TAB - ViB

DeletedUser

Guest
smikkelman durfde niet meer tegen vib,
had hij geen snikkel dan?
hij was te vergelijken met peter pan,
zag ze vliegen, had speciale magie,
kwam niet serrieus over, geen echte man.
 

DeletedUser

Guest
We vergeten even Tab na te doen:

Haha we ownen, whaha jullie failen, Tab niet goed genoeg, accounts verloren, zwak zwak.

Of hoe deed je dat ook alweer? Moet ik al die leuke citaten opzoeken? :)

Ja laten we even lekker komen stoefen over 23 dorpjes winst in een week, win je volgens mij nog steeds geen oorlog mee:eek:

Verder kan ik me nog herinneren dat tonetje beweerde dat jullie pas zouden komen stoefen als jullie een heel acci (of iets in die trant, ga de honderden berichten niet nalezen) hadden kapotgeëdelt.

Vind dit een beetje zielig, nuja, even goeie BG's :)
 

DeletedUser

Guest
jullie vergeten mij.. tab is nu bijna verslagen.. dat komt door mijn 20 fakes!

Ja laten we even lekker komen stoefen over 23 dorpjes winst in een week, win je volgens mij nog steeds geen oorlog mee:eek:

Verder kan ik me nog herinneren dat tonetje beweerde dat jullie pas zouden komen stoefen als jullie een heel acci (of iets in die trant, ga de honderden berichten niet nalezen) hadden kapotgeëdelt.

Vind dit een beetje zielig, nuja, even goeie BG's :)

noob --> freddie axe, of hoe heet ie?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als ik over ons praat praat ik meestal over me zelf. Maar ik hoef niet te komen stroefen, ik weet toch wel de uitslag van deze oorlog.
 

DeletedUser16768

Guest
Ja laten we even lekker komen stoefen over 23 dorpjes winst in een week, win je volgens mij nog steeds geen oorlog mee:eek:

Verder kan ik me nog herinneren dat tonetje beweerde dat jullie pas zouden komen stoefen als jullie een heel acci (of iets in die trant, ga de honderden berichten niet nalezen) hadden kapotgeëdelt.

Vind dit een beetje zielig, nuja, even goeie BG's :)

Sommige mensen herkennen sarcasme, sommigen niet.
Jij hoort blijkbaar bij de 2de groep.

Als je het niet herkent, komt dat zo stom over achteraf of niet?
Ik vraag het maar aan jou, want ik herken het wel^^
 

DeletedUser

Guest
Sommige mensen herkennen sarcasme, sommigen niet.
Jij hoort blijkbaar bij de 2de groep.

Als je het niet herkent, komt dat zo stom over achteraf of niet?
Ik vraag het maar aan jou, want ik herken het wel^^

Ja beetje gelijk heb je ook wel he :p
 

DeletedUser

Guest
wel jammer dat we nu niet horen

goed bezig vib!

we hadden meer van jullie verwacht, tab!
----------------------------------------------------
mensen hebben altijd een mening klaar als er iets gebeurt, maar wachten nooit ons antwoord af :)
 

DeletedUser

Guest
Was te verwachten zonder Careless. Dan is TAB idd dood en kan ViB flink toeslaan. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
en tab was nog wel zo goed bezig? of moeten we dan gaan concluderen dat dat careless was?
 

DeletedUser

Guest
Tab Is beatet, de zoveelste op de lijst van ViB
Waar zitten die krom praters hier?
Weer gaan vluchten...
 
Reactiescore
14
hmmm, even wat statistieken erbij halen als bewijs van fail van TAB...

image.php


en dit is het begin van de aanval die doorgaat tot moonliner een paar mil heeft verloren;)
 

DeletedUser

Guest
Daar komt het vib praatje weer hoor.
Er was altijd 1 persoon die de zaken van TAB onderhield, dat was careless. Nu hij weg is is TAB een stuurloos schip met een leiding zonder initiatieven e.d.
Is dit gekomen door de mannelijke actie van VIB? Zoals vaak reageert VIB gewoon goed op een situatie, maar nu moeten jullie niet gaan komen pronken dat het jullie werk is geweest TAB neer te krijgen.
 

DeletedUser16768

Guest
Daar komt het vib praatje weer hoor.
Er was altijd 1 persoon die de zaken van TAB onderhield, dat was careless. Nu hij weg is is TAB een stuurloos schip met een leiding zonder initiatieven e.d.
Is dit gekomen door de mannelijke actie van VIB? Zoals vaak reageert VIB gewoon goed op een situatie, maar nu moeten jullie niet gaan komen pronken dat het jullie werk is geweest TAB neer te krijgen.

Uhm Prima.
Ik gok dat Careless gewoon was doorgegaan in Tab als ViB niet actief had gehandeld tegen hen.
De tijdroof werd hem teveel, dus ja het is zeker ons werk geweest.
 
Bovenaan