Farmen en GS-levels / Algemeen Praattopic w16

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Zo jammer dat mensen niet kunnen toegeven dat ze fout zaten.

Jullie hebben bekeleke onderschat en hij heeft zich bewezen.
Grote klasse jongen ga zo door
 

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Zo jammer dat mensen niet kunnen toegeven dat ze fout zaten.

Jullie hebben bekeleke onderschat en hij heeft zich bewezen.
Grote klasse jongen ga zo door

Bekelele heeft zich vind ik niet bewezen als je het mij vraagt. Hij is alleen rete-actief en kan goed op een farmtool rammen. Verder heeft hij alleen maar gefaald, timen in 600 ms terwijl hij een timing van 400 ms noob vindt, die hij vervolgens niet eens kon snipen. Dus vooralsnog ben ik behalve zijn activiteit niet onder de indruk van hem.
 

DeletedUser41761

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Lol waar sta jij deze wereld xD? je zit in m!lf staat lager dan mij & beke, beke heeft bijna dubbele aant. punten als jouw zal ik even door gaan? Dam kijk naar de facts en beke seelt pas met farmtool sinds 40k punten dus zanik daar ook niet over als je er niks over weet. Moet ik nog doorgaan xD?
 

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Lol waar sta jij deze wereld xD? je zit in m!lf staat lager dan mij & beke, beke heeft bijna dubbele aant. punten als jouw zal ik even door gaan? Dam kijk naar de facts en beke seelt pas met farmtool sinds 40k punten dus zanik daar ook niet over als je er niks over weet. Moet ik nog doorgaan xD?

Ja ga vooral door en zet jezelf zo mogelijk nog verder voor lul.
TW spelen is iets meer dan farmen alleen.
 

DeletedUser27974

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Ja ga vooral door en zet jezelf zo mogelijk nog verder voor lul.
TW spelen is iets meer dan farmen alleen.
+Edelen?

Dus tw is aanvallen? dus het simpelste spel wat elke proleet kan spelen? :D
 

DeletedUser41761

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Ja ga vooral door en zet jezelf zo mogelijk nog verder voor lul.
TW spelen is iets meer dan farmen alleen.

Boeit me niet dat ik voor lul sta ik sta tenminste irl niet voor lul zoals jouw ...


En ja ik heb gummi de grond in geboord door alleen amar feiten op te noemen (A)


On-topic: ik heb weer 14 pakketjes + overal 24 uur kazerne/stal/wp/hq lopen dus ging weer lkkr
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Boeit me niet dat ik voor lul sta ik sta tenminste irl niet voor lul zoals jouw ...

Aw, krijgen we dat weer, en waar basseer je dat op?
Ben je weeral zo zielig dat je er niet meer tegen kan en dan maar insinuaties over mijn real life moet maken?
Kan je het anders niet halen knulletje?

/ fail.
 

DeletedUser41761

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Aw, krijgen we dat weer, en waar basseer je dat op?

Op mijn eigen mening mag ook nog in nederland ... Ik heb daar geen feit voor daar heb je me idd xD


on-topic Gummibeer is failer dan beke (A)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Lol waar sta jij deze wereld xD? je zit in m!lf staat lager dan mij & beke, beke heeft bijna dubbele aant. punten als jouw zal ik even door gaan? Dam kijk naar de facts en beke seelt pas met farmtool sinds 40k punten dus zanik daar ook niet over als je er niks over weet. Moet ik nog doorgaan xD?

Misschien kan je er nog bij zeggen dat ik net uit 3 weken examens kom op universiteit en dat niet echt vd poes is en ik dus net nog niet actief was:D

Of misschien kan je er nog bijzeggen dat ik in men hele tw-leven nog nooit in de nacht heb gespeeld en op enkele uitzonderingen na nooit na 23u online zat;)

of misschien kan je er bijzeggen dat ik wekelijks 10 maal aan atletiek doe en zelf ook nog training geef, kortom pink je streelt men ego;)


Aw, krijgen we dat weer, en waar basseer je dat op?

Gummibeer.
Punten: 44.248
Rang: 62
Verslagen tegenstanders: 29.296 (100.)

dat edel ik op een weekje bij elkaar=> dus mokro je moet je stamlidje niet verdedigen;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Boeit me niet dat ik voor lul sta ik sta tenminste irl niet voor lul zoals jouw ...


En ja ik heb gummi de grond in geboord door alleen amar feiten op te noemen (A)

Wat is dit nou weer voor een onzinpost.
Je kent hem geeneens irl en weet al helemaal niet hoe hij is irl.

Het feit dat je ''real life'' er bij haalt zegt al genoeg over jou.

Maargoed gelukkig zitten jij en Beke kwa stijl op 1 lijn en passen jullie perfect bij elkaar. Wat een achterbaks gedoe weer zeg :eek:
 

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Misschien kan je er nog bij zeggen dat ik net uit 3 weken examens kom op universiteit en dat niet echt vd poes is en ik dus net nog niet actief was:D

Of misschien kan je er nog bijzeggen dat ik in men hele tw-leven nog nooit in de nacht heb gespeeld en op enkele uitzonderingen na nooit na 23u online zat;)

of misschien kan je er bijzeggen dat ik wekelijks 10 maal aan atletiek doe en zelf ook nog training geef, kortom pink je streelt men ego;)


Kom je al klaar op jezelf of heb je een doekje nodig?

Gummibeer.
Punten: 44.248
Rang: 62
Verslagen tegenstanders: 29.296 (100.)

dat edel ik op een weekje bij elkaar=> dus Amokro je moet je stamlidje niet verdedigen;)

Mijn reactie ging totaal niet over Gummi, dus het slaat weeral eens nergens op.
 

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Ja ga vooral door en zet jezelf zo mogelijk nog verder voor lul.
TW spelen is iets meer dan farmen alleen.

Waar blijft je uitleg nou?:( Dan kan ik me ook zo pro voelen.En dan mag ik ook zoals jou lekker mensen de grond in boren!:)
 

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Waar blijft je uitleg nou?:( Dan kan ik me ook zo pro voelen.En dan mag ik ook zoals jou lekker mensen de grond in boren!:cool:

Vraag maar aan bek lek, niveau backstabbers is voor mij zelfs te laag, voor hem blijkbaar normaalste zaak van de wereld.
 

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Mijn reactie ging totaal niet over Gummi, dus het slaat weeral eens nergens op.

mijn excuses in dat geval, maar even on topic wanneer ga je beginnen te groeien?
Of neem je even een plaspauze?

Vraag maar aan bek lek, niveau backstabbers is voor mij zelfs te laag, voor hem blijkbaar normaalste zaak van de wereld.

en is het niet nog lager bij de grond iemand zwart te maken zonder ook maar enig greintje van info te hebben?
 

DeletedUser41761

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Vraag maar aan bek lek, niveau backstabbers is voor mij zelfs te laag, voor hem blijkbaar normaalste zaak van de wereld.

Waar zie je bs ? nergens dag amokro ik weet echt niet wat jouw bezield sta je wel top 10 ..?

Buit: 12.448 12.448 10.704 35600/35600 dagelijks dit 6 * xD uit 2 dorpjes xD
 

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Lol waar sta jij deze wereld xD? je zit in m!lf staat lager dan mij & beke, beke heeft bijna dubbele aant. punten als jouw zal ik even door gaan? Dam kijk naar de facts en beke seelt pas met farmtool sinds 40k punten dus zanik daar ook niet over als je er niks over weet. Moet ik nog doorgaan xD?

Waar hoor je mij zeggen dat ik iets bereikt heb op deze wereld?
 

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Waar zie je bs ? nergens dag amokro ik weet echt niet wat jouw bezield sta je wel top 10 ..?

Neen hij staat zelf geen top 20 meer:eek:
MAAR hij was wel ooit heel goed hé toen de dino's nog konden vliegen:D

Waar hoor je mij zeggen dat ik iets bereikt heb op deze wereld?

En ik maar denken dat je enkel kon oordelen over mensen van jouw niveau?
Ik sta 10 niveau's boven het jouwe dus raar hé dat jij dan veroordeelt;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

Zo jammer dat mensen niet kunnen toegeven dat ze fout zaten.

Jullie hebben bekeleke onderschat en hij heeft zich bewezen.
Grote klasse jongen ga zo door

wow er bestaan nog leuke jongens:D

Bedankt voor het compliment maar er niet teveel geven anders word ik nogal arrogant:p
 

DeletedUser

Guest
Re: Farmen en GS-levels

En ik maar denken dat je enkel kon oordelen over mensen van jouw niveau?
Ik sta 10 niveau's boven het jouwe dus raar hé dat jij dan veroordeelt;)

Je staat 10 niveaus boven me, omdat je meer energie in het spel stopt dan ik. Vooralsnog heb je niets bewezen. Enkel gefaald op sommige fronten (timing naar je eigen maatstaf).
 
Bovenaan