Timen-tut, 4 of 5 aanvallen in 1 sec.

DeletedUser

Guest
Actie ongeldig

Deze fout treedt op als er nog een account op deze PC aanmeldt. Meld je opnieuw aan.
Startpagina

waarom krijg ik dees altijd ik heb da deel gedaan van firefox die 4 vensters naast elkaar de eerste 2 keer dat ik het deed ging het perfect eerst een seconde tussen de aanvallen 2de keer 2 aanvallen per seconde maar nu krijg ik steeds deze melding waarom en hoe kan ik da verhelpen?
 

DeletedUser

Guest
Actie ongeldig

Deze fout treedt op als er nog een account op deze PC aanmeldt. Meld je opnieuw aan.
Startpagina

waarom krijg ik dees altijd ik heb da deel gedaan van firefox die 4 vensters naast elkaar de eerste 2 keer dat ik het deed ging het perfect eerst een seconde tussen de aanvallen 2de keer 2 aanvallen per seconde maar nu krijg ik steeds deze melding waarom en hoe kan ik da verhelpen?

Dan zou ik Opera eens proberen, die timed 4 in 1 sec en beter. ^^
 

DeletedUser

Guest
da gaat met firefox ook want ik ben blijven hangen met mijn hand (was dus me eerste keer dat ik het deed:p) maar nu kan ik het gewoon nimmer doen weet iemand hoe ik da oplos?
 

DeletedUser

Guest
Actie ongeldig

Deze fout treedt op als er nog een account op deze PC aanmeldt. Meld je opnieuw aan.
Startpagina

waarom krijg ik dees altijd ik heb da deel gedaan van firefox die 4 vensters naast elkaar de eerste 2 keer dat ik het deed ging het perfect eerst een seconde tussen de aanvallen 2de keer 2 aanvallen per seconde maar nu krijg ik steeds deze melding waarom en hoe kan ik da verhelpen?

Jij heb je zeker 4 keer opnieuw aangemeld?
 

DeletedUser

Guest
ja maar de eerste 2 keren lukte het me 4 edels achter elkaar maar nu gaat da nimer en ik doe presies hetzelfde ik begrijp het niet
wa moeje anders doen dan 4x aanmelden da van die tabladen met ctrl + w gaat bij mij ni want ctrl + w gaat te traag
 

DeletedUser

Guest
keb precies hetzelfde..... :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: wordt er echt gek van. probeer alles, maarhet lukt niet. en heb wel opera, nieuwste versie, 2 dagen.
 

DeletedUser

Guest
niemand die iets weet?

Tuurlijk jij logd namelijk opnieuw in en dat is juist wat je niet moet doen.

Zet je eerste edel klaar in verzamelplaats en klik op aanvallen. noch niet op ok drukken.

Dan houd je ctrl (voor tapblad) of shift(voor venster) ingedrukt en klik je met je muis op het doel dorp.

Er opent dan een nieuw tapblad of venster, zonder dat je in hoeft te loggen.
 

DeletedUser

Guest
ah daar heb ik tenminste iets aan zi nog ni getest ma da klinkt wel logisch:)
thx ;)
 

DeletedUser

Guest
ah, dat maakt wat duidelijk:D kan er ff bij gezet worden, dan is ie perfect^^
 

DeletedUser

Guest
Kan er me iemand uitleggen waarom mijn Enter niet werkt?
Wanneer ik in m'n tabladen alles op "OK" zet en dan mijn pijltje van m'n muis op "OK" plaats en dan "Enter 2 Enter 2 Enter 2 Enter gebeurd er niks :s

Alvast bedankt.
(het gaat wel met het klicken maar zou ook es willen proberen met Enter voor te zien of dat sneller gaat)
 

DeletedUser

Guest
je moet met je rechtermuisknop de ok aanklikken hiermee selecteer je hem en dan kan je zoals gezegd 2-enter etc.
 

DeletedUser

Guest
Snap het niet iedereen kan toch timen? Waarom dan nog zo'n disscusie er over :p
 

DeletedUser

Guest
Kan er me iemand uitleggen waarom mijn Enter niet werkt?
Wanneer ik in m'n tabladen alles op "OK" zet en dan mijn pijltje van m'n muis op "OK" plaats en dan "Enter 2 Enter 2 Enter 2 Enter gebeurd er niks :s

Alvast bedankt.
(het gaat wel met het klicken maar zou ook es willen proberen met Enter voor te zien of dat sneller gaat)

Wil ik ook wel.

Alleen jmmr dat het niet kan (zover ik weet.)
 

DeletedUser

Guest
Snap het niet iedereen kan toch timen? Waarom dan nog zo'n disscusie er over :p

niet dus ookal weet je wat timen is zolang niemand het uitlegd zullen ze het nooit weten ik speel al heel lang en ik heb nog nooit getimed tot ik dit gelezen heb:)
 
Bovenaan