijk voor je om in bepaalde zaken objectief te blijven. Zo ook bij het modderen. Verder pas jij de omgekeerde psychologie toe en projecteer je veel dingen van jezelf op een ander. Verder andere de schuld geven is een veilige (comfort zone) voor je. Zo kunnen personen van buiten af niet zien welk onzeker en gevoelige jongen er in dat schulpje zit...

Yep MJ behoort tot mijn favorieten, bij jou is het al geen propaganda meer Ferdy, je kraakt ze gewoon tot het bot af omdat ze ofwel niet in je stam zitten of niet op je pik komen zitten.
Ik ben inderdaad een gevoelig en onzeker persoon. Waar zie je mij het tegendeel schrijven?
Ik geef niemand anders de schuld en percifleer niks van mezelf op anderen omdat ik juist voor verbetering wil gaan, ik heb er zelf voor gekozen om te stoppen door de mentaliteit die er heerst op TW.nl ;)
 

DeletedUser15937

Guest
Yep MJ behoort tot mijn favorieten, bij jou is het al geen propaganda meer Ferdy, je kraakt ze gewoon tot het bot af omdat ze ofwel niet in je stam zitten of niet op je pik komen zitten.
Ik ben inderdaad een gevoelig en onzeker persoon. Waar zie je mij het tegendeel schrijven?
Ik geef niemand anders de schuld en percifleer niks van mezelf op anderen omdat ik juist voor verbetering wil gaan, ik heb er zelf voor gekozen om te stoppen door de mentaliteit die er heerst op TW.nl ;)

Laat het los en ga heen. beter voor je bloed druk... Of ben je net zo verslaafd als ik dat je het spelletje toch niet los kan laten telkens ;)
 

DeletedUser

Guest
Een verslaving is niet bepaald iets waar je trots op moet zijn, tenzij dan als je weet af te kicken. Op een eerste plaats staan ook niet trouwens. Alles heeft zo zijn context.
 

DeletedUser

Guest
Laat het los en ga heen. beter voor je bloed druk... Of ben je net zo verslaafd als ik dat je het spelletje toch niet los kan laten telkens ;)

Ik ben sinds W15 gestopt, en dat bevalt me prima. Alleen tijdens werktijd trachten voor verbetering te zorgen op het forum vind ik tof.
Nooit, maar dan ook nooit zal ik terugkeren op TW omdat ik er gewoon geen tijd meer wil insteken + Ja zoals je weet de mentaliteit van spelers.
 

DeletedUser

Guest
Laat het los en ga heen. beter voor je bloed druk... Of ben je net zo verslaafd als ik dat je het spelletje toch niet los kan laten telkens ;)

Jij bent een kansloze noob.

Nee, ik onderbouw het niet. Het is gewoon mijn onderbuik gevoel.

En raad eens? Het scheelt me echt geen fuck wat jij daar van vindt. :)
 

DeletedUser

Guest
Jij bent een kansloze noob.

Nee, ik onderbouw het niet. Het is gewoon mijn onderbuik gevoel.

En raad eens? Het scheelt me echt geen fuck wat jij daar van vindt. :)

jongens, zo vriendelijk, flowerpower!!! :p
geniet van het spel zonder op elkaars kop te zitten:eek:
 
Bovenaan